
Mã QR đăng nhập App
Tìm kiếm nâng cao
✘Thỏa thuận
Đà Nẵng
Lượt xem: 555
|Cập nhật: 17/10/2018 (5 năm trước)
Thông tin chung
Chức vụ
Trưởng nhómHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhSố lượng cần tuyển
0 ngườiHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
Tỉnh thành
Đà Nẵng
Be knowledgeable about all guest related aspects, stressing on his preferences and itinerary in order to ensure an unforgettable experience. Acting as a combination of ‘Personal Assistant, invaluable friend and local guide’ during guest’s resort stay, the Assistant Club InterContinental Manager helps Club InterContinental guests to get the most from their stay at Club InterContinental, the resort and the destination itself.The Assistant Club InterContinental Manager oversees and ensure the Butlers set the stage and creates the memorable experience of each guests’ stay. Assists the Club InterContinental Manager in management of all activities and events including: - Supervise the team for each allocated shift on all aspects of the guest relations function to achieve the highest possible guest satisfaction to current and future VIPs.
- Supervise and assist Club InterContinental Manager on all aspects of Club InterContinental Lounge for Front Office, Housekeeping, Butler Service, and Food and Beverage service. She/he also assists the Club InterContinental Manager with administration and training for team members.
- Maintains excellent relations and communications with Departmental Team as well as all other hotel departments
Kinh nghiệm
Hơn 2 năm kinh nghiệmBằng cấp
Cử nhân trở lênGiới tính
Không yêu cầuRequired Skills - Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company. - Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities - A high energy level and a passion for achieving results -Strong Leadership skills in managing teams to drive for results - A passion for delivering superior results - Good Interpersonal Skills - Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System - Update knowledge of Front Office, Food and Beverage and Housekeeping Qualifications - Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent Experience - 5 years of guest service / hotel experience with two years in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience. - Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
Bạn có phù hợp với công việc này không?
Đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ AI365
0/5
0 đánh giá
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Bạn đánh giá sao tin tuyển dụng này
ĐỊA ĐIỂM
CHỨC DANH
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
HƯỚNG DẪN TÌM VIỆC
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Tìm việc làm liên quan: Tại đây
Tin tuyển dụng bạn đang xem đã hết hạn ứng tuyển
AI365 lựa chọn ra (5) tin tuyển dụng tương tự với tin bạn đang xem, bạn có thể lựa chọn những tin phù hợp nhất để ứng tuyển nhanh một lần duy nhất!
Đã chọn 0 công việc
Hồ Chí Minh
Thỏa thuận
Toàn quốc
Tây Ninh
Hồ Chí Minh
Bình Dương
Nghệ An
Trên 30 triệu
Cách 1: Đăng nhập tài khoản của bạn
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận