Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Call Center Representative (Quận 8)

Prudential Vietnam Assurance

Địa chỉ công ty: Saigon Trade Center 25th Floor, 37 Ton Duc Thang Street, Ho Chi Minh City, Vietnam

Quy mô : Ít hơn 10 nhân viên

Lượt xem: 402 |

Ngày cập nhật: 24/08/2018 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1. Job Purpose
This position will be the contact point to serve customers by determining requirements; Answering incoming calls from customers to take orders; responding inquiries; resolving troubleshoot problems; fulfilling requests; providing information; and maintaining database to enhance customer service.
2. Accountability
• Proactively gain a full understanding and maintain excellent knowledge of products and services in order to understand customers needs.
• Achieve productivity standards and goals while maintaining high level of customer service, building conversation, patience, and maintaining high
• Receive high volume of inbound calls with varying degrees of questions or concerns while having the ability to quickly identify a clients request or problem.
• Effectively express empathy and compassion, and take full ownership of the clients satisfaction
• Resolve problems by clarifying issues; researching and exploring answers and alternative solutions; implementing solutions; escalating unresolved problems
3. Key responsibilities
• Answer calls and respond to emails/ website/ fanpage to handle customer inquiries. Conduct customer satisfaction survey.
• Provide customers with product and service information, Update existing customer information into system. Follow up with customer calls where necessary
• Register and follow up customer complaints. Identify and escalate priority issues
• Document all call information according to standard operating procedures
• Complete call logs and follow quality assurance standard. Produce call reports
• Others: to be assigned by the Line manager or Company’s management (if any)

Yêu cầu công việc

- Mandatory:
• 0-2 years in Customer Service area, specifically Call Center
• Strong work ethic and self-starter, able to effectively manage multiple priorities.
• Possess and professional and friendly attitude and be able to quickly develop a rapport with customers over the phone.
• Be able to demonstrate strong influencing and probing skills in communication on phone.
• Ability to learn and adapt to changes.
• Foster a positive and productive work environment
• Well-organizing

Quyền lợi được hưởng

- 13th month salary & Competitive Bonus & 20 days of annual leave
- Financial Support, Health care and Well-being programs for all staff and their family
- Extensive training program
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại