Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Manager, Brand Communication & Sports Marketing

Adidas Vietnam

Địa chỉ công ty: 8F Deutsches Haus building, 33 Le Duan Blv., Dist.1, Ho Chi Minh City, Vietnam

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 398 |

Ngày cập nhật: 13/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Purpose/ Mission:
To support development of adidas brand image Sports Performance and Sports Style through brand concepts in key categories. To grow adidas brand image in country and to attain brand image leadership by providing efficient communication of key messages across all appropriate communication channels.
Accountabilities:
Primary
1. Constantly communicate with global/region to ensure marketing guidelines are upheld during execution of concepts to local market.
2. Plan and execute Brand Communication plans within the brand guidelines, integrating the effort of the creative, media, online, BTL and PR agencies.
3. Manage local adidas website.
4. Manage the brand advertising, PR budget to achieve efficient and effective utilization.
5. Analyze and report country communication trends, including competitor analysis.
6. Implement and co-ordinate Marketing Events.
7. Support sales development by execution of appropriate brand communications support.
8. Plan and execute local campaigns within the brand guidelines and media communications plan.
9. To manage all 3rd party joint promotional requests and non-sporting sponsorship enquiries.
10. To plan, execute and manage all adidas non-sport events eg. Women’s, Sports Style and Trade Launches.
11. To plan, execute and manage AR program and community
Secondary
1. Follow up closely with involved parties within the e-marketing and communication process.
2. Act as a business contact for external parties (agencies and suppliers).
3. Work closely with media company to ensure a media mix that will maximize impact with allocated budget that reaches out to our targeted consumers.
4. PR follow-up (Sports Performance & Sport Style) with PR agencies
5. NAP seeding management
6. Monitor competitor’s advertising activities
Group competencies:
 Communicate with Others
 Planning and Organizing
 Manage Relationship and Diversity
 Analysis and Problem Solving
 Learning and Self-Development
 Business Acumen
Functional competencies:
 Event planning, management, conceptualization, sponsorships, celebrities liaison, expertise win-win mentality
 Lateral and out-of-box thinking strategic acting

Yêu cầu công việc

Professional background/ Experience:
Functional: Experience in brand management, marketing experience and exposure in business development expertise
Industry: Preferably in apparel/ fashion/ FW or FMCG Retail
Exposure: Sports, Fashion
Education: Diploma / Degree in Business Administration / Mass Communication
IT:
 Outlook: Advanced
 Word: Advanced
 Excel: Advanced
 Powerpoint: Advanced
Language skills:
English: Advanced
Local Language: Fluent

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary and bonus
- Opportunities to be trained in the professional environment to maximize your potential
- Regular team building and social events
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại