Địa chỉ: P. 401, Tòa nhà hoa anh đào, Ngõ 33, đường Lưu Hữu Phước, P. Mỹ Đình 1, Q. Nam Từ Liêm, Hà Nội
Quy mô: Từ 25 - 99 nhân viên
Website: usplas.com
Mô tả công ty
USPLAS JOINT STOCK COMPANY is one of the biggest and leading Vietnam manufacturers, specializing in researching and producing Color Masterbatch, Additives, Filler Masterbatch / Calcium Carbonate Masterbatch and plastic compound. With USPLAS brand, we are making continuous improvements in our process, products and services by exploiting the latest technology production lines, testing equipments; training and empowering our workforce for innovating new products, processes and implementing quality control system to achieve the goal of total customer satisfaction. In our company, quality is the top priority. We always try our best to gain a further quality levels which are confirmed with QC standards like TQM, 5S, ISO 14001, etc. We completely commit to always serve our esteemed customers with the highest quality products, the most reasonable price, short delivery time, sufficient quantity and the best after-sales service.
- Vận hành máy móc đảm bảo chất lượng sản phẩm. - Kiểm tra tình trạng máy móc của công ty, chuẩn bị phụ tùng thay thế. - Bảo hành và sửa chữa theo sự phân công, đảm bảo chất lượng và tiến độ theo quy định. - Trực tiếp giải quyết các sự cố về điện / điều khiển. - Báo cáo Giám sát bảo trì về tình trạng máy móc của công ty. - Các công việc khác do cấp trên yêu cầu. - Chi tiết được trao đổi trong quá trình phỏng vấn. - Địa điểm làm việc: Nhà máy ở Thạch Thất, Hà Nội.
- Tìm kiếm, xây dựng danh sách khách hàng tiềm năng ở các thị trường đã được giao; - Tìm hiểu nhu cầu của khách hàng mới, giới thiệu các sản phẩm của công ty, chào hàng và bán hàng; - Chăm sóc các khách hàng hiện có, giải quyết và đáp ứng các nhu cầu về hàng hoá phát sinh mới của khách hàng; - Nhận diện những cơ hội để phát triển sản phẩm, dịch vụ; - Tự đào tạo, bồi dưỡng kiến thức ngành nghề qua việc tìm hiểu thông tin chuyên môn trên internet, các hội thảo chuyên ngành v..v… - Phối hợp với bộ phận hỗ trợ sản xuất, kế toán hành chính để đạt được mục tiêu doanh số.
Description of Responsibilities • Researches and builds up potential client lists for assigned market areas; • Identifies business opportunities by identifying prospective customers through cold calling, networking and social media; evaluating their potentiality; analyzing and offering sales options. • Sells products by establishing contact and developing relationships with prospective customers; • Identifies product improvements or new products by remaining current on industry trends, market activities, and competitors; • Prepares weekly and monthly reports by collecting, analyzing, and summarizing information; • Researches and collects best offers from logistics and insurance suppliers; • Develops & implements activities / events aiming to promote products, services and increase overall brand awareness, for examples: attending exhibitions or conferences on behalf of the company etc • Maintains relationships with current clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; handling complaints or objections; • Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops; reviewing professional publications; establishing personal networks; benchmarking state-of-the-art practices; participating in professional societies. • Collaborate with production team and finance team to achieve targeted results. Qualifications & Skills • Highly proficient in English and Vietnamese • Proficient in computer skills (Ms. Office) and internet utilizations • Good presentation skills and excellent interpersonal skills • Has undergraduate degree in Business, International Trade, Economics Major • Thorough understanding of marketing and negotiating techniques • Fast learner and passion for sales • Self-motivated with a results-driven approach
- Tìm kiếm, xây dựng danh sách khách hàng tiềm năng ở các thị trường đã được giao; - Tìm hiểu nhu cầu của khách hàng mới, giới thiệu các sản phẩm của công ty, chào hàng và bán hàng; - Chăm sóc các khách hàng hiện có, giải quyết và đáp ứng các nhu cầu về hàng hoá phát sinh mới của khách hàng; - Nhận diện những cơ hội để phát triển sản phẩm, dịch vụ; - Tự đào tạo, bồi dưỡng kiến thức ngành nghề qua việc tìm hiểu thông tin chuyên môn trên internet, các hội thảo chuyên ngành v..v… - Phối hợp với bộ phận hỗ trợ sản xuất, kế toán hành chính để đạt được mục tiêu doanh số.
- Thu thập thông tin thị trường, tìm kiếm thêm khách hàng mới, phát hiện khách hàng tiềm năng; chăm sóc khách hàng hiện có nhằm khai thác tối mối quan hệ tốt với đối tượng khách hàng. - Xúc tiến bán hàng, thu thập và báo cáo thông tin phản hồi của khách hàng cho ban lãnh đạo. - Điều phối lịch giao hàng và kiểm tra thực hiện giao hàng, - Đàm phán đơn hàng, quản lý, theo dõi thực hiện đơn hàng, thực hiện chăm sóc khách hàng sau bán hàng.
- Tìm kiếm, xây dựng danh sách khách hàng tiềm năng ở các thị trường đã được giao; - Tìm hiểu nhu cầu của khách hàng mới, giới thiệu các sản phẩm của công ty, chào hàng và bán hàng; - Chăm sóc các khách hàng hiện có, giải quyết và đáp ứng các nhu cầu về hàng hoá phát sinh mới của khách hàng; - Nhận diện những cơ hội để phát triển sản phẩm, dịch vụ; - Tự đào tạo, bồi dưỡng kiến thức ngành nghề qua việc tìm hiểu thông tin chuyên môn trên internet, các hội thảo chuyên ngành v..v… - Phối hợp với bộ phận hỗ trợ sản xuất, kế toán hành chính để đạt được mục tiêu doanh số.