Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Patient Experience Manager (Foreigner Only)

bệnh viện quốc tế mỹ/ american international hospital

Lượt xem: 268 | Ngày cập nhật: 05/01/2019 (4 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Chat365

Quét mã QR chat ngay nhà tuyển dụng

Thông tin

- Chức vụ: Thực tập sinh

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ Y tế - Dược Khách sạn - Nhà hàng

Mô tả công việc

1. Ensures that the department functions are run smoothly and in compliance with JCI requirement
2. Collects data and information about patient care concerns, needs and problems and implement appropriate corrective actions.
3. Analyses statistics or other data to determine the level of hospital’s customer service.
4. Prepares reports and analyses highlighting progress, adverse trends and suggesting appropriate recommendations or conclusions.
5. Responds to customer requests and questions regarding services, products and account information. Analyzes and rectifies customer concerns using established procedures.
6. Perceives and interprets patient needs and translates them into effective solutions.
7. Responds to the needs of the patients by ensuring immediate action.
8. Supports employee involvement in decision making and problem solving and facilitates dialogue between patients, physicians, nurses and administrative managers to resolve patient complaints and problems.
9. Refers complaints of a serious nature to Complaints Review Committee / Quality Control Section and follow up their analysis.
10. Enhances professional growth, training and development through participation in educational programs, current literature, in service meetings and workshops.
11. Develops policies and procedures to promote establishment and maintenance of meaningful communications between patients, families and staff.
Initiates steps to improve the departmental functioning.

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s Degree or equivalent combination of education and experience, preferred.
• 3-4 years hospitality experience required
• 2-3 years’ experience delivering customer service training
• Healthcare experience preferred
• Good coaching and on the job training skills required
• Excellent organizational skills and ability to multi-task essential
Language Skills:
Fluency in English. Fluency in other language is a plus
Other skills:
Excellent telephone and written communication skills; Critical thinking, problem solving and analytical skills; Effective people management, negotiation and motivational skills; Management/coordination skills and the ability to multitask at various effort levels; Leadership and presentation skills.

Quyền lợi được hưởng

- Bảo hiểm y tế 24/24
- Làm việc trong môi trường thân thiện và chuyên nghiệp

Hình ảnh

Lưu công việc Phản ánh NTD Ứng tuyển nhanh So sánh lương
Chia sẻ:

Việc làm tương tự

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Kết nối ứng viên và nhà tuyển dụng Chat với nhà tuyển dụng

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Thông báo

Đóng