Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Mã QR đăng nhập App

qr đăng nhập

Tìm kiếm nâng cao

Chi Tiết Nhà Tuyển Dụng

địa chỉ
Địa chỉ: 47 – 49 Truong Dinh Str., Ward 6, Quận 3 , Hồ Chí Minh , Việt Nam

quy mô công ty
Quy mô: Từ 500 - 999 nhân viên

website công ty
Website: www.ama.edu.vn

Mô tả công ty

AMA hướng đến trở thành hệ thống trung tâm Anh ngữ hàng đầu Việt Nam; với chất lượng giáo dục, đào tạo chuẩn Quốc tế; và là trung tâm có quyền tổ chức khảo thí các cuộc thi ngoại ngữ có giá trị toàn cầu. Bên cạnh đó, AMA hướng đến trở thành tên tuổi lớn về nhượng quyền thương hiệu trong lĩnh vực giáo dục Anh ngữ trong và ngoài nước.

Công Ty Cổ Phần Ama (Việt Nam) Tuyển Dụng

Vietnamese Instructor Of Sat Math

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcBán thời gian
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

- Instructing Math of the SAT Test Preparation Program delivered by Sylvan Learning

- Consulting students about results ofPlacement Teststo determine the most suitable classes for students.

- Supporting for designing and developing teaching materials of the program.

- Evaluating and providing feedback on students class work, assignments and online activities during the courses.

- Recording and maintaining accurate in-class and platform attendance recordsand grades of students.

* Benefits:

- A commitment to high-quality teaching standards, and professional working environment

- A wide range of teaching and learning resources provided

- On-the-job training, and ongoing professional development programs

Xem chi tiết

Foreign Instructor Of Sat Reading And Writing

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcBán thời gian
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

- InstructingReading and Writing Sections of the SAT Test Preparation Program delivered by Sylvan Learning

- Consulting students about results ofPlacement Teststo determine the most suitable classes for students.

- Supporting for designing and developing teaching materials of the program.

- Evaluating and providing feedback on students class work, assignments and online activities during the courses.

- Recording and maintaining accurate in-class and platform attendance records and grades of students.

* Benefits:

- A commitment to high-quality teaching standards, and professional working environment

- A wide range of teaching and learning resources provided

- On-the-job training, and ongoing professional development programs

Xem chi tiết

Vietnamese Instructor Of Sat Reading And Writing

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcBán thời gian
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

- InstructingReading and Writing Sections of the SAT Test Preparation Program delivered by Sylvan Learning

- Consulting students about results ofPlacement Teststo determine the most suitable classes for students.

- Supporting for designing and developing teaching materials of the program.

- Evaluating and providing feedback on students class work, assignments and online activities during the courses.

- Recording and maintaining accurate in-class and platform attendance records and grades of students.

* Benefits:

- A commitment to high-quality teaching standards, and professional working environment

- A wide range of teaching and learning resources provided

- On-the-job training, and ongoing professional development programs

Xem chi tiết

Program Supervisor

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân viên kinh doanh
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCao đẳng trở lên

* Job Purpose:

- Manage Key Performance Indicator (KPI) of each PC, be responsible for Sales Target (weekly, monthly, yearly) of PC team

* Main Responsibilities:

- Training, support & manage PC team

- Manage KPI of each PC team

- Responsible for Sales Target (weekly, monthly, yearly) of PC team.

- Making Report Daily, Weekly, Monthly, Yearly

- Share database Tele-sales for each PC then keep track of PC’s report

- Signing up, deploy SMS system

- Manage Books

- Monitor tuition fee, book fee before submit to Finance

- Order gifts & manage the process of gifts exchange for students

- Monitor Handling customers complaints

- Completing and maintaining report about customers’ complaints and requests;

- Conduct meeting actively with line Manager and/or other departments to overcome customer complaint effectively;

- Learning about products or services and keeping up to date with changes.

- Support local marketing activities on campus and outside

- Working closely other department to provide the best service for customers

- Other duties assigned from time to time by Line Manager

Xem chi tiết

Nhân Viên Tư Vấn Chương Trình

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo, Việc làm bán hàng, Chăm sóc khách hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

Tư vấn chương trình và thuyết phục khách hàng đăng ký học
Trách nhiệm chính:
• Tư vấn cho khách hàng (Walk-in, Phone in, Referral, Chat trực tuyến, Database Telesales, vv…)
• Ghi lại thông tin của khách hàng vào máy tính, phần mềm.
• Mời khách hàng đến Trung tâm.
• Đưa ra bài kiểm tra xếp lớp rồi tìm các lớp học phù hợp để họ ghi danh.
• Theo dõi học sinh đã hoàn thành các lớp học để đăng ký lại khóa học tiếp theo.
• Theo dõi tất cả khách hàng tiềm năng.
• Lập hóa đơn, thu học phí, lệ phí sách, phát hành hóa đơn đỏ.
• Tiến hành cuộc khảo sát của học sinh, xử lý khiếu nại, ghi lại và chuyển mẫu phản hồi cho Sở hoặc nhân viên phụ trách.
• Lập kế hoạch kinh doanh hàng tuần / hàng tháng.
• Quản lý quá trình trao đổi quà tặng cho sinh viên.
• Xử lý các khiếu nại và yêu cầu của khách hàng trong phạm vi quyền hạn.
• Hoàn thành và duy trì báo cáo về khiếu nại và yêu cầu của khách hàng.
• Tiến hành họp chủ động với Giám đốc và / hoặc các phòng ban khác để khắc phục khiếu nại của khách hàng một cách hiệu quả.
• Tìm hiểu về các sản phẩm hoặc dịch vụ và cập nhật các thay đổi.
• Hỗ trợ các hoạt động tiếp thị địa phương trong khuôn viên trường và bên ngoài.
• Làm việc chặt chẽ với các bộ phận khác để cung cấp dịch vụ tốt nhất cho khách hàng.
• Đạt được mục tiêu bán hàng hàng tháng để đăng ký mới và đăng ký lại.
• Các nhiệm vụ khác do Quản lý trung tâm phân bổ theo thời gian.

Xem chi tiết

Nhân Viên Học Vụ Cơ Sở (Academic Coordinator)

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThư ký - Trợ lý, Chăm sóc khách hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpĐại học trở lên

1. Điều phối giáo viên
2. Quản lý lớp và chăm sóc học viên
3. Tham gia các hoạt động đào tạo
CHI TIẾT
• Điều phối giáo viên
- Sắp xếp lịch dạy cho giáo viên;
- Theo dõi giờ dạy, làm timesheet GV
- Tổng hợp giờ dạy và chuyển về phòng nhân sự tính lương theo thời gian qui định;
• Quản lý lớp và chăm sóc học viên
- Làm class folder cho lớp mới khai giảng;
- Chuẩn bị phòng học, tài liệu, đạo cụ, trang thiết bị,… cho lớp trước giờ học (lưu ý một số yêu cầu phải chuẩn bị từ ngày hôm trước như sại ipad, laptop,…);
- Điểm danh giáo viên và trợ giảng trước giờ lên lớp;
- Theo dõi tiến độ dạy của giáo viên, tình hình quản lý lớp và hỗ trợ giáo viên của trợ giảng và báo cáo quản lý đào tạo;
- Tổ chức các kỳ thi theo kế hoạch;
- Theo dõi tình hình, kết quả học tập của học viên và báo cáo phụ huynh theo quy định;
- Báo cáo cuối khóa và cấp chứng nhận hoàn thành khóa học;
- Tư vấn và giải đáp các thắc mắc của phụ huynh và học viên về chương trình và các vấn đề liên quan đến học tập;
- Gửi mail cho phụ Huynh vào cuối mỗi buổi học STEM
- Quản lý quà đổi sao
- Kiểm kê và bảo quản tất cả các thiết bị và tài liệu dùng để giảng dạy;
- Hỗ trợ tổ chức sự kiện khi được yêu cầu;
• Tham gia các hoạt động đào tạo; học hỏi và chia sẻ kiến thức theo kế hoạch/ yêu cầu của Phòng chuyên môn và Công ty;
• Công việc khác theo phân công
Thời gian làm việc: 48 giờ/ tuần.
Chế độ làm việc: theo quy định của Công ty.

Xem chi tiết

Giáo Viên Nước Ngoài

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

- Chuẩn bị tài liệu giảng dạy
- Thực hiện các hoạt động học tập để giúp sinh viên cải thiện kỹ năng nói của họ.
- Hợp tác với các đồng nghiệp khác để theo dõi và đảm bảo môi trường tiếng Anh 100%.
- Theo dõi tiến trình học tập của học sinh và có thể giúp họ phát triển khả năng đọc, viết, nói và nghe của từng học sinh.
- Chi tiết trao đổi khi phỏng vấn

Xem chi tiết

Trợ Giảng Tiếng Anh

Mới tốt nghiệp
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

- Hỗ trợ giảng viên nước ngoài
- Điều hành các nhóm thảo luận tiếng Anh theo chủ đề cho trước
- Hỗ trợ công tác giảng dạy và giúp học viên nâng cao khả năng tiếng Anh

Xem chi tiết

Giáo Viên Việt Nam

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

- Công việc đào tạo, giảng dạy Tiếng Anh
- Giảng dạy và chăm sóc học sinh trong thời gian của lớp học
- Lên kế hoạch bài dạy theo chủ đề, đảm bảo chất lượng giảng dạy của Trung Tâm
- Chuẩn bị các học cụ cho quá trình giảng dạy.
- Chi tiết trao đổi khi phỏng vấn

Xem chi tiết

Admin Officer

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

* Admin Officer

- Quản lý và giám sát việc thực hiện công việc của các Bộ phận (Bộ phận bảo vệ, bộ phận vệ sinh).

- Chịu trách nhiệm quản lý và lưu trữ hồ sơ, văn bản, hợp đồng, hồ sơ PCCC.

- Chịu trách nhiệm đặt sách, đĩa CD, đặt văn phòng phẩm hàng tháng khi có yêu cầu tử Trưởng Bộ phận các phòng ban và kiểm soát văn phòng phẩm.

- Chịu trách nhiệm quản lý vật tư, trang thiết bị điện, điện tử và hàng hóa trong kho.

- Chịu trách nhiệm quản lý tài sản trong tòa nhà, báo cáo hư hỏng cho các bộ phận liên quan để có kế hoạch sửa chữa kịp thời.

- Làm việc với những đối tác cung cấp dịch vụ như sửa chữa và bảo trì máy móc tại Trung Tâm

- Chấm công cho NV, GVNN và GVVN

- Hỗ trợ các phòng ban khác khi cần thiết

- Báo cáo hàng tuần, hàng tháng cho Quản Lý Trung Tâm

* Quan hệ công việc/ Working Relationships

- Internal: Tất cả các bộ phận của Trung Tâm và Văn Phòng chính

- External: Làm việc với các CA khu vực, CA PCCC, những phòng ban tại địa phương và những đối tác cung cấp dịch vụ cho Trung Tâm

Xem chi tiết

Nhân Viên Tư Vấn Tuyển Sinh (Program Consultant)

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềTư vấn
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
• Tư vấn cho khách hàng (Walk-in, Phone in, Referral, Chat trực tuyến, Database Telesales, vv…)
• Ghi lại thông tin của khách hàng vào máy tính, phần mềm.
• Mời khách hàng đến Trung tâm.
• Đưa ra bài kiểm tra xếp lớp rồi tìm các lớp học phù hợp để họ ghi danh.
• Theo dõi học sinh đã hoàn thành các lớp học để đăng ký lại khóa học tiếp theo.
• Theo dõi tất cả khách hàng tiềm năng.
• Lập hóa đơn, thu học phí, lệ phí sách, phát hành hóa đơn đỏ.
• Tiến hành cuộc khảo sát của học sinh, xử lý khiếu nại, ghi lại và chuyển mẫu phản hồi cho Sở hoặc nhân viên phụ trách.
• Lập kế hoạch kinh doanh hàng tuần / hàng tháng.
• Quản lý quá trình trao đổi quà tặng cho sinh viên.
• Xử lý các khiếu nại và yêu cầu của khách hàng trong phạm vi quyền hạn.
• Hoàn thành và duy trì báo cáo về khiếu nại và yêu cầu của khách hàng.
• Tiến hành họp chủ động với Giám đốc và / hoặc các phòng ban khác để khắc phục khiếu nại của khách hàng một cách hiệu quả.
• Tìm hiểu về các sản phẩm hoặc dịch vụ và cập nhật các thay đổi.
• Hỗ trợ các hoạt động tiếp thị địa phương trong khuôn viên trường và bên ngoài.
• Làm việc chặt chẽ với các bộ phận khác để cung cấp dịch vụ tốt nhất cho khách hàng.
• Đạt được mục tiêu bán hàng hàng tháng để đăng ký mới và đăng ký lại.
• Các nhiệm vụ khác do Quản lý trung tâm phân bổ theo thời gian.
Xem chi tiết

Nhân Viên Học Vụ Cơ Sở (Academic Affairs Coordinator)

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
• Điều phối giáo viên
- Sắp xếp lịch dạy cho giáo viên;
- Theo dõi giờ dạy, làm timesheet GV
- Tổng hợp giờ dạy và chuyển về phòng nhân sự tính lương theo thời gian qui định;
• Quản lý lớp và chăm sóc học viên
- Làm class folder cho lớp mới khai giảng;
- Chuẩn bị phòng học, tài liệu, đạo cụ, trang thiết bị,… cho lớp trước giờ học (lưu ý một số yêu cầu phải chuẩn bị từ ngày hôm trước như sại ipad, laptop,…);
- Điểm danh giáo viên và trợ giảng trước giờ lên lớp;
- Theo dõi tiến độ dạy của giáo viên, tình hình quản lý lớp và hỗ trợ giáo viên của trợ giảng và báo cáo quản lý đào tạo;
- Tổ chức các kỳ thi theo kế hoạch;
- Theo dõi tình hình, kết quả học tập của học viên và báo cáo phụ huynh theo quy định;
- Báo cáo cuối khóa và cấp chứng nhận hoàn thành khóa học;
- Tư vấn và giải đáp các thắc mắc của phụ huynh và học viên về chương trình và các vấn đề liên quan đến học tập;
- Gửi mail cho phụ Huynh vào cuối mỗi buổi học STEM
- Quản lý quà đổi sao
Xem chi tiết

Senior Academic Executive

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

 * Job Scope / Position Summary/ Job Purpose
- Developing and improving AMA curricula and methodologies in accordance to the need of educational market and the company’s mission, vision.
- Establishing and executing Teaching Quality Management (TQM) procedures for the entire AMA system.
- Training teachers and staff in the content of curriculum, methodology, and other related fields.
* Main Responsibilities/ Key Accountabilities
** Developing and improving the curriculum
- Evaluating the existing curriculum to have any supplements
- Studying the needs of the learners and developing the right materials for them.
- Creating the instructional strategies, sample lesson plans, suggesting teaching aids for teachers.
- Working with teachers to implementing new curriculum when needed.
- Designing replacement tests, monthly tests and their answer key sets accordingly
- Designing, updating the cross curriculum regularly
- Designing syllabus for AMA corporate programs
** Establishing and executing the TQM procedures
- Liaising with the HR department to recruit teachers.
- Setting up and following the TQM procedures
- Making the yearly teacher-observation plan
- Observing and assessing the teachers’ lessons, the teachers’ preparation for classes
- Organizing regular meetings with teachers to answer their concerns about academic issues
- Organizing and /or conducting related workshops for teachers when needed
- Carrying on the teacher’s appraisal procedures
** Conducting the training
- In house training to teachers about the working procedures, the curriculum, the methodology
- Initial training to Franchisees
- Product training to AC staff
** Others
- Supporting marketing, event activities
- Liaising with the Regional Center Manager/ COO to solve any issues relating to teachers
- Guiding and liaising with Academic Affairs Head in scheduling
- Teaching as substitutes as needed
- Other tasks as requested by BOD

Xem chi tiết

Giáo Viên Stem

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

* Responsibilities:
- Giảng dạy các lớp STEM Sylvan tại trung tâm
* Job description:
* Giảng dạy:
- Giảng dạy ít nhất hai trong số các lớp học STEM sau: Robotics, Coding, and Engineering.
- Chuẩn bị các tài liệu và đạo cụ (được Trung tâm cung cấp) theo yêu cầu dựa trên kế hoạch hàng tuần; kiểm kê và kiểm soát tất cả các thiết bị và tài liệu dùng để giảng dạy.
- Tương tác và tư vấn cho học sinh và phụ huynh với các kiến thức từ các chương trình đào tạo do Trung tâm thực hiện cho giáo viên.
- Kiểm tra và đánh giá các bài tập ở lớp và bài tập về nhà của học sinh, trao đổi với bố mẹ sau mỗi giờ học.
- Giữ mối liên hệ chặt chẽ với các học sinh và phụ huynh.
- Duy trì kỷ luật trong lớp học.
- Tạo không khí giảng dạy sôi động.
- Tư vấn và giải quyết các thắc mắc của học sinh về vấn đề học tập
* Đào tạo & những vấn đề khác:
- Hỗ trợ thực hiện chương trình dạy mẫu theo kế hoạch của phòng Marketing
- Hỗ trợ dịch thuật tài liệu / giáo trình dịch
- Đảm bảo tất cả các hoạt động liên quan đáp ứng các giá trị và kỳ vọng của các chương trình và của công ty.
- Tìm kiếm thông tin phản hồi, phản ánh và hành động theo thông tin nhận được để phát triển chuyên môn; tham gia các hoạt động đào tạo; học hỏi và chia sẻ kiến thức trong team một cách hiệu quả.
- Các trách nhiệm khác theo yêu cầu của người giám sát / quản lý.

Xem chi tiết

Giáo Viên Toán

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

* Responsibilities:
- Giảng dạy các lớp Toán Tư Duy Sylvan tại trung tâm
- Tham gia xây dựng chương trình Toán Tư Duy Sylvan
* Job description:
* Giảng dạy:
- Giảng dạy Toán Tư Duy Sylvan;
- Chuẩn bị các tài liệu và đạo cụ theo yêu cầu dựa trên kế hoạch hàng tuần, hàng tháng; kiểm kê và kiểm soát tất cả các thiết bị và tài liệu dùng để giảng dạy;
- Tương tác và tư vấn cho học sinh và phụ huynh với các kiến thức từ các chương trình đào tạo do Trung tâm thực hiện cho giáo viên;
- Kiểm tra và đánh giá các bài tập ở lớp và bài tập về nhà của học sinh, trao đổi với phụ huynh sau mỗi giờ học qua sổ liên lạc hoặc khi cần;
- Giữ mối liên hệ chặt chẽ với các học sinh và phụ huynh;
- Duy trì kỷ luật trong lớp học;
- Tạo không khí giảng dạy sôi động;
- Tư vấn và giải quyết các thắc mắc của học sinh/ phụ huynh về vấn đề học tập.
* Đào tạo & những vấn đề khác:
- Hỗ trợ thực hiện chương trình dạy mẫu theo kế hoạch của phòng Marketing;
- Hỗ trợ chuẩn bị học cụ/ học liệu;
- Đảm bảo tất cả các hoạt động liên quan đáp ứng các giá trị và kỳ vọng của các chương trình và của công ty.
- Tìm kiếm thông tin phản hồi, phản ánh và hành động theo thông tin nhận được để phát triển chuyên môn; tham gia các hoạt động đào tạo; học hỏi và chia sẻ kiến thức trong team một cách hiệu quả.
- Các trách nhiệm khác theo yêu cầu của người giám sát / quản lý.

 

Xem chi tiết

Academic Affairs Head (Aah)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

* Responsibilities
- Ensuring teaching quality at the center.
- Involving in recruiting teachers if required.
- Handling all academic issues related at the center.
- Managing Teachers, Academic Affairs Coordinators (AA.C) and Teaching Assistants (TA).
- Reporting according to regulations.
* Job description
- Teacher Management
- Arranging teachers’ schedule.
- Checking teachers’ attendance before classes.
- Checking and ensuring the accuracy of teachers’ timesheet.
- Observing and evaluating teachers’ performance.
- Giving induction to new/inexperienced teachers.
- Handling all issues related to teachers at the center.
* AA.C and TA Management
- Evaluating working performance of AA.C and TA.
- Assigning AA.C or TA to tutor students as planned.
- Training AA.C and TA in teaching methods and classroom management.
- Organizing and evaluating teaching practicum of AA.C and TA.
* Class management
- Advising CM on opening new classes.
- Observing and evaluating students’ performance in order to set up tutoring plans.
- Arranging exam schedules, filing test results and preserving test booklets.
- Surveying students and parents’ feedback.
- Solving students and parents’ feedback within 24 hours.
- End-of-course reporting and certificate awarding.
- Assigning grading mid-term and final tests or scoring when needed.
- Meeting KPIs on students’ re-enrolment.
* Teaching and Other Academic Affairs
- Substituting when some teacher’s absent (no more than 3 sessions for a new class).
- Planning and implementing academic activities.
- Being examiners when needed.
- Other tasks as required.
- Working location: HCMC

Xem chi tiết

Digital Marketing Executive

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

- Plan and execute all web, SEO/SEM (inbound and outbound), marketing database, email, social media and display advertising campaigns
- Propose/evaluate keywords and collaborate with IT and PR department to optimize searching ranking
- Design, build and maintain our social media presence
- Measure and report performance of all digital marketing campaigns, and assess against goals (ROI and KPIs)
- Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights
- Brainstorm new and creative growth strategies
- Plan, execute, and measure experiments and conversion tests
- Collaborate with internal teams to create landing pages and optimize user experience
- Utilize strong analytical ability to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points
- Instrument conversion points and optimize user funnels
- Collaborate with agencies and other vendor partners
- Evaluate emerging technologies. Provide thought leadership and perspective for adoption where appropriate
- Other tasks as assigned by Marketing Manager.

Xem chi tiết

Center Manager (Ama)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân viên kinh doanh
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

1. P & L Responsibility:
- Leading the PC sales team to achieve monthly approved budget of the Center.
- Coordinating with Inside Sales Team to best train and motivate the PC sales team, to make the PC sales team to be able to impress every single client coming or calling to the center, then to be able to win most of them on the spot.
- Managing daily sales results, enquiry sources and conversion ratio of the PC sales team
- Increasing number of students and consequently AMA’s market share to the neighboring area. Working with FTDP sales team to build up relationship with the neighboring schools, organize seasonal events with these schools to get leads from this sources.
- Managing well cost of the center, including controlling well the teacher cost and grouping class, managing teachers/ student ratio according to the designated courses.
1. Academic Management:
- Making sure that all academic plans in place.
- Making sure that the relationship, communicating channel between center and Academic department at HQ is maintained.
- Making sure that PC team and AC team communicate & work together well.
- Accompanying Academic Supervisor in observation (if possible) to make sure that teachers follow AMA method and syllabus.
* Teachers & teaching:
- Accompanying Academic Supervisor in observation (if possible) to make sure that teachers follow AMA method and syllabus.
- Making sure that daily teaching activities to AMA standards.
- Making sure that enough teaching resources at the center for teachers.
- Making sure that the teachers are listened to and helped to solve their problems.
- Making sure that teachers’ regulation is followed.
* Students & learning:
- Making sure that learning conditions are at standard, in safety and friendly.
- Making sure that students are assessed and placed to the right ability level.
- Making sure that all students’ learning history is recorded properly.
- Making sure that students’ regulation is followed.
2. Operations & People Management:
- Managing the Center and ensuring daily smooth operations and delivery to students.
- Being responsible for overall look and feel of the Center, ensuring that it is consistently warm, welcoming, tidy and clean.
- Executive problem-solving skills and the ability to organize and manage workloads are required
- Ensuring the implementation of effective meeting and information sharing structures
- Motivating and coaching Center staff to provide excellent results and service.
- Ensuring that the AMA methodologies and best practices are followed at all times in order to achieve consistency with other AMA centers.
- Creating and providing reports timely and accurately that track and monitor all Center KPIs.
- Other tasks as requested by BOD
- Cooperating to Human Resources to ensure that all people development strategies to support retention and excellent results are put in place.
- Motivating a team of people from diverse backgrounds and skills levels
- Excellent interpersonal style – with cultural sensitivity to deal with diverse nationalities

Xem chi tiết

It Helpdesk Specialist

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCao đẳng trở lên

- Provide helpdesk support and resolve problems to the end user’s satisfaction
- Monitor and respond quickly and effectively to requests received through the IT helpdesk
- Modify configurations, utilities, software default settings, etc. for the local workstation
- Utilize and maintain the helpdesk tracking software
- Document internal procedures
- Assist with on-boarding of new users
- Ensure each workstation has a computer, monitor, keyboard, mouse, hard drive, and any additional specialized equipment
- Install, test and configure new workstations, peripheral equipment and software
- Maintain inventory of all equipment, software and software licenses
- Report issues to the IT Manager
- Manage PC setup and deployment for new employees using standard hardware, images and software
- Assign users and computers to proper groups in Active Directory
- Perform timely workstation hardware and software upgrades as required

Xem chi tiết

Academic Executive

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

- Be responsible for the TEST PREP program at Sylvan Learning, including:
- Assess the suitability of the syllabus with Vietnamese students & suggest modification if needed
- Develop curriculum for SAT and ACT programs
- Control the implementation and overall delivery quality of the syllabus
- Create the instructional strategies, sample lesson plans, suggesting teaching aids for teachers.
- Understand competitors and suggest appropriate competition strategy (in terms of syllabus, curriculum, teaching methodologies, etc.)
Support in building Academic Team:
- Contact teachers, find qualified teachers for different courses, discuss and agree with teachers on teaching methods and lesson plans.
- Observe and support teachers, ensuring that their performance is of the highest possible standard so that the students derive the maximum benefit from their courses.
Others
- Support in relevant marketing and business development activities
- Support with material/syllabus translation
- Assure all related activities meet the values and expectation of the program and the company
- Seek feedback, reflect and act upon information received to develop professionally; attend training activities; learn from and share knowledge within the team effectively
- Other responsibilities as required by the supervisor/management

Xem chi tiết
2

365 mẫu Top CV Xin Việc Online (xem tất cả mẫu CV)

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Thông báo

Đóng
Kết nối ứng viên và nhà tuyển dụng Chat với nhà tuyển dụng