Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Fv Hospital

Chi Tiết Nhà Tuyển Dụng

địa chỉ
Địa chỉ: 6 Nguyễn Lương Bằng, Phường Tân Phú, Đô thị mới Nam Thành phố, Quận 7, TPHCM, Việt Nam

quy mô công ty
Quy mô: Từ 500 - 999 nhân viên

Mô tả công ty

GIỚI THIỆU CHUNG FV là một trong những bệnh viện hàng đầu tại Việt Nam, đạt chứng nhận chất lượng y tế quốc tế, đóng tại địa bàn TP Hồ Chí Minh, là một bệnh viện được đầu tư đồng bộ để cung cấp tất cả các dịch vụ y tế tại một điểm duy nhất với tiêu chuẩn quốc tế cao nhất. Bệnh viện FV khai trương hoạt động vào tháng 3/2003, hiện có hai cơ sở, Bệnh viện FV tại Quận 7 và Phòng Khám Đa Khoa FV Sài Gòn tại Quận 1. FV có khả năng chăm sóc y tế cho hơn 1.750 lượt khám ngoại trú và 220 bệnh nhân nội trú mỗi ngày. Với hơn 950 nhân viên, trong đó có 130 bác sĩ, FV cung cấp dịch vụ khám và điều trị tại hơn 30 chuyên khoa bao gồm khoa Cấp Cứu, Trung tâm Điều trị Ung thư, Trung tâm Kiểm tra Sức khỏe Tổng quát, Sản khoa nội trú, khoa Săn sóc đặc biệt cho người lớn, săn sóc Nhi đặc biệt và Nhi sơ sinh đặc biệt, khoa Nhi, điều trị Nội khoa, điều trị Ngoại khoa, khoa Chẩn đoán hình ảnh được trang bị máy MRI, khoa xét nghiệm, khoa Dược, khoa Vật lý trị liệu & Phục hồi chức năng và phòng mổ. Sức khỏe của bệnh nhân và chăm sóc sức khỏe tiêu chuẩn cao chính là trọng tâm trong sứ mạng của Bệnh viện FV: cung cấp dịch vụ chăm sóc sức khỏe đẳng cấp quốc tại Việt Nam. Năm 2007, FV trở thành bệnh viện đầu tiên ở Việt Nam đạt chứng nhận HAS, tổ chức chứng nhận chất lượng nổi tiếng thế giới của Pháp. Từ thành quả đó, FV đã tiếp tục đạt được chứng nhận chất lượng y tế hàng đầu quốc tế JCI (Joint Commission International).

Fv Hospital Tuyển Dụng

C&B Manager

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân sự
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1. Daily routine
- Ensure reward activities (salary, PIT, Insurance, Employee’s benefits) within established budgets and the organization complies with all relevant regulations, laws and employment standards.
- Liaise with managers to develop and implement local compensation strategies that are appropriate for their business needs, but consistent with the organizations overall reward strategy.
- Provide budget forecast for salary, PIT, Insurance, employee’s benefits
- Staff development: provide periodically performance feedback; on the job coaching; training & development
- Provide guideline & instruction to direct subordinates
- Ensure Employee Information Database Time attendance Management system and (Orion) to be updated and maintain properly
- Continuously reviewed and enhanced the compensation and benefits programs to ensure its competitiveness with the industry.
- Oversee general affairs related activities such as office management, visa application, general administration, etc..
2. Report
- Provide monthly reports to internal departments (such as staff cost), and external authorities (PIT, Labor reports, Social Insurance, etc..)
- Provide other reports related to staff’s compensation & benefits as required
- Participate, deploy, monitor, and implement projects related to PIT, salary, grading, staff benefits, and insurance. Ensure progress, time and quality of project meet expectations.
3. System development
- Develop & maintain payroll & staff salary history data management system; leave management system; rostering system; PIT & allowance system to make sure that the systems support the business needs
- Develop related policies and procedures to be in line with the hospital policies
Xem chi tiết

HR Officer - Recruitment

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Nhân sự, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1. Recruitment
- Arrange recruitment adverts on website, newspaper or other media means: draw up job profile, preparing job adverts, liaise with agencies and follow up.
- Collect and screen applications;
- Organize tests and interview for short-listed candidates;
- Conduct preliminary interviews before recommending for departments;
- Arrange last-round interviews schedule for department managers or director;
- Obtain and detail of requests for employment references
- Check credentials according to FVH policy
- Negotiate salary range with successful candidates;
- Inform applicants of job duties, working conditions, pay, benefits, and promotional opportunities;
- Prepare and send (by post office or email) thank you letters to unsuccessful candidates within 2 weeks from the date of interview results;
- Make payment to recruitment service or internal employee according to Candidate recommendation policy
- Contact candidates to sign Probationary Contract.
- Ensure that all successful candidates sign Probationary Contract.
- Inform to relevant departments before new employees start working in FV as soon as the Probationary contract is signed by the employees
- Update candidate’s information in data base after 2 weeks or when having new candidates.
- Obtain and check new staff’s documents submission according to FVH policy
- Timely complete recruitment schedule and plan;
- Update Recruitment report daily;
- Ensure the quality of candidates being recruited to meet company’s standards.
- Build up and maintain relationship with recruitment partners and universities
- Prepare and participate in job exhibitions
2. Preparation of contract and employment papers
- Prepare Probationary Contract for new staff
- Prepare all labor contracts, contracts for service when there is new staff, changes of significant content of the contract or when being required
- Prepare annexes to contract when there is an extension of contract term or modifications on the contract content.
- Prepare other employment decisions and certificates
3. Contract Administration
- Follow up the expiry date of probationary, labour or services contract. Send notice to line manager upon the expiry date according to FVH policy
- Conduct formalities with line managers to obtain probationary/ contract-end evaluation upon the end of the contract according to FVH policies.
4. Conduct formalities upon appointing, transferring, promoting and terminating staff according to FVH policies.
5. Be responsible for updating information on education and experience background into HR software
6. Prepare reports
- Prepare monthly salary report to C&B including all additions, changes of salary or withdrawal of allowances.
- Prepare reports of new staff, staff in probation, terminating staff or other HR-related report when being requested
- Update recruitment request report weekly
- Update recruitment status report weekly
7. Manage personnel files
- Open personnel file for new staff
- Maintain records in personnel file according to FVH policy
Xem chi tiết

Manager, Fvh Partners Programme

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
FV Hospital is known as a Referral Centre for multi-specialized care which receives referred patients from a network of referring doctors, clinics and hospitals and also based on its advance facility and high patient safety standard being a preferable place for well-known doctors in the community to bring in and provide treatments for their own and private patients “FVH Partners Programme is a collaboration programme between FV Hospital and the Vietnamese medical community. There are three types of collaboration: Referring Doctors (RDs) refer patients for investigations, second opinion, treatments and procedures (facilities like private clinics and hospitals can also enter the programme), External Doctors (EDs) hospitalise their patients at FV usually for surgery or delivery, Associate Doctors (ADs) also hospitalise their patients but in addition have the right to provide consultations at FV. The FVH Partners Programme that has been conceived and developed since 2005 has become an important strategic sales channel for FV Hospital.”
We are looking for a manager who will develop further to bring this programme to another level to increase patient referral activities throughout of the country.
This position reports to Marketing & Business Development Director and responsible for achieving annual FVH Partner Programme’s financial targets. This person is to define the strategy and execute it to grow the FVH Partners Programme by increasing its awareness & reputation among medical community in order to convince more doctors, clinics and hospitals to participate into the programme. This person must also plan marketing and communication activities related to the referring doctor network.
The FVH Partners Programme Manager will manage a team of at least 10 medical visitors who go on field to:
- Prospect potential doctors within the medical community of Ho Chi Minh City and surrounding areas and also in other parts of the country, who can refer their patients to FVH or bring their own patients to treat at FVH.
- Categorise referring doctors by potentialities to define the best way to approach them and which specialities among those offered by FV Hospital could be of interest to them
- Implement marketing & communication activities to encourage referring doctors to refer patients to FV and external doctors to bring their patients to FVH.
- Provide account services to referring doctors, including regular communication, booking appointments, and managing the FVH Partnership Reward Programme.
- Coordinate operations between the referral and external doctors with FVH staff to ensure smooth treatment, billing and medical reporting for patients.
- Managing data and reports in Salesforce CRM software to maximize efficiency of the medical visitor team. Providing monthly performance report to the Marketing & Business Development Director and FV top management.
Xem chi tiết

Linen & Housekeeping Manager

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Y tế - Dược, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
In charge of Linen and House Keeping department included Laundry service.
1. Linen Store
- Make sure to supply enough linen for all departments belong their request and control if quantity requested is correct
- Manage the supply of linen and uniform for FVH & FV Clinic & FVH Housing Complex
- Control invoices & be responsible to work directly with suppliers/contractors
- Management of items inventory, quality and quantity
- Control linens & uniforms for damaged ones, lost problem, and report to COO
- Make monthly linen inventory and report
- Responsible to discard and store all damaged linens & uniforms, record and report
- Monitoring of data for new uniform and staff list for replacement
- Management of the linen items list for replacement
- Work with suppliers/contractors and purchasing department about linen orders
- In charge of all tasks in the linen department that are requested to have proper and correct operations
2. Housekeeping
- Monitoring of the service cleaning tasks from contractor.
- Control all tasks of cleaning service in FVH, and Housing
- Control the task of waste management in waste stores (general, recycle, medical and hazardous wastes)
- Responsible infection control
- Control daily cleaning tasks in rotation and Staff on duty houses
- Confirm booking room with Medical Department
- Inform Facility Department for any problems that may occurs at the housing
- Provide different information to all residents.
- coordinate with Security for any problem or to enter in a house when resident is not present
- Manage housing inventory items
- Be in charge of the furniture inventory management
- Be in charge of the inventory items when check in/out for a new resident
- Room rental: For rental room for family or other, fulfill the payment request and send it to Finance Department
3. Laundry
- Coordinate all laundry cleaning tasks with senior assistants
- In charge to order laundry chemicals
- Make sure that all staff are trained for the use of all laundry equipments.
- Make sure that laundry staff follow strict hygiene and wear Personal Protective Equipment uniform as per policy.
- Have to report and coordinate with Facility department for all equipment defects and in the shortest time possible.
- Must always make sure of a cleaning backup way in case of equipment defects.
- Responsible to deliver clean items to different ward on time.
Xem chi tiết

His Analyst

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, Bưu chính viễn thông, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
A. General purpose of the position: Mục đích chung của vị trí này
- Ensure the stability and reliability of HIS system
- Develop in-house software to meet the company’s business need
- Assist ICT Department in installing MS software, hardware
- Assist FV’s staff in solving problem when needed
B. Working relationships/ Quan hệ làm việc:
1. Department/ Phòng/ Khoa: HIS
2. Report to/ Báo cáo cho: HIS Manager
3. Supervisory role/ Vai trò giám sát:None
4. Interaction with/ Liên hệ với:
- Internal/ Nội bộ: All FVHs Departments
- External/ Bên ngoài: None
C. Key duties and responsibilities/ Nhiệm vụ và trách nhiệm chính:
- Support and train HIS and MS office to users
- Set up, implement and manage various HIS modules
- Set up, implement, and manage varous ICT systems, such as Email, SMS, POS .etc…
- Maintain and develop in-house applications
- Undertake other tasks as required by management.
Xem chi tiết

Medical Visitor (Chuyên Viên Giao Dịch Kênh Bác Sĩ)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Thăm viếng các Bác sĩ có trong danh sách để giới thiệu và kết nạp họ vào chương trình Bác sĩ cộng tác của FV.
Cung cấp dịch vụ để tạo điều kiện thuận lợi cho việc gửi bệnh đến FV cho các Bác sĩ gửi bệnh (RD) và Bác sĩ cộng tác (ED)
Cung cấp các dịch vụ cho bệnh nhân được các Bác sĩ RD, ED gửi tới FV.
Thực hiện việc thăm dò ý kiến phản hồi của Bác sĩ RD, ED về dịch vụ của FV.
Thực hiện chương trình thưởng của FV đối với các Bác sĩ cộng tác.
Tham gia và hổ trợ các chương trình sự kiện do FV tổ chức cho cộng đồng y khoa.
Chuẩn bị các báo cáo định kỳ và những công việc liên quan khác theo sự phân công của trưởng nhóm và trưởng bộ phận
--------------------------------------------------------------------
Visit doctors in the approved database to introduce and enroll them into FV Partnership program.
Provide account services to Referal Doctors-create easy access to FV for Referal Doctors and External Doctors.
Provide support services for patients sent by RD & ED to FV.
Conduct survey to get feedback from Referal Doctors & External Doctors about FV services.
Implement FV reward program.
Take part in & support events /programs organized by FV to promote FV to medical community.
Prepare the periodical reports and make the Other relevant tasks as assigned by team leader and/or Manager
Xem chi tiết

Ward Charging Secretary (Thư Ký Tính Phí Khu Nội Trú)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Kế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1. Charging services:
Welcome patient and patient relatives, anticipate the need to customer, give instruction to them as requested or needed. Handle phone call related to non-medical matter.
Charging and checking of patient bill daily & upon discharge to make sure the charge is correctly & timely.
Charge correctly and appropriately follow the procedure and on time.
Review charge and discharge document and remind related people to finish it before patient discharge.
Liaison with other people (doctor & nurses) in case patient need additional explanation about medical services.
2. Reports monthly included :
Handle month statistic report of the department activities
3. Other assignments
· Any additional responsibilities as requested by the management
Xem chi tiết

Customer Consultant - Nhân Viên Tư Vấn Khách Hàng

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Bảo hiểm, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- Tìm kiếm các cá nhân và tổ chức để quảng cáo phù hợp các sản phẩm của Bệnh viện FV bao gồm chương trình hội viên, kiểm tra sức khỏe tổng quát, các chương trình khuyến mãi & chiến dịch khác.
- Bán các sản phẩm của Bệnh viện FV như đề cập ở trên cho các cá nhân & tổ chức Việt Nam
- Tham gia tất cả các khóa đào tạo do Bệnh viện FV thực hiện bao gồm nhưng không giới hạn như kiến thức về sản phẩm, kỹ năng bán hàng & thuyết trình…
- Tham gia cuộc họp hàng tuần với Giám sát tư vấn khách hàng
- Lập báo cáo hoạt động bán hàng hàng tuần cho Giám sát tư vấn khách hàng
- Lập kế hoạch & báo cáo hoạt động bán hàng hàng ngày cho Giám sát tư vấn khách hàng
- Có mặt ở Phòng kinh doanh ít nhất 2 giờ mỗi ngày
- Trực tại chỗ trong Phòng kinh doanh theo lịch của cấp quản lý
---------------------------------------------------------------------------------------------
Prospect individuals and corporate to promote FVHs products including membership, health check up, other promotions & campaign accordingly.
Sell FVHs products as mentioned above to Vietnamese individual & corporate
Attend all training courses provided by FVH including but not limited product knowledge, selling & presentation skill…
Attend weekly meeting with Supervisor Customer Consultant
Prepare weekly sales activity report to Supervisor Customer Consultant
Plan & report daily sales activities to Supervisor Customer Consultant
Be in Business Office at least 2 hours daily
Be on duty at the Business Office according to the schedule of the Management
Xem chi tiết

Medical Record Compliance Officer

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Y tế - Dược
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- Perform Real Time analysis of medical records for completeness of documentation based on approved documentation guidelines
- Coordinate with physicians, nurses, and members of the healthcare team to complete the medical records of their patient while still confined and before discharge
- Ensure the completeness of the records before forwarding discharge patient records by the Units administrative assistant
- Generate reports of complete vs. incomplete records, completion compliance rate, and delinquent individuals to their immediate superior (Medical or Nursing Director) and to the Medical Records Manager and Quality Management Director .
- Perform quality assurance function to monitor or validate data on quality indicators as required by the Quality Management Department.
- Other duties and responsibilities assigned from time to time
Xem chi tiết

Receptionist - Cashier / Tiếp Tân - Thu Ngân

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Kế toán - Kiểm toán, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpĐại học trở lên
Receptionist / Cashier will support all Department and other staffs to work smoothly and effectively. This brings satisfaction and safety to customers of their department as well as whole hospital by complete well as the following main tasks:
Welcome the patients
Book appointment for patients
How to process bill for the Patients on system, special is skilled in working with companys system.
Collate and control all bills for payment by cash, or by credit card
Support the activities of others related to the operations of Out-Patient Area.
Tiếp tân / thu ngân có nhiệm vụ hổ trợ tất cả các phòng ban nhằm đem đến sự hiểu quả cho công việc. Công việc này mang lại sự hài lòng và an tâm cho khách hàng bằng cách hoàn thành tốt những công việc chủ yếu sau đây:
Tiếp đón bệnh nhân
Đặt hẹn khám bệnh
Thực hiện thanh toán cho khách hàng trên hệ thống vi tính và phần mềm hệ thống của FV.
Thu nhận và kiểm soát Hóa đơn thanh toán bằng tiền mặt hoặc thẻ tín dụng
Hỗ trợ các hoạt động của khu vực phòng khám ngoại trú
Xem chi tiết

Insurance Officer (Chuyên Viên Bảo Hiểm)

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Dịch vụ, Y tế - Dược
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpĐại học trở lên
Direct billing for insured patients
- Consult and explain to patients about insurance and direct billing procedures
- Daily check list of patients who have insurance, collect and update insurance information
- Follow-up and collect medical information to contact insurance for Guarantee of Payment (GOP)
- Update coverage confirmation on HIS notes, via email, telephone, etc. for related people
- Check charges for case by case confirmation on direct-billing coverage
- Follow-up patient charges to ask for extension of GOP if the charges exceeds previous GOP (s)
- Keep related people be updated on coverage and exclusions
Claim & payment follow-up
- Collect and check invoices to ensure patient signature, charges, price, company name, etc. are correct before process claims
- Complete claim forms and supported document
- Make payment request with all the completed claim set and send to companies including insurance providers and corporations
- Provide / update additional information required by the companies if any
- Collaborate with Billing group to collect payment
Strengthen relationship with insurance providers
- Work with insurance provider with professional, straight forward and respected manner
- All requests and addressed issues from insurance provider are careful investigated and response as quickly as possible to insurance provider
- Well understanding insurance policy and insurance products that provide the best explanation to insured patients
- Claim documents always completed and full of required information as expected
Direct-billing Help Desk and others
- Response to all enquiries concerning direct-billing services of insurance & corporate
- Receive and solve all kinds of complaints concerning insurance.
- Get all claim paperworks completed for pay-and-claim insured patients.
- Provide supporting document for claim requested by insurance for non direct-billing cases.
- Assist front-line team in dealing with issues related to insurance and direct-billing services.
- Do tarmac access and support for evacuation services
- Advise non-insured patients on insurance companies & products insurance products
Xem chi tiết

Chuyên Viên Tư Vấn Thẩm Mỹ

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềTư vấn, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
- Giới thiệu đến các cá nhân ,tư vấn cho khách hàng, quảng bá dịch vụ làm đẹp của life style clinic tại bệnh viện FV bao gồm bán tất cả các dịch vụ liên quan đến phẫu thuật thẩm mỹ, Aesthetic, Laser, skin care , các chương trình khuyến mãi khác và chiến dịch phù hợp.
- Bán các sản phẩm của life style clinic tại FVH như đã đề cập ở trên cho các cá nhân quan tâm
- Tham gia tất cả các khóa đào tạo do FVH cung cấp bao gồm nhưng không giới hạn kiến thức về sản phẩm, các khóa học về thẩm mỹ, kỹ năng bán hàng và thuyết trình.
- Tham dự các cuộc họp định kỳ với quản lý clinic và những cuộc họp khác
- Chuẩn bị báo cáo hoạt động bán hàng hàng tháng cho clinic manager
- Lập kế hoạch và báo cáo hoạt động bán hàng hàng tuần
- Thời gian làm việc: sáng 8 - 12am, chiều 1pm - 5pm Thứ Hai - Thứ Sáu, 8am – 12am Thứ Bảy.
Xem chi tiết

Social Security Officer (Chuyên Viên Phụ Trách Bảo Hiểm Y Tế)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Y tế - Dược, Bảo hiểm
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
General purpose of the position: Provider direct billing services for patient having social security
Key duties and responsibilities:
Conselling & information providing:
- Explain and consult patients and customers about social security services at FV
- Response to queries about social security benefits and social security procedures, required documents
- Provide and explain to patient about social security coverage
- Support patients to get a hospital transferring certificate from patient’s treatment facility by directly working with these facility or by asking support from Ho Chi Minh Social Security
- Follow-up with patients to support for pending cases until patients obtain the Hospital transferring certificate
Performing Social security services:
- Check and ensured accurate and qualified social security documents and related medical documents before applying direct-billing services for patient having social security
- Follow-up with respective people for completing document and charging that relevant to social security benefits applied to patients
- Calculate and confirm social security coverage
- Complete the social security forms with patient’s signature
- Collaborate with medical secretary to check the medical information completing in social security recording file with and social security coverage forms
- Regularly update social security news, document and notice to related management
- Directly discuss with Social Security people for instruction and advice if there is any query
Reporting and Others:
- Monthly do social security report
- Prepare all required document for monthly or quarterly audit from Social Security Authority
- Send the standard reports to accountant of HCM Social Security
- Other patient finance tasks assigned by line manager.
Xem chi tiết

Trợ Lý Dinh Dưỡng Và Nhân Viên An Toàn Thực Phẩm

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống, Y tế - Dược
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpĐại học trở lên
Assist the Head of Dietetics Department and the Dietician in their daily work and supervise the diet and meal preparation in the F&B department as well as the hygiene and food safety practices.
C. Key duties and responsibilities / Nhiệm vụ và trách nhiệm chính:
1. Daily routine
- Assist the Head of Dietetics Department and the Dietician in their daily work:
- Participate in the documentation creation and implementation process of the Dietetics Department
- Perform translation and interpretation work when required
- Organize at a logistical standpoint meeting, training, conference, etc.
- Implement and supervise nutrition-related tasks in the F&B department:
- Train F&B staff and implement the working guidelines regarding the food preparation, cooking, portioning, trays set up, recipes and diet follow-up
- Supervise the food preparation, cooking, portioning, and trays set up in order to make sure that the recipes are well followed and that patients will be served the right food and right diet
- Implement the HACCP based system in the F&B department:
- Participate in the documentation creation process of the HACCP manual including: policies & procedures, guidelines, protocols, work instructions, monitoring tools, audit tools, corrective actions, etc.
- Provide training to F&B staff regarding the HACCP standards, food safety regulations, food safety practices, and for the implementation of the HACCP manual
- Implement and monitor the HACCP based system
- Lead corrective action plans
2. Other working requirements
- Follow on-the-job training program provided by the Head of Department and / or Dietician:
- Objectives: upgrade the employee’s knowledge and skills in order to be more skilled in the daily routine responsibilities and to perform tasks that do not come with his / her initial qualifications but which are required for the position
- Training content (non exhaustive list):
a) Dieticians job qualification, ethics and responsibilities
b) Physiological needs of the human body
c) Sources of nutrients and micronutrients
d) Specific needs for healthy persons
e) Different diets for persons with specific pathologies
f) Digestive system and pathophysiology
g) Catering system, foodhygiene and international regulations for food safety
- Additional tasks upon request by the Head of Department
a) Perform certain basic tasks in relation to In-patients’ nutrition care
b) Organize and provide nutrition education classes to in-, and out-patients on basic nutrition-related topics
- Requirements:
a) Validate the training by passing the evaluation tests (oral, written, or practical test)
b) Show motivation, dedication and discipline while following the training program and respect the time frame as planned by the Head of Department
- Handle any other tasks as assigned by the Head of Department and / orDietician
Xem chi tiết

Điều Dưỡng/nữ Hộ Sinh/nurse/midwife

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Mô tả công việc
• Đây là vị trí toàn thời gian dành cho người Việt Nam.
• Hiện bệnh viện chúng tôi cần tuyển Điều dưỡng cho các khoa:
o Khoa khám bệnh
o Phòng mổ/Thanh trùng/Hồi tĩnh
o Khoa Nhi
o Khoa Nội & Chăm sóc tăng cường
o Khoa Ngoại
o Khoa Cấp cứu
o Khoa Hồi sức tích cực
o Khoa Hồi sức sơ sinh và chăm sóc tăng cường sơ sinh
o Trung tâm can thiệp tim mạch
o Khoa Sản
• Trách nhiệm của điều dưỡng là:
o Đánh giá tình trạng sức khỏe và nhu cầu của bệnh nhân.
o Triển khai và thực hiện kế hoạch chăm sóc bệnh nhân;
o Đánh giá kết quả chăm sóc bệnh nhân và nếu cần thiết, điều chỉnh kế hoạch chăm sóc cho phù hợp;
o Đảm bảo độ chính xác của hồ sơ bệnh án và hoàn chỉnh hồ sơ bệnh án;
o Cung cấp kiến thức về sức khỏe cho bệnh nhân và thân nhân;
o Giữ vai trò chuyên môn chủ động trong nhóm có nhiều chuyên môn khác nhau
Job Description
• This is a full time position for Vietnamese candidate.
• We are now recruiting Nurses for:
o Nursing – OPD
o Nursing – OT/CSSD/Recovery Room
o Nursing – Paediatrics Ward
o Nursing – Medical Ward & HDU
o Nursing – Surgical Ward
o Nursing – A&E
o Nursing – ICU
o Nursing – NICU & NHDU
o Nursing – Cathlab
o Nursing – Maternity & Delivery Ward
• They are responsible for:
o Assessing patients’ health problems and needs and formulating nursing diagnosis;
o Developing and implementing nursing care plans;
o Evaluating the outcome of nursing care and, if necessary, adapting the plan;
o Maintaining accurate and complete patient files;
o Providing health education for the patient and his family;
o Playing an active professional role within the multidisciplinary team.
Xem chi tiết

Guest Relations Supervisor

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Biên - Phiên dịch, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
General purpose of the position:
- Support the Guest Relations Manager in all issues related to the operation of Guest Relation activity and Customer service department
- Ensure the smooth running of day-to-day operation of Guest Relation section
- Be responsible for resolving patient’s enquiries and complaints and issues in a timely and professional manner.
- Participate to the analysis of patients complaints and their follow-up
- Training about Customer Service skill and standard for Guest Relations Department
Key duties and responsibilities:
Customer Service office:
- Receive Patient who come to Customer office and solve patient requirement
- Systemize all inquiries received at CS office : establish specific report about patient requirement (weekly, monthly, yearly).
Supervise all activities of Guest Relations in IPD:
- Patient is visited by GRO during hospitalization
- GRO visits inpatient on their first day of hospitalization with the purpose as below:
- To check if patient/ patients family know how to use the room facility.
- To present her business card to offer further assistance during hospitalization.
- GRO visits inpatient on their day before one day of discharge to check their stay as below:
- To check if they satisfied with the services provided (medical, nursing services and hotel services such as the quality of food, room.
- To check if they have any question about the bill.
- To thanks for their trust to choose FVH.
- To ask patient to give testimonial and take photo with patient according to degree of their satisfaction
- To show appreciate if they have time to do the Online survey by Ipad.
- Prepare the IPD activity report
- To give Gift to patient ( if any)
Well taking care of VIP during hospitalization:
- Make VIP welcome card
- To present her business card to contact if they need any requirement during their stay.
- To check if their family want us to arrange something specific
- To visit them on the day before discharge to make sure the service rendered met their satisfaction.
- To see off upon discharge.
- Received Patient and family feedback
Complaint Management:
- Improve the system of received complaint by working closely with OPD manager, Head Nurse, Front Office Manager so that staff have a habit of entering all complaints by this system
- Corporate with Administrator at FV Saigon Clinic to solve any complaint or requirement of patient
- Prepare the Complaint Management report ( Weekly, monthly, quarterly, biannual, yearly)
- Update the Complaint Management Procedure
- Develop staff to handle patient comment/complaint
Customer Services Activities:
- Participating in training about customer service to related departments
- Assisting and supporting to Guest Relations Department for improving, maintaining high quality service standard
- To undertake any other customer services related task as required by the Guest Relations Manager
Xem chi tiết

Training & Development Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo, Quản lý điều hành, Nhân sự
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Training & Development Manager will be in charge of and oversee all training programs for the Hospital, Employee Performance Appraisal, Internship programs, all Staff Activities ; Develop, implement policies and procedures under Training & Development and control training and staff activities budget with key responsibilities as followings:
- Identifying and assessing future and current training needs of the hospital.
- Projection of annual training and development budgets and control budget utilization in coordination with budget owners.
- Overseas and coordinate all training activities of the Hospital and its departments, Employee Performance Appraisal, resident and Internship program.
- Liaise with Medical universities and school (domestic and overseas) regarding collaborative agreement and its implementation.
- Be the trainer for in-house training program as assigned by the hospital.
- Develop and oversee implement policies and procedures related to Training & Development activities of the hospital.
- Organize staff activities such as team building , doctors day, secretary days, nursing days, staff event such as year end party etc.. in coordination with different departments.
- Be a member of Staff Health and Safety committee, directly in charge of staff health screening and check up, coordinate with other members of the committee to handle various audit and inspection from relevant authorities regarding staff health and safety.
- Be responsible for making sure that hospital maintain its compliance to relevant JCI standards pertaining to staff qualification and evaluation.
- Manage to have self-update on methodologies and best practices of performing of training and development tasks.
- Manage staff in the department to archive defined objectives and goals.
Xem chi tiết

Receptionist - Cashier (Male)/ Tiếp Tân - Thu Ngân Khu Cấp Cứu (Nam)

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCao đẳng trở lên
Receptionist / Cashier will support all Department and other staffs to work smoothly and effectively. This brings satisfaction and safety to customers of their department as well as whole hospital by complete well as the following main tasks:
Welcome the patients
Book appointment for patients
How to process bill for the Patients on system, special is skilled in working with companys system.
Collate and control all bills for payment by cash, or by credit card
Support the activities of others related to the operations of Out-Patient Area.
Tiếp tân / thu ngân có nhiệm vụ hổ trợ tất cả các phòng ban nhằm đem đến sự hiểu quả cho công việc. Công việc này mang lại sự hài lòng và an tâm cho khách hàng bằng cách hoàn thành tốt những công việc chủ yếu sau đây:
Tiếp đón bệnh nhân
Đặt hẹn khám bệnh
Thực hiện thanh toán cho khách hàng trên hệ thống vi tính và phần mềm hệ thống của FV.
Thu nhận và kiểm soát Hóa đơn thanh toán bằng tiền mặt hoặc thẻ tín dụng
Hỗ trợ các hoạt động của khu vực phòng khám ngoại trú
Xem chi tiết

Receptionist - Cashier / Tiếp Tâ

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpĐại học trở lên
Receptionist / Cashier will support all Department and other staffs to work smoothly and effectively. This brings satisfaction and safety to customers of their department as well as whole hospital by complete well as the following main tasks:
Welcome the patients
Book appointment for patients
How to process bill for the Patients on system, special is skilled in working with companys system.
Collate and control all bills for payment by cash, or by credit card
Support the activities of others related to the operations of Out-Patient Area.
Tiếp tân / thu ngân có nhiệm vụ hổ trợ tất cả các phòng ban nhằm đem đến sự hiểu quả cho công việc. Công việc này mang lại sự hài lòng và an tâm cho khách hàng bằng cách hoàn thành tốt những công việc chủ yếu sau đây:
Tiếp đón bệnh nhân
Đặt hẹn khám bệnh
Thực hiện thanh toán cho khách hàng trên hệ thống vi tính và phần mềm hệ thống của FV.
Thu nhận và kiểm soát Hóa đơn thanh toán bằng tiền mặt hoặc thẻ tín dụng
Hỗ trợ các hoạt động của khu vực phòng khám ngoại trú
Xem chi tiết

Chuyên Viên Giao Dịch Kênh Bác Sĩ

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCao đẳng trở lên
• Thăm viếng các Bác sĩ có trong danh sách để giới thiệu và kết nạp họ vào chương trình Bác sĩ cộng tác của FV.
• Cung cấp dịch vụ để tạo điều kiện thuận lợi cho việc gửi bệnh đến FV cho các Bác sĩ gửi bệnh (RD) và Bác sĩ cộng tác (ED)
• Cung cấp các dịch vụ cho bệnh nhân được các Bác sĩ RD, ED gửi tới FV.
• Thực hiện việc thăm dò ý kiến phản hồi của Bác sĩ RD, ED về dịch vụ của FV.
• Thực hiện chương trình thưởng của FV đối với các Bác sĩ cộng tác.
• Tham gia và hổ trợ các chương trình sự kiện do FV tổ chức cho cộng đồng y khoa.
• Chuẩn bị các báo cáo định kỳ và những công việc liên quan khác theo sự phân công của trưởng nhóm và trưởng bộ phận
Xem chi tiết
2

365 mẫu Top CV Xin Việc Online(xem tất cả mẫu CV)

Từ khóa liên quan

Xem thêm gợi ý Xem thêm gợi ý

Đăng nhập Ứng Viên để CHAT với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype