Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Customer Service & Operation Manager

Vp Đại Diện Scan-Shipping Pte Ltd Tại Tphcm

Địa chỉ công ty: 01 Dinh Le

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 239 |

Ngày cập nhật: 13/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
- Set up standard procedure of new customer
- Provide quotation and custom service to VIP customer
- Handle project shipment from door to door
- Co-operate well with partners/ co-workers (customs, forwarders, carriers, trucking companies…) to provide good service to customer & also avoid any trouble
- Effectively solve customers’ complaints (if any)
- Consulting to customer the proceed shipment, im- export document ( air, ocean)
- Arrange daily working for docs staff (making B/L, D/O, and other shipping documents)
- Handle daily working related to operation and documentation
- Solving all the matters/problems related to operation jobs
- Report to Manager/ Director for any irregularity
- Experience about Customs clearance and trucking arrangement will be a plus
- More detail information will be discussed in the interview
- Receive & prepare set of Customs Declarations documents (HS code)
- Accurate and timely entry processing through local Customs
- Prepare for customs clearance formality, Liquidation
- Update clearance status in a timely manner to customers
- Co-ordinate with local trucking company for pickup/delivery
- Adherence to procedures and productivity standards and ensure smooth flow of files
- Studying/updating local Customs regulation
- Take up additional tasks as required of Company

Yêu cầu công việc

- Having knowledge of Foreign Trade
- At least 2 years of working experience in freight forwarding /Shipping Operations/ Customer services
- Handle project shipments from door to door
- Co-operate well with partners/ co-workers (customs, forwarders, carriers, trucking companies…) to provide good service to customer & also avoid any trouble
- Effectively solve customers’ complaints (if any)
- Consulting to customer the proceed shipment, im-export document ( air, ocean)
- Arrange daily working for docs staff (making B/L, D/O, and other shipping documents)
- Handle daily working related to operation and documentation
- Solving all the matters/problems related to operation jobs
- Report to Manager/ Director for any irregularity
- Experience about Customs clearance and trucking arrangement will be a plus
- More detail information will be discussed in the interview
- Receive & prepare set of Customs Declarations documents (HS code)
- Accurate and timely entry processing through local Customs
- Prepare for customs clearance formality, Liquidation
- Update clearance status in a timely manner to customers
- Co-ordinate with local trucking company for pickup/delivery
- Adherence to procedures and productivity standards and ensure smooth flow of files
- Studying/updating local Customs regulation
- Take up additional tasks as required of Company
- Long term oriented

Quyền lợi được hưởng

- Company Policies
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại