Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Brand Manager

Công Ty Cổ Phần Chuỗi Thực Phẩm Th

Địa chỉ công ty: Lầu 5, Tòa nhà Central Plaza, Số 17, Lê Duẩn, Quận 1, Tp. HCM

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 326 |

Ngày cập nhật: 19/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hà Nội

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngTrên 30 triệu

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1. Develop the assigned category and/ or brand marketing plan: monitor market, consumers & competitors to identify opportunities & recommend strategies; forecast volume to develop brand
2. Brand Management: define positioning; create marketing programs; establish pricing strategy; build communication strategies; plan activations – promotions to build category connection with consumers. Define marketing DME and proper allocation across the Marketing mix elements to achieve brand profit objectives
3. Innovation: explore feasibility of potential products which are in-line with company’s strategic focus; research & identify unmet needs to launch new brand / NPD; co-ordinate to implement NPD; plan & execute launching campaign
4. Integrated Execution: ensure that marketing efforts (advertising, promotions, sampling, marketing assets, in-store…) are integrated (360 degree) within a consistent overall brand marketing plan
5. System Alignment: co-ordinate between external partners and internal departments to ensure the implementation of marketing activities, all aligned with the system. Create appropriate tracking procedures to ensure proper execution of these activities
6. Monitor plan execution: in consistency with TH standards. Ensure highest possible quality output from agencies/suppliers via formal documentation of annual agency contracts, transparency reports, briefing process, audits and evaluations
7. People Management & Capability Development: Build the team to work well together; Set up KPIs to evaluate performance; Support staffs to complete their responsibilities; Develop staff talent, with relentless focus on motivating team towards function goals, propose staff training & coaching

Yêu cầu công việc

1. BA degree or Post Graduate, Major in Marketing, Business Administration, Economics,…
2. Preferred candidates having 5 years’ experience in the marketing function, 2 years’ experience in the same position – priority in FMCG
3. Good at communication, presentation & negotiation
4. Making marketing plan
5. People management skills
6. Creative & strategic knowledge
7. Sales understanding
8. Problem analysis & solving skills

Quyền lợi được hưởng

- Lương tháng 13, thưởng năm
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Du lịch trong và ngoài nước
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại