Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Customer Service Support Agent (Attraction & Activities)

traveloka - successful startup

Lượt xem: 317 | Ngày cập nhật: 23/01/2019 (4 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Chat365

Quét mã QR chat ngay nhà tuyển dụng

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Hành chính - Văn phòng Dịch vụ Du lịch

Mô tả công việc

• Resolve product or service problems by clarifying the customers complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution;
• Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools;
• Handle and resolve customer complaints via multi-channels (phone, email, mail or social media) while maintaining a positive, empathetic and professional attitude toward customers at all time;
• Provide appropriate solutions and alternatives within the time limits (SLAs) and follow up to ensure resolution;
• Deliver good personal performance to achieve KPI targets;
• Go the extra mile to engage customers;
• Understanding the company’s products inside and out to answer customer’s queries;
• Communicating and coordinating with relevant teams, international teams and partners/providers when necessary;
• Other tasks as line manager’s assignment.

Yêu cầu công việc

• Minimum of a bachelor’s degree with at least 1-year experience in customer support fields; Tour operator/tour desk experience is a plus;
• Excellent command of spoken and written English and Vietnamese;
• Willingness to work in shifts;
• Familiar with CRM systems and practices is a plus;
• Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;
• Ability to stay calm when customers are stressed or upset;
• Strong phone contact handling skills and active listening;
• Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively.

Quyền lợi được hưởng

- According to companys rules

Hình ảnh

Lưu công việc Phản ánh NTD Ứng tuyển nhanh So sánh lương
Chia sẻ:

Việc làm tương tự

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Kết nối ứng viên và nhà tuyển dụng Chat với nhà tuyển dụng

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Thông báo

Đóng