Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Senior HR & Admin Officer

Công Ty TNHH Việt Nam Mm

Địa chỉ công ty: Lầu 2, Tòa nhà Master Building, 41-43 Trần Cao Vân, P.6, Q.3, Tp.HCM

Quy mô : Từ 25 - 99 nhân viên

Lượt xem: 313 |

Ngày cập nhật: 15/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương15 - 20 triệu

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Recruitment:
● Responsibility for recruitment of the company
● Preparing job descriptions
● Writing job advertisements and deciding how and where jobs are advertised;
● Screening application forms and shortlisting applicants;
● Arranging interviews and follow up employment offer or rejection procedure;
C&B
● Processing monthly declaration of the compulsory state social insurance, including increase and decrease of labor, insurance benefits, health insurance cards and social insurance books
● Making all procedure to claim benefits for staff: maternity, sickness, accident…
● Making registration related to personal income tax (PIT), such as PIT code, dependent tax credit and PIT finalization
● Completing the final compensation and other allowances for leaving employees
● Implement company’s policies and regulations and supervise the staff in following company policies
● Work with payroll services to do the monthly payroll
Employees Data Management
● Control employee data from their joining date to resignation
● Maintain records and hard-copy of personnel data, such as new hires, performance appraisals, leaves, promotion, and resignation
● Manage and follow up labour contracts: probation-end list, labor contract renewal and resignation
Administration:
● Organize the company events, activities (birthday celebration, year-end party, charity activity,...)
● Manage the repair and maintenance of office and office facilities
● Administer office leasing contract and other service and sales agreements
● Manage incoming and outgoing documents, letters of company
● Manage necessary tools of company : stationery, water…
● Other tasks as assigned by HR & Admin Manager.

Yêu cầu công việc

● Bachelor Degree in HR/Business Administration or related fields
● Fluent in both English and Vietnamese
● At least 4 years of experience in the field of HR & Admin including at least 2 years of the same position
● Knowledge of Vietnamese Labor Code, regulations and practices.
● High sense of responsibility, good team spirit, driven and target oriented.
● Can work independently or team work
● Excellent interpersonal skills; communication and negotiation;
BENEFIT
● Salary: 11,000,000 - 15,000,000 VND (depend on ability & experience)
● Full employee benefit system: Social insurance, health insurance, unemployment insurance
● 13rd month bonus, quarters bonus, public holidays bonus, birthday bonus
● Yearly salary increasing
● Healthcare and yearly traveling
● Opportunity to be trained & worked in a leading e-commerce company in food/beverage in Viet Nam
● Working time : form 9AM-5PM, from Mon- Fri

Quyền lợi được hưởng

- Salary: 11,000,000 - 15,000,000 VND (depend on ability & experience)
- Healthcare and yearly traveling
- 13rd month bonus, quarters bonus, public holidays bonus, birthday bonus
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại