Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Parts Operation Manager (URGENT)

Phu Thai Industries Company Ltd.

Địa chỉ công ty: 14th & 16th floor, Plaschem Building, No. 562 Nguyen Van Cu Street, Hanoi, Vietnam

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 249 |

Ngày cập nhật: 26/02/2019 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hưng Yên

Mức lươngTrên 30 triệu

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Work location: Pho Noi A industrial zone, Hung Yen (25km from Hanoi)
Tasks: Manage Parts Operation and Inventory of the dealership, achieve and exceed budget and KPI targets and manage department staff in line with Company policies. Work closely with Marketing & Parts Sales to ensure parts inventories support marketing plans and initiatives.
1. Manage, Organize, plan and lead Parts Operations team, includes recruitment, development, retention and establishing career path planning for the staff.
2. Develop business plan, Establish Departmental Expense/ CAPEX budgets and Training Plan.
3. Manage Nationwide Parts Inventory through effective use of DBSi and achieving KPI targets, such as Turnover, Service Fill rate & ratio between stock to Emergency orders
4. Establish processes to manage Parts Inventory, such as Forecasting, Back Order Analysis, lead time analysis, Call and demand analysis, ect.
5. Parts Purchasing & coordination with various Suppliers.
6. Manage Parts Operations Branch activities and coordinate with EXIM Department on parts importation and related activities, review Landed cost regularly and assist in establishing retail prices in DBSi.
7. Manage accuracy of Physical inventory, parts return surplus and remand core management.
8. Manage off-shore parts sales order process and accommodation invoices.
9. Short and long term planning for warehouse and equipment.
10. Prepare monthly report relating to parts operations to Caterpillar and Company’s management.
11. Supply Chain management of Marine business.

Yêu cầu công việc

- University degree, in business administration, commercial and logistics
- Knowledge in economics management or any related field
- At least 5 years of working experience in managing Parts Operations Services, Manufacturing, Commercial and Logistics functions in a similar sized Organization with revenue of USD50 Million.
- Computer literate on MS Applications, ERP and/or DBSi
- Excellent Organization and time management Skills
- Strong Management and Leadership Skills
- Excellent/Fluent English language skill (oral and written)

Quyền lợi được hưởng

- Thưởng KPI
- Có xe đưa đón từ Hà Nội đến Hưng Yên
- Cung cấp bữa trưa
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại