Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

imarket viet nam co., ltd

Imarket Viet Nam Co., Ltd

địa chỉĐịa chỉ: 12th fl., Charmvit Tower, 117 Tran Duy Hung Str, Cau Giay Dist, HN

quy mô công tyQuy mô công ty: Đang cập nhật

websiteWebsite: Chưa cập nhật

Mô tả công ty

iMarketVietnam is a member of iMarketKorea with the head office in Hanoi. iMarketKorea (Korean: 삼성 아이마켓코리아)provides procurement services and MRO goods. iMarket Korea is Korea's leading business to business e-procurement service provider. The company manages over one million products Asia, and Europe. Charter capital: 1,000,000 USD Http://www.imarketkorea,com

Tin tuyển dụng của Imarket Viet Nam Co., Ltd

Team Leader - Customer Account Management ( B2B )

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Việc làm bán hàng
địa điểmHà Nội
- Lead Customer account management team to perform daily tasks, reports, projects and ensure Sales process running smoothly and increase sales revenue/profit:
• Managing Customers profile
• Control RFQ (request for quotation) & PO (purchase order) received from customer and follow up to meet customer satisfaction.
• Process all tasks included in before, during & after sales stages
• Control inbound, outbound cargos and delivery
• Periodically make report on AR& AP or other reports on request of managers
- Coach and support team members to be skillful on their strengths and potentials.
- Set up team’s plan and achieve sales target
- Prepare sales report and other reports on request of managers
- Co-ordinate with other teams of the company and suppliers for the best working efficiency & result
- Perform other duties assigned by higher level managers
Xem chi tiết

Thư Ký Tổng Giám Đốc (Biết Tiếng Hàn)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Nhân sự, Luật - Pháp lý
địa điểmHà Nội
JOB DESCRIPTION
1/ Implement secretarial tasks to support General Director:
- Arrange General Director’s working & meeting & business trip plan, make meeting minutes.
- Prepare report, collect information on request.
- Greeting visitors, answer phone calls, prepare drink for GD & guests.
- Work as translator/interpreter
- Other secretarial tasks on request.
2/ Implement administrative works:
- Attendance record
- Book flights, hotels and other arrangements on request.
- Prepare document related to work permit, visa, residence card, etc for the expatriates.
- Support Korean employees in daily work on request.
- Purchase office stationery and facilities.
- Stationery, office equipment management, car management, GA expenses management.
- Perform other ad-hoc tasks as assigned
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
1/ Thực hiện các công việc thư kí hỗ trợ Tổng Giám Đốc
- Sắp xếp các kế hoạch làm việc, cuộc họp và công tác của Tổng GĐ, làm biên bản cuộc họp
- Chào đón khách, tiếp nhận điện thoại, chuẩn bị đồ uống cho Tổng GĐ và khách đến công ty.
- Biên/ phiên dịch
- Các công việc thư kí khác theo yêu cầu.
2/ Thực hiện công việc hành chính
- Chấm công
- Đặt vé máy bay, khách sạn và các thủ tục khác theo yêu cầu
- Phụ trách làm giấy phép lao động, visa, thẻ cư trú, v.v cho người lao động nước ngoài.
- Hỗ trợ các quản lý người Hàn Quốc các công việc hàng ngày theo yêu cầu
- Mua sắm trang thiết bị văn phòng phầm cho văn phòng
- Quản lý trang thiết bị, văn phòng phẩm, xe cộ và các chi phí hành chính văn phòng.
- Là cầu nối tiếp nhận và trao đổi các thông tin từ công ty mẹ tại Hàn Quốc.
- Thực hiện các công việc khác được giao.
- 2 năm kinh nghiệm vị trí Thư kí, nhân viên Hành chính Nhân sự hoặc công việc liên quan
Xem chi tiết

Merchandise Staff (3 Positions)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềSản xuất - Vận hành sản xuất, Vận tải - Lái xe, Vật tư - Thiết bị
địa điểmHồ Chí Minh
Work Location:
iMarket Viet Nam – Ho Chi Minh Branch Co., Ltd
Detailed job description:
- Meeting with Customers to get demand, survey market for relevant demands & consult Customer for the best selection.
- Source, select, and negotiate with suppliers/vendors to constantly strive for best pricing and maintaining highest level of quality and service for POSM, Packaging, Promotion gift.
- Negotiate for volume purchase discount and ensure continuous cost reduction from vendors.
- Proceed & follow PO from Customer -> PO to Supplier  delivery  GR done.
- Solve problem with both Customers & Suppliers for issues involved.
- Regularly review the performance of the suppliers to drive improvements in cost, quality, delivery and service
- Educate & enforce system using for new suppliers
- Perform other jobs related duties as and when requested by superior.
- Manage all purchase activities to ensure efficiency of purchase team in charge.
- Develop sourcing plan & strategy.
- Verify & approve proposals & supplier selection of purchasers
- Strengthen supplier relationship to secure terms that meet company’s best interest
Xem chi tiết

GA - HR Staff

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Nhân sự, Luật - Pháp lý
địa điểmHà Nội
GA tasks (70%)
- Office equipment management & maintenance
- Negotiate with suppliers to be provided best services with cost effectiveness; follow up all operations related to office facilities
- Contact and control other outsourcing vendors to ensure the daily operation of the office
- Remind everyone to keep hygiene & save stationery, office equipment, etc.
- GA expense and budget procedures: Collect, classify, analyze GA cost; annually estimate and control all GA expenses of company.
- Visa, work permit, residence card for Korean members
- Make reservation of hotel, air ticket for business trips. Renew/extend visa for foreigners.
- Document in/out management
- Organizing company events
HR tasks (30%):
- Be in charge of Recruitment
- Other tasks on request of managers
Xem chi tiết

03 Accountants (02 Regular + 01 Seasonal 8 Months)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán, Hành chính - Văn phòng
địa điểmHồ Chí Minh
- Be responsible for uploading input invoices, issuing invoices for customers on Accounting system
- Follow up A/R or A/P to ensure all payments are correct
- Create VAT return and assume tax refund monthly
- Have solid knowledge on financial statements
- Support to collect, explain and supplement requested documents for tax reports or auditors
- Always support accounting team members, active to solve any problem to make sure nothing blocked due to accounting, co-operate with IMV Hanoi to ensure the consistent consolidated data.
- Mutually support general job in accounting team, build a team-working with other departments and any request leader.
Xem chi tiết

02 Accountants (01 Regular + 01 Seasonal 8 Months)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán, Hành chính - Văn phòng
địa điểmHồ Chí Minh
- Be responsible for uploading input invoices, issuing invoices for customers on Accounting system
- Follow up A/R or A/P to ensure all payments are correct
- Create VAT return and assume tax refund monthly
- Have solid knowledge on financial statements
- Support to collect, explain and supplement requested documents for tax reports or auditors
- Always support accounting team members, active to solve any problem to make sure nothing blocked due to accounting, co-operate with IMV Hanoi to ensure the consistent consolidated data.
- Mutually support general job in accounting team, build a team-working with other departments and any request leader.
Xem chi tiết

Customer Managing Staff/ Merchandiser

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềXuất - nhập khẩu, Vận tải - Lái xe, Vật tư - Thiết bị
địa điểmHà Nội, Hồ Chí Minh
Currently we are open for vacancies for both Hanoi headquarter and HCM branch.
- Receive RFQ (request for quotation) from customer, contact purchasing team/ suppliers to get buying price, making quotation and send back to customer.
- Receive PO (purchase order) from customer and follow up PO, delivery status to meet customer deadline.
- Control inbound, outbound cargos and arrange for delivery
- Solving the problems relate to PO (urgent requests, defect items, missing items, discontinued items, unqualified items, late delivery items...) as well as resolve warranty after selling.
- Make KPI report on RFQ, delivery, etc. for managers and customers
- Fulfill other tasks assigned by managers
Xem chi tiết

03 Merchandiser (HCM Branch)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềXuất - nhập khẩu, Vật tư - Thiết bị
địa điểmHồ Chí Minh
- Meeting with Customers to get demand, survey market for relevant demands & consult Customer for the best selection.
- Source, select, and negotiate with suppliers/vendors to constantly strive for best pricing and maintaining highest level of quality and service
- Negotiate for volume purchase discount and ensure continuous cost reduction from vendors.
- Proceed & follow PO from Customer.
- Solve problem with both Customers & Suppliers for issues involved.
- Regularly review the performance of the suppliers to drive improvements in cost, quality, delivery and service
- Coach & enforce system operation for new suppliers
- Manage all purchase activities to ensure efficiency of purchase team in charge.
- Develop sourcing plan & strategy.
- Strengthen supplier relationship to secure terms that meet company’s best interest
Perform other jobs related duties as and when requested by superior.
Xem chi tiết

Sales Admin Staff /customer Managing Staff/ Nhân Viên Quản Lý Đơn Hàng

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Việc làm bán hàng, Vật tư - Thiết bị
địa điểmHà Nội
WORKING PLACE
- Hanoi: 12th floor, Charmvit Tower, 117, Tran Duy Hung, Trung Hoa, Cau Giay
JOB DESCRIPTION:
- Building and managing the customer
- Receive RFQ (request for quotation) from customer, contact purchasing team to get buying price, making quotation and send back to customer.
- Receive PO (purchase order) from customer and follow up PO, delivery status to meet customer deadline.
- Control inbound, outbound cargos and arrange for delivery
- Solving the problems relate to PO (urgent requests, defect items, missing items, discontinued items, unqualified items, late delivery items..) as well as resolve warranty after selling.
- Set up plan to achieve sales target and propose solutions to increase revenue
- Monthly close system and making documents for receiving payment
- Issue VAT invoice, follow up payment status.
- Fulfill other tasks assigned by part-leaders and managers
Xem chi tiết

Graphic Designer

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại, Thiết kế - Mỹ thuật
địa điểmHồ Chí Minh
- Design Catalogue (work with design agency)
- Design banners, pop-up, tags, icons, appearances frames for front-end of website
- Take care of Images of products upload to Catalogue, Website.
- Design POSM (Point of Sales Materials) for Offline Shops
- Design packaging, template papers, & designed material for Sales.
- Coordinate with software outsourcing company for upgrading company’s website and software system
- Other tasks on managers’ request.
Work Location: iMarket Viet Nam – Ho Chi Minh Branch Co., Ltd
Add: 7th Floor, Pearl Plaza, 561A Dien Bien Phu Street, Ward 25, Binh Thanh Dist., HCMC
Xem chi tiết

Purchasing Part Leader - Urgent!

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Vật tư - Thiết bị
địa điểmHà Nội
- Manage 01 purchasing Part among 4 parts in Purchasing department, make Purchasing target and build up purchasing strategy.
- Lead & follow up staffs to solve issues and daily problems.
- Sourcing products & services to meet price target & quality standard;
- Ensure the purchasing activities meet company’s target in term of lead time, standardization, quantity, quality, budget and profit rate;
- Continuous develop new vendors, maintain good vendor system. Regularly conduct vendor audit & development.
- Control inventory aging, speed up stock turns, formulate action plans on slow moving inventory
- Co-ordinate to Marketing team to understand Customers’ requirement
- Co-ordinate with other teams of the company and vendors to make sure the projects run smoothly and the quality of service is as highest as possible
- Work with other departments to improve company policies and procedures. Support vendors set up policies and procedure to attain higher standards
- Assure to comply all law provisions related to purchasing, both global and local
- Comply with Company’s anti-corruption and bribery policies
- Other tasks assigned by Manager
Xem chi tiết
Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại