Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Patient Experience Manager (Foreigner Only)

Bệnh Viện Quốc Tế Mỹ/ American International Hospital

Địa chỉ công ty: 6 Bac Nam 3 St., An Phu Ward, Dist 2, HCMC

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 203 |

Ngày cập nhật: 05/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1. Ensures that the department functions are run smoothly and in compliance with JCI requirement
2. Collects data and information about patient care concerns, needs and problems and implement appropriate corrective actions.
3. Analyses statistics or other data to determine the level of hospital’s customer service.
4. Prepares reports and analyses highlighting progress, adverse trends and suggesting appropriate recommendations or conclusions.
5. Responds to customer requests and questions regarding services, products and account information. Analyzes and rectifies customer concerns using established procedures.
6. Perceives and interprets patient needs and translates them into effective solutions.
7. Responds to the needs of the patients by ensuring immediate action.
8. Supports employee involvement in decision making and problem solving and facilitates dialogue between patients, physicians, nurses and administrative managers to resolve patient complaints and problems.
9. Refers complaints of a serious nature to Complaints Review Committee / Quality Control Section and follow up their analysis.
10. Enhances professional growth, training and development through participation in educational programs, current literature, in service meetings and workshops.
11. Develops policies and procedures to promote establishment and maintenance of meaningful communications between patients, families and staff.
Initiates steps to improve the departmental functioning.

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s Degree or equivalent combination of education and experience, preferred.
• 3-4 years hospitality experience required
• 2-3 years’ experience delivering customer service training
• Healthcare experience preferred
• Good coaching and on the job training skills required
• Excellent organizational skills and ability to multi-task essential
Language Skills:
Fluency in English. Fluency in other language is a plus
Other skills:
Excellent telephone and written communication skills; Critical thinking, problem solving and analytical skills; Effective people management, negotiation and motivational skills; Management/coordination skills and the ability to multitask at various effort levels; Leadership and presentation skills.

Quyền lợi được hưởng

- Bảo hiểm y tế 24/24
- Làm việc trong môi trường thân thiện và chuyên nghiệp
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại