Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Customer Service Support Agent (Attraction & Activities)

Traveloka - Successful Startup

Địa chỉ công ty: HCMC

Quy mô : Từ 1000 - 3000 nhân viên

Lượt xem: 238 |

Ngày cập nhật: 23/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
• Resolve product or service problems by clarifying the customers complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution;
• Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools;
• Handle and resolve customer complaints via multi-channels (phone, email, mail or social media) while maintaining a positive, empathetic and professional attitude toward customers at all time;
• Provide appropriate solutions and alternatives within the time limits (SLAs) and follow up to ensure resolution;
• Deliver good personal performance to achieve KPI targets;
• Go the extra mile to engage customers;
• Understanding the company’s products inside and out to answer customer’s queries;
• Communicating and coordinating with relevant teams, international teams and partners/providers when necessary;
• Other tasks as line manager’s assignment.

Yêu cầu công việc

• Minimum of a bachelor’s degree with at least 1-year experience in customer support fields; Tour operator/tour desk experience is a plus;
• Excellent command of spoken and written English and Vietnamese;
• Willingness to work in shifts;
• Familiar with CRM systems and practices is a plus;
• Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;
• Ability to stay calm when customers are stressed or upset;
• Strong phone contact handling skills and active listening;
• Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively.

Quyền lợi được hưởng

- According to companys rules
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại