Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

công ty TNHH corèle v.

Công Ty Tnhh Corèle V.

địa chỉĐịa chỉ:

quy mô công tyQuy mô công ty: Đang cập nhật

websiteWebsite: Chưa cập nhật

Mô tả công ty

- TẬP ĐOÀN SCAVI TRỰC THUỘC GROUP CORÈLE INTERNATIONAL - TOP 2 TRONG NGÀNH LINGERIE T I PHÁP; - TẬP ĐOÀN PHÁP LỚN NHẤT Ở VIỆT NAM, VỚI SỐ LƯỢNG THÀNH VIÊN HƠN 11.000; - LÀ CÔNG TY CÓ GIẤY PHÉP ĐẦU TƯ TRỰC TIẾP NƯỚC NGOÀI (FDI) ĐẦU TIÊN Ở VIỆT NAM VÀO NĂM 1988, THUỘC TOP 500 DOANH NGHIỆP LỚN NHẤT VIỆT NĂM 2016 VÀ LÀ DOANH NGHIỆP ĐÂU TƯ NƯỚC NGOÀI LỚN NHẤT TRONG NGÀNH CÔNG NGHIỆP THỜI TRANG – DỆT MAY Ở VIỆT NAM. - TẬP ĐOÀN Đ T TỐC ĐỘ TĂNG TRƯỞNG HIỆN NAY (NĂM 2017) Đ T TRÊN 40% VÀ TIẾP TỤC GIA TĂNG LÊN MỨC 50% CHO NHỮNG NĂM TỚI.

Tin tuyển dụng của Công Ty Tnhh Corèle V.

Kế Toán Tài Sản

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
Bộ phận : Phòng tài chính kế toánChức danh: Kế toán tài sảnCán bộ quản lý trực tiếp: Trưởng phòng Tài chính Kế toán1.Trách nhiệm:- Ghi chép, hạch toán các phát sinh liên quan đến TSCĐ, CCDC, chi phí chờ phân bổ đúng quy định theo Công ty và Nhà nước.- Phối hợp với các bộ phận liên quan thực hiện công tác bàn giao tài sản hình thành từ các nguồn đúng với quy định của công ty và nhà nước.- Tham gia xây dựng chính sách, quy trình, quy định hạch toán, quản lý tài sản :+ Quy định hạch toán tăng tài sản từ mua sắm, hình thành từ XDCB;+Điều chuyển giữa các đơn vị;+Quy định hạch toán giảm tài sản do điều chyển và thanh lý;+Quy định về trích khấu hao, phân bổ cho phí;+Quy định về kiểm kê tài sản;+Quy định về lưu trữ hồ sơ,…+Tư vấn, hỗ trợ nghiệp vụ liên quan đến tài sản cho đơn vị.- Tham gia xây dựng các công cụ quản trị tài sản- Kiểm soát Tài sản toàn hệ thống : Lập báo cáo, theo dõi tình hình biến động TSCĐ; Đánh giá hiện trạng tài sản; Đánh giá công tác bảo trì, duy tu tài sản; Đánh giá hiệu quả sử dụng tài sản,…- Triển khai công tác kiểm kê trên toàn hệ thống. Lập báo cáo kiểm kê, cập nhật kết quả kiểm kê, đề xuất xử lý kiểm kê toàn hệ thống.- Lưu trữ chứng từ kế toán tài sản cố định đúng quy định của Công ty và Nhà nước.2. Quan hệ:- Nhận sự chỉ đạo và báo cáo phụ trách phòng Kế toán- tài chính- Nhận ướng dẫn từ Kế toán tổng hợp- Đảm bảo yêu cầu bảo mật thông tin kinh tế- tài chính- Liên hệ các bộ phận khác thông qua phụ trách phòng KT-TC hoặc theo qui định.
Xem chi tiết

Senior Graphic Designer

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại, Thiết kế - Mỹ thuật, Marketing - PR
địa điểmHồ Chí Minh
• Phối hợp với các bộ phận liên quan đến công việc được giao (kinh doanh, marketing) để tiếp nhận yêu cầu công việc;• Lên ý tưởng và triển khai thiết kế theo đúng quy chuẩn của Công ty, gồm các hạng mục:• + Thiết kế các ấn phẩm quảng cáo offline: Chương trình khuyến mại, tờ rơi, bộ sale kit, standee, backdrop, giftcard, giftbox, etc.• + Thiết kế các sản phẩm quảng cáo trực tuyến: Email, landing page, banner/hình ảnh quảng cáo các kênh trên mạng xã hội (Facebook, Google, Social, Coccoc, Affiliate, GDN..)• Nghiên cứu, phân tích các chỉ số quan trọng để xác định, đề xuất và thực hiện các thay đổi về mặt đồ họa, để cải thiện hoạt động của các Chiến dịch marketing;• Hỗ trợ bộ phận Content và Marketing lên ý tưởng và thiết kế cho nội dung hoặc các kế hoạch marketing cho Công ty • Các công việc khác theo yêu cầu. QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG• Mức lương: 15-20 triệu (lương thời gian)• Thưởng KPIs theo quy định của Công ty;• Thưởng lương tháng thứ 13 tùy thuộc vào kết quả kinh doanh của Công ty; • Khả năng thăng tiến lên các vị trí cao hơn;• Phụ cấp tiền ăn trưa, gửi xe;• Được cung cấp các trang thiết bị cần thiết phục vụ công việc;• BHXH, BHYT, BHTN và các phúc lợi khác theo quy định của pháp luật.
Xem chi tiết

Visual Merchandiser

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThiết kế - Mỹ thuật, Vật tư - Thiết bị, Mỹ phẩm - Thời trang - Trang sức
địa điểmHồ Chí Minh
. Đưa ra concept và guideline trưng bày cho toàn bộ hệ thống theo tháng, theo mùa và theo yêu cầu và chịu trách nhiệm về việc triển khai các concept này vào thiết kế và cửa hàng.. Đảm bảo sự đồng bộ, quy chuẩn và tính thẩm mỹ của hình ảnh thương hiệu trong hệ thống cửa hàng.. Trưng bày, điều phối triển khai và chịu trách nhiệm về việc trưng bày Window display và hàng hóa của hệ thống CH theo Concept và yêu cầu từ phía Brand Marketing.. Lên lịch khảo sát các cửa hàng, cập nhật phong cách trưng bày mới để áp dụng.. Lên Layout và kế hoạch Setup & quản lý các điểm trưng bày, promotion site của công ty. Xây dựng và đề xuất những ý tưởng mới cho việc trưng bày đối với các BST mới.. Gửi file báo cáo cho các cấp trên theo định kì và yêu cầu từ các BP có liên quan.. Phối hợp với design team đề xuất thiết kế POSM phù hợp.
Xem chi tiết

Sales Office Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán, Quản lý điều hành, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
JOB PURPOSE ORGANIZATIONAL CONTEXTThis position directly reports to Sales Director. SUPERVISED RESOURCES (Sales, budget, headcount…)- Lead and manage the overall activities of Sales department’s operation relating to Sales, Finance & Accounting, HR, Administration, Marketing in provisioning of quality and efficient general supports in order to ensure a smooth and efficient office working environment. -Guide and develop Distributors in nationwide to ensure their Finance, HR, Administration, Logistics operation are run effectively to meet CoreleV ’s requirements & guidelines. KEY ACCOUNTABILITIESI.BUSINESS OBJECTIVES:1. Sales:1.1.Lead, conduct, guideline, monitor and controll the Sales Admin Team to achieve sales target and smoothly operation through supporting all activities of Field Force and Sales Head office team 1.2.Tracking and monitoring the sales results of each partner, our own stores, and tracking and recognising the sales revenue of SA/SR, SUP…after end of month. Do the tentative checking the payroll, bonus for all SA/SR, SUP and Sales members.1.3.Lead, conduct, control in receiving and processing orders from Master Distributors (MD), Exclusive Distributors (ED), other customers.1.4.Control with evaluation and take action finger out the issues from burden cost to stock and liquidation such as: Sales Team burden cost, Trade Marketing cost, Promotion cost, VM cost, incentive efficiency, DC’stock, Distributotrs’ stock, AR/AP.1.5.Propose solutions to alert Sales Director to increase the work efficiency of Field Force Sales Team and Sales head office team.1.6.Manage, supervise infomation of customers, the status of buying from each customer, retailers, Wholesalers and ED, MD as well as information of action plan of sales for each of this partner.2. Finance Management: 2.1. Overall manage all activities of financial/accounting function of Sales office so as to ensure it is providing efficient and effective and value-added support to the company’s operations. 2.2. Manage effectively Burden Cost/ Brand Support Expenditure Sales Department in terms of budget, expenses and controlling processes as well as support other functions (Brand MKT, Trade MKT, Business Development, Visual Merchandise, Field Force Sales Teams …) in controlling their activities through control processes & procedures to ensure effectiveness & efficiency of activities.2.3. Develop necessary processes for Distributors operation in accordance with CoreleV processes, based on current practice of MD, ED and other regions, to ensure operating management. 2.4. Manage Field Force cost and reconcile on a monthly basis. 3. Logistic Management:3.1. Managing & controlling WH operating at MD & EDs level over Supply Chain Team.3.2. Managing & monitoring stock, samples, GWP for all Marketing activities running at MD, EDs, and stores’ level4. Marketing activity support & audit:4.1. Control all trade marketing expenses run and paid through all sales team and sales department.4.2. Adherence to Monthly Plan Instructions at all times4.3. Implement regional agreed audit plan to improve operational standards for both Field Force Sales Team and Head Office Sales Team.4.4. Adherence in developing process for project/activities.5. Sales Office Administration & Management: 5.1.Manage the provision of world standard office administrative services to ensure the effective office operation.5.2.Overall manage the provision of appropriate office security measures, operate the security system for office & Company’s owned stores (Access monitor, Alarm system) 5.3. Manage all purchasing relating to sales office operation, ensure an appropriate legality and financial arrangement; ensure appropriate contract signing with authority limits; and ensure appropriate contract administration management. Make sure that contract policy is to be observed and applied strictly in any agreement with any third party. 5.4. Co-ordinate with other Sales & Marketing functions (Brand, Trade, Retail, GT, MT, Ecommerce, VM, SC, Business Development…) to prepare and organize new product launches, sales briefing, sales kick-off days … for all field team at Company & Distributors (with nearly 100 sales & marketing members) 6.Human Resources: Play a key role as HRBP of Sales head office team and Field team in delivering the service of HRBP with high quality and OTIF: 6.1. Recruitment: Overall manage and control recruitment process at Sales head office and Field level from obtaining recruitment requirements, resourcing, checking reference to offering and induction; ensure that right people are recruited or appointed at right time and right HR administration process; responsible for Induction for new comers: cooperate with line manager (if any) and make sure that new members understand the Company policies and procedure. 6.2. Administration: Implement the procedure of discipline, rewards, resignation, dismissal, end of labor contract, severance allowance 6.3. Members cost management and reconciliation 6.4. Support Headquarter HR Team in every activity which deploys at Sales Department: Performance management, health insurance, health check-up, training, talent development.6.5. Manage & monitor the implementation of Human Resource procedures at Sales Department and Distributors level.6.6. Regular follow up with MD & ED to ensure policies/ process flows are consistency and benefits for both. II.PEOPLE OBJECTIVES:1.Drive and connect Field Force members and sales head office members in order to develop Sales Department. 2.Fortify working atmosphere that all members feel very close, happy when working and playing together through working activities (project launches) & non-working activities (Happy Friday, Company Day, Sport & Recreation Club...)3.Build effective and colloborative working relationships with BOD, Marketing Team, Finance & Accounting Team, Field Teams, Supply Chain Team, BI Team, Merchandise Team & HR Team, and other stakeholders4. Supports & collaborations from Distributors in every activity5.Develop a healthy talent pipeline feeding into future succession planning
Xem chi tiết

Visual Merchandise Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềVật tư - Thiết bị, Mỹ phẩm - Thời trang - Trang sức
địa điểmHồ Chí Minh
Role Overview:Visual merchandisers maximize visual impact to convert window shoppers into prospects, encourage customer to buy more, drive branding and sales performance, maximize profitability and reduce stock across core lingerie and sub-categories and provide an excellent in-store experience.Responsibilities:o Monitor competitor activity, research best practices within industry and research lifestyle, demographics and trends in visual displays and merchandising techniques to apply learnings brands’ shop visual standards; propose new/ innovative ideas to ensure the brand presence is in line with global trends and making sure merchandising initiatives meet the market needs and appeal to the target audience.o Cooperation with Brand Marketing team, Store Manager and Merchant team to generate visual merchandising (VM) strategy and visual merchandising standards which uphold with brand identity; determine the floor layout, traffic flow and display pointso Seeking feedback from colleagues and customers on the visual impact of displays and implementing changes.o Preparing visual merchandising packs, including plans, guidelines and photographs, for all type of stores, to make sure all displays present a consistent imageo Creating window displays, signs, interior displays, floor plans, special promotions displays, mannequin dressing guidelines and eye-catching visual displays that support assortment making use of creative lighting o Deliver the Visual Display calendar in a timely manner: Analyze and forecast the décor needs of the POS; place orders and ensure subsequent follow up until delivery. o Ensure Point of Sale is implemented according to brand standardso Maximize sales opportunities through commercial analysis and re-merchandising accordinglyo Installing and dismantling displays, using available space to the best advantage and maintaining stock levelso Change displays to promote new product launches and reflect festive or seasonal themeso Pilot the major events and store openings. Give agreement with brand mkt team for designing displays, stands and panels for exhibitions, conferences and other events. o In link with brand marketing team, merchandise team & sales team to develop themes and display for seasonal image, POP/POSM for all brands - for example Christmas, Valentines day, sales and special promotions. Coordinate all aspects of the seasonal campaign including in-store materials as well as window specific materials. o Collect relevant information from the POS with regards to the life of merchandising tools and buying behaviors, in order to optimize the development of more suitable merchandising tools.o Conduct regular store visits/floor walks and liaise with the store based staff to implement merchandising requirements.o Train the store based members on the visual merchandising standards. Visiting stores to train, brief staff, check and control on arranging displays and execution of the visual concept.o Generate display concept and searching fixture for new product/new categories.o Sourcing materials and display elements, such as lighting, props, furniture and accessories. To work with suppliers: Acquire quotation from suppliers, place purchase orders, overseeing the production of the chosen design, checking the quality, making sure the project is completed to schedule and deploying to sales points.o Monitor VM spend within budget and manage the maintenance of VM assetso Support the visual merchandising process for Retail environments including Takashimaya, Robin, strategic partners, etc.o Likely to work weekends and late evenings as major display installations often take place when the store is closed to minimize disruption to customers and staff.
Xem chi tiết

E-Commerce Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Báo chí - Truyền hình
địa điểmHồ Chí Minh
Online Sales & Marketing Strategy to achieve target:• Develop e-business marketing strategy, Create & apply business plan yearly & monthly campaigns, promotions for online business.• Support the strategic establishment of Ecommerce operational models - Integrate e-Commerce in ecosystem and push direct sales • Manage and monitor product selling activities on the various e-commerce platforms.• Build strong relationship with accounts for selected categories to drive Ecommerce sales & activities • Recognize shopper triggers/barriers to define fast & appropriate action • Manage customer data, classify groups, develop online sales programs & increase new members • Lead performance marketing campaigns including planning, budgeting and optimization for ROI metrics, ensuring seamless integration with execution • Planning promotion for short date or suppressed products to sell before deadline • Work closely with Digital/Media in developing training capability program/communication materials; roll out the program across key online markets • Manage annual budget for E-commerce which will outline objective, strategy, tactics and milestone to achieve target. • Analyze web usage trends to improve and/or add functionality to web store platform. Perform in-depth analysis and implement strategies for improvement. Digital Marketing, PR, Projects & visual merchandising online:• Drives web traffic/sales, growth of e-Commerce applications via targeted online campaigns and retention strategies, with high level of customer acquisition and conversion; • Select carefully brand implementation online but spread as much as possible brand awareness • Propose design suggestion layout as per guidelines with the designers and submit for approval • Work closely with the brand team to Boost brand awareness online and offline through events TV home shopping project management:• Follow up new opportunities with home shopping channel Analysis & Reporting:• Sales analysis of each online E-tailor and of each activity • Budget management and conduct expense/benefit analysis, discount rate check … (ROI) • Track performance per E-tailor, Partner, to identify solution of development
Xem chi tiết

Marketplace Leader

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Vật tư - Thiết bị, Mỹ phẩm - Thời trang - Trang sức
địa điểmHồ Chí Minh
Line Manager: E-Commerce ManagerMÔ TẢ CÔNG VIỆC:- Liên hệ và phối hợp với những công ty đối tác về TMĐT, Marketplace, KOLs, Influcers, Hot socials… nhằm bán các sản phẩm và mở rộng thị trường của công ty.- Lập kế hoạch kinh doanh theo tháng, quý, năm dựa trên các sàn TMĐT, KOLs… nhằm đạt được KPI đề ra.- Phụ trách chi tiết và triển khai các kế hoạch kinh doanh, báo giá, hợp đồng và quy trình vận hành với các đối tác.- Phối hợp với các bộ phận Marketing, Planning, Fulfillment cũng như đối tác để thúc đẩy kinh doanh đạt mục tiêu đề ra.- Chịu trách nhiệm quản lý, kiểm kê và đối soát hàng hóa của Marketplace với các đối tác.- Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của Trưởng phòng TMĐTSƠ ĐỒ TỔ CHỨC:Vị trí này báo cáo trực tiếp cho Trưởng phòng Thương Mại Điện TửCHI TIẾT CÔNG VIỆC:1. Quản lý Quản lý team Marketplace nhằm đạt được KPI đề ra Lập và quản lý các quy trình làm việc với các đối tác. Quản lý, điều phối & training cho các thành viên trong team nhằm đạt được hiệu quả công việc và KPI đặt ra2. Marketplace Tìm kiếm và mở rộng các kênh bán trực tuyến cho các sản phẩm của công ty Liên hệ, trao đổi và ký kết với các công ty đối tác về TMĐT, Marketplace nhằm bán các sản phẩm của công ty. Lập kế hoạch kinh doanh theo tháng, quý năm dựa trên hoạt động của các đối tác, marketplace… nhằm đạt được KPI đề ra. Phụ trách triển khai các kế hoạch kinh doanh, hợp đồng và quy trình vận hành với các đối tác.3. Làm việc với các phòng ban trong công ty Phối hợp với bộ phận Planning để tính toán các chương trình ưu đãi khi triển khai bán hàng trên các kênh của đối tác nhằm đạt được mục tiêu đề ra. Phối hợp với bộ phận Fullfilment và Warehouse để tính toán khối lượng hàng hóa, đóng gói và vận hành khi triển khai bán hàng trên các kênh của đối tác Phối hợp với marketing để hỗ trợ về truyền thông khi mở bán trên các kênh marketplace hoặc của đối tác.4. Hỗ trợ triển khai các công việc khác theo yêu cầu của cấp trên nếu cần.
Xem chi tiết

Senior Supply Chain Executive

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềVận tải - Lái xe, Vật tư - Thiết bị
địa điểmHồ Chí Minh
- In charge of import-export shipments and ensure compliance to local and foreign authorities for trade related.- Handle ordering process between Sales team and production plant, manage open orders, push Orders from Sales to fulfill Order – Target – In Hand.- Lead the process for stock replenishment in overall for the whole inventory by brand and channels.- Improve delivery lead time by strengthen effectiveness of each step in the whole process.- Supervise the team: Demand Planner, Supply Planner, POSM inventory control Executive.- Evaluate KPI of all vendors and partners.- Furnish reports requested by management.- Take part in SC’s projects:1. Coordinate with different channels to formulate total demand 2. Manage intake plan including the correction made due to constraints after agreement with commercial, collection, and manufacturing team3. Manage channel inventory performance and oversees imbalance occurred to channels through a set of management dashboards- Supervise Demand Planning related tasks:1. Follow up open orders with production team monthly to ensure the open order quantity is captured correctly after each delivery.2. Work with accounting team and Germadept to balance stock between GMD and SAPO.3. Manage open orders between sales forecast by Channel and placed PO to push sales to place orders.4. Cooperate in physical stock checking and clear stock discrepancy.5. Review KPI of production team on goods delivery compared to agreed qty/delivery schedule.6. Manage stock allocation to stores and stock aging to propose timely action by sales team.- Supervise Supply Planning related tasks:1. Work with accounting team to balance stock between GMD and SAPO on supply movements.2. Optimize delivery plan: basing on targeted Sales by brand and channel, work with GMD for operation plan to best meet market’s demand and optimize stock level.3. Manage KPIs of transporter and make sure all deliveries are properly met customers’ demand at lowest cost.4. Make detailed comparison for the difference between targeted POs and month-to-date delivery to propose necessary actions to clear the difference.- Supervise POSM warehouse related:1. Manage demand and delivery to requesters, ensure stock balance.2. Make sure all movements are documented and followed corporate’s process.3. Manage KPI of vendors for delivery to requested points.4. Supervise on daily operation of warehouse movements.5. Manage demand from sales and ensure timely delivery to DC and projected points.
Xem chi tiết

Business System Senior Executive

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
- Work location: Head office of Corele-V Vietnam and other work locations of the company if needed- Department: Business Intelligence- Report to: Business Intelligence Manager Job Description:Ensures that technology and data are used effectively throughout the organization. Experience with delivering accurate and insightful business reporting and applying critical thinking to data to problem solve and drive business performance. Primary Responsibilities:1) Business Analyst- Analyze business requirements and developed project deliverable accordingly.- Interpreting data, analyzing results using statistical techniques- Developing and implementing data analyses, data collection systems and other strategies that optimize statistical efficiency and quality- Lead and provide guidance on best practices, methodologies, and techniques to ensure security, consistency, and sustainability for business intelligence applications- Coordinate with various stakeholders and management for execution of project appropriately- Support improving business performance through Identify needs, implement and facilitate solutions in providing reports.2) System Management- Manage BI technology, core system (including Sales Order platform Online & Offline, Supply Chain system and Reporting system. - Assist Business Intelligence Manager to monitor efficient working of project (project risk, scope, schedule and budget.)- Drive the creation of a long-term BI visualization and analytics vision, aligned with overall business priorities3) IT Management- Manage all resources related to IT.- Leading the IT team to ensure the effective running of the practice’s IT system including the computer network, clinical system, technical equipment, public Wi-Fi, website, intranet and telephony
Xem chi tiết

Sr. Strategic Planning Executive

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán, Marketing - PR
địa điểmHồ Chí Minh
- Work location: Head office of Corele-V Vietnam and other work locations of the company if needed- Department: Strategic Planning- Report to: Strategic Planning Manager Job Description:Facilitate strategy sessions at the Strategic Planning and divisional levels. Promote alignment between Strategic Planning team and divisional strategies and the company strategic plan. Primary Responsibilities:• Communicates the organization’s plan to the rest of the organization;• Identifies strategic opportunities that add value to the business and to achieve business goals;• Defines and overseas the resources to each assigned strategic initiative. Manages the overall strategic initiative to help ensure revenue, expense, and other business objectives are met. May define, monitor and use service metrics to assess performance.• Identifies and manages the changes needed to support the new strategic plan;• Develop strong partnership with key decision maker to ensure cross business and cross functional alignment and synergy.
Xem chi tiết
Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại