Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

công ty TNHH villa sông sài gòn

Công Ty Tnhh Villa Sông Sài Gòn

địa chỉĐịa chỉ: 197/2 Nguyễn Văn Hưởng, Phường Thảo Điền, Quận 2, TP.HCM

quy mô công tyQuy mô công ty: Đang cập nhật

websiteWebsite: https://villasong.com/

Mô tả công ty

Villa Song Saigon (VSS) là một khách sạn boutique sang trọng, được nhiều khách hàng ưa chuộng với 23 phòng nghỉ và suites được thiết kế độc đáo, tọa lạc tại Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, dọc theo bờ sông Sài Gòn.

VSS thích hợp không chỉ là nơi nghỉ dưỡng lãng mạn cho các cặp đôi hoặc gia đình mà còn là nơi để tổ chức các cuộc họp cao cấp, sự kiện trọng đại.

Khách hàng sẽ được thưởng thức các món ăn và đồ uống giải khát đặc sắc tại Nhà hàng Bistro Song Vie kết hợp với ly cocktail cổ điển hoặc rượu vang từ hầm rượu tuyệt vời của chúng tôi, là nơi cho các cặp đôi thưởng thức với không gian lãng mạn, tuyệt đẹp trên bờ sông Sài Gòn.

Chúng tôi đã có đặc ân và vinh dự trong việc tổ chức các bữa tiệc cưới lớn, các bữa tiệc tất niên hàng năm của các công ty danh tiếng cũng như các sự kiện cá nhân.

VSS luôn được xếp hạng cao trong số các khách sạn hàng đầu tại thành phố Hồ Chí Minh, cũng như toàn bộ Việt Nam và Đông Nam Á, kể từ khi mở cửa vào năm 2014.

Tầm nhìn:
Là công ty dẫn đầu trong lĩnh vực quản lý và điều hành, phục vụ và phát triển nhân sự một cách lâu dài và bền vững.

Sứ mệnh:
Đem lại sự trải nghiệm đặc biệt, lâu dài trong lĩnh vực bất động sản và du lịch ở trong khu vực và quốc tế.

Giá trị:
Quan tâm đến những người mà chúng ta làm việc cùng và phục vụ họ.
Luôn chính trực trên con đường chúng ta chọn.
Khiêm nhường trong mọi thành tích đạt được.
Phục vụ chuyên nghiệp.
Sáng tạo trong mọi tình huống thử thách và cơ hội.

Villa Sông Sài Gòn được sở hữu và quản lý bởi một công ty 100% vốn nước ngoài. Chúng tôi hoạt động với một tinh thần Singapore cùng với sự phục vụ nồng nhiệt mang đậm chất văn hóa Việt Nam.

Chúng tôi đang tìm kiếm những tài năng có cùng quan điểm gia nhập với chúng tôi. Vui lòng gửi hồ sơ của bạn đến: hr@

Tin tuyển dụng của Công Ty Tnhh Villa Sông Sài Gòn

Human Resources Manager

Thực tập sinh
20 - 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân sự, Du lịch, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
GENERAL MISSION
• To be responsible for planning, managing, controlling, coordinating and participating in Human Resources activities.
• To be responsible for the formulation, recommendation and implementation of hotel policies and procedures.
• To be responsible for planning, coordinating and conducting training need analysis and training programs in order to enhance the quality service and to improve the staff performance and efficiency in handling hotel guests.
RESPONSIBILITIES AND MEANS
• To manage the Human Resources department ensuring staff comply with hotel policies and procedures and local and government regulations.
• To develop and implement recruitment and screening systems and procedures in order to attract the most qualified candidates for position vacancies in the hotel.
• To coordinate with requisitioning departments, the recruitment of employees following established standards, policies and procedures; to assist them in the orientation, training, development and evaluation of their personnel.
• To be fully in charge of Training: - To supervise directly the training department and ensure that all training activities are in accordance to the needs of the hotel and all training programs have been smoothly executed. - To analyze training needs in the hotel. - To review training policies, procedures and practices and recommend any improvement to the management. - To assist department heads and department trainers to conduct job skill and generic training for their staff.
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
• To maintain and update policies and procedures and other human resources matters.
• To monitor the administration of the Performance Appraisal Program and act in an advisory capacity to department heads in such process.
• To prepare and submit periodic reports to GM/ Director of Villa Song Saigon as well as for management’s use in accordance with hotel and government requirements such as salary scales, manning guide, etc…
• To prepare the related budget of the Human Resources department.
• To check and amend any training activities, programs, policies and curriculum of the training department.
• To prepare the hotel annual training plan based on the guideline from the Company policy.
• To prepare all the quality training manuals and generic training
• To keep an individual employee, supervisory and management training record
• To develop special training program as requested by each division.
GENERAL RESPONSIBILITIES
• To determine in advance the number of personnel to be employed during each fiscal year.
• To recruit the qualified personnel for each department based on the personnel requisition form approved by the divisional head and General Manager.
• To analyze the hotel manpower requirements in order to recommend on selection and development activities to meet those requirements.
• To monitor present and future trends in the local labor situation, social legislation and make any recommendations to the hotel management.
• To review personnel policies, procedures and practices and recommend any changes, modification or updating to the management.
• To monitor and review the hotel’s benefits and compensation levels and recommend any appropriate changes.
• To prepare succession plan for the potentials for middle and senior management level with the department/division heads and General Manager/Director.
• To monitor the progress of succession plan and recommend any internal promotion for those completing the succession plan with satisfactory performance.
• To conduct orientation, Introduction to Villa Song Saigon vision and values and generic training: Hygiene and Sanitary, Grooming for the new and existing staff.
• To oversee practical training for new employees, student and management trainees.
• To monitor re-training programs to increase skill and update the information for existing staff.
• To prepare and issue correspondences relating to the Human Resources department.
• To implement innovation and encourage staff to share new ideas for hotel improvement. If the idea is implemented, to arrange for an award to be granted to staff.
• To conduct weekly and monthly meeting with the Human Resources staff for assignment follow up and information dissemination purposes.
• To counsel hotel personnel as and when needed in areas such as career planning, training and development and employee relations.
• To investigate and review all disciplinary actions to ensure the actions are complying with the labor law, hotel rules and regulations.
• To consult with department heads an appropriate action and recommend the final results in consultation with the General Manager/Director.
• To ensure staff comply with the hotel policies and procedures as well as government regulations pertaining to employment practice.
• To ensure that the internal training programs are conducted as planned to improve staff knowledge and necessary skills up to the hotel and Villa Song Saigon Hotel standards.
• To conduct salary survey with the other leading hotels in town regularly.
• To monitor Villa Song Saigon Hotel Human Resources projects are implemented consistently.
• To monitor corporate training roll out programs have been conducted consistently by the hotel certified trainers. • To assist the Management in any activity to help promote business and revenue for the hotel.
• To improve the performance of all staff as well as develop better service for hotel guests through training and human resources management system which creates staff loyalty and commitment.
• Conduct HODs weekly meeting minutes.
• To perform other related duties and special projects as required by General Manager/Director.
The above key areas & responsibilities reflect the items considered necessary to describe the principal functions of the job identified and shall not be construed as a detailed description of all the work requirements that may be inherent in the job.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES
• To ensure all staff in the Human Resources department are appraised by the immediate superior yearly.
• To create a good working atmosphere and efficient cooperation in the Human Resources department.
• To implement and monitor effective employee relations and motivation programs in the hotel.
• To develop and implement programs to ensure employee and guest security and safety.
• To disseminate information affecting employer-employee relations, employee activities and hotel personnel policies and programs as well as information regarding training activities and skill improvement programs.
• To coordinate and execute employees’ social, athletic and recreational activities.
• To maintain good working relations with all departments and all external contacts: government officials, labor, tax, immigration and lawyer’s office, human resources associations.
• To coordinate functions and activities with other departments professionally.
Xem chi tiết

Hotel Receptionist (Male Only)

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Du lịch, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
GENERAL MISSION:
Further in charge of the daily operations under FOM’s supervision.
Responsible for the guest’s satisfaction in accordance with the Hotel’s philosophy.
To achieve a high level of guest’s satisfaction by maintaining consistency and efficiency in service and politeness among the members of the staff.
To control the Front Office expenses to a minimum level and to maximize the revenue through room and outlet sales.
GENERAL RESPONSIBILITIES:
Welcome and register the guest according to the procedures.
Accommodate special room request whenever possible.
Stay up-to-date on room rates, packages, discounts and how to handle each.
Review the room rates, room location, and types of room.
Promptly notify housekeeping of all late check out, early check in and special requests.
Develop thorough knowledge of the software used in the Front Office.
File and post all charges to guest accounts.
Use proper telephone etiquette.
Follow the message handling procedures.
Get information about the daily activities and meetings taking place in the hotel.
Handle every kind of requests and complaints of the guests.
Keep properly the accounts of the guests for their expenses during their stay and charge them upon departure or any time they ask for it.
Handle room changes according to availability.
Control the issue of room key.
Give suggestions and comments to direct superior.
Handle all inquiries of guests and give all the information required.
Prepare all the necessary forms required to carry out the daily operation.
Know cash handling procedures.
Complete guest check-in procedures.
Change foreign currency based on the daily bank rate given by the Financial Controller.
Balance the cash, currency, credit cards received and hand them to the accounting department.
Verify the transfer of guest charges from other departments
Prepare the check out and billing for the guests.
Make reports to the accounting department.
Verify if all the expenses have been charged on the bills of the guest as well as the amount.
Complete guest checkout procedures.
Settle guest account.
Handle payments.
Prepare the records upon checkout and check in.
Fill in the Room Reconciliation at the end of each day and send it to Accounting department.
Develop knowledge about other departments, their staffing, services and hours of operation in the hotel.
Report any unusual occurrences and requests to his superior.
Follow all safety and emergency procedures and how to act upon them (Risk Management).
Attend all assigned training programs.
Follow established standard operating procedures
Help to minimize wastage, neglect, breakage and mishandling of equipments and supplies.
Take full responsibility of tasks that has been assigned to her/him.
Control the hygiene and cleanliness of work area, equipment and material.
Apply strictly all safety and hygiene policy, regulation and procedures of the hotel (HACCP).
To constantly adhere to the grooming standards of Villa Song Saigon Hotel
To conduct herself/himself in a respectable way so as to provide a role model for other staff.
Perform other duties as maybe assigned.
Xem chi tiết

Assistant Sales Manager/ Sales Executive

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng, Du lịch, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
• Assist in drawing up the marketing plan annually with the Sales Manager/ DOS (including section on Corporate Accounts). • Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
• Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
• Prepares a tentative monthly schedule to record all sales and other related actives for the preceding month.
• Presents a summary of his/her visits to the Sales manager on a weekly basis (Weekly Sales Plan) prior to and after the week is completed.
• Ensures that the invoicing effectively corresponds to all services agreed upon and rendered.
• Ensures that all new clients have no negative credit references.
• Records all daily sales calls.
• Records the statistics of his/her accounts.
• Submits production reports on his/her list of accounts on a monthly basis.
• Keeps himself/herself well informed about the operations especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B, Banqueting etc.)
• Sets, in conjunction with the Director of Sales & Marketing and Sales Manager, currents rates as charged by the hotel.
• Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis – quarterly or more often if need to be).
• Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conduction, site inspections, and presentation etc., of the hotel.
Xem chi tiết

Executive Chef

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, Du lịch, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
We are seeking an Executive Chef to increase the restaurant revenues as much as possible.
Oversee the operation of all kitchens in the hotel to ensure restaurant is managed successfully as an independent profit centre. Work with Sous Chef to set annual operating targets. Monitor cost of all kitchens and provide recommendation. Monitor food standard in and train & develop Sous Chefs to work independently. Work with F&B Managers & Restaurant Manager to develop special promotions. Regularly inspect all kitchen area and equipment to ensure quality control and hygiene standard.
PRIMARY RESPONSIBILITIES
- Establishes and supervises job methods and cooking standards to maintain a high quality of food and service.
- Develops standard recipes for all dishes to ensure proper portion control, uni­formity of taste and quality; tests new products, recipes and formulas.
- Develops new cooking methods for im­provement of cuisines, maintain contact with other chefs and visits other kitch­ens to keep abreast of new development in food and equipment.
- Interviews and hires applicants for employment; responsible for training program and proper placement of employ­ees; sets up work schedules and job requirements.
- Prepares inventories, budget forecast and may revise work schedules for each month; reported on overtime, absenteeism and accidents, daily market orders, etc.
- Handles variety of correspondence re­garding customer complaints, suggestion for new dishes, requests for recipes, etc.
- Co-operates closely with the Sous Chef to ensure that guest requirements and services are met and expedited with minimum delay.
-Receives direct instructions from the F & B Manager and reports to him on major developments within his field of activities.
-Ensures a safe work environment for all kitchen staff and removes any obstacles that may obstruct the kitchen operation.
-Adapts to any specific requests made by guests
-Is regularly available in the dining room
-Heeds any remarks made by guests
-Makes suggestions for tailor-made services on offer at the hotel
-Is jointly responsible for ensuring respect of job descriptions.
-Organizes and supervises food preparations in line with the occupancy and consumption forecasts
-Prepares dishes and/or supervises preparation.
-Supervises the different sections of the kitchen: production of hot and cold dishes, patisserie, dishwashing etc
-In conjunction with the Sous Chef and F&B Manager, prepares the menus and à la carte choices
-Prepares the cooking instructions and ensures they are duly applied
- Oversees the whole work shift: ensures respect of the maximum waiting times defined by the brand, checks the presentation and temperature of dishes, etc
-Coordinates with restaurant serving staff in order to ensure that service runs smoothly
-Ensures that all information is duly passed on to other departments as appropriate
-Plays an active role in meetings for Heads of Department
-Ensures that the equipment and appliances under his/her responsibility are used correctly and kept in good condition by kitchen staff
-Ensures the respect and due application of the rules of hygiene in the department (HACCP standards etc)
-Sets up an action plan following the hygiene analysis results and tracks implementation
-Checks that employees uniforms are clean and in good condition
-Ensures that safety instructions are respected for the use of kitchen equipment
-Applies and ensures application of the hotels security regulations (in case of fire etc)
-Respects and ensures respect of the hotels commitments to the Environment Charter (saving energy, recycling, sorting waste etc)
-Is responsible for the security of people and property within his/her remit
-Develops team spirit and motivation by creating a good working atmosphere
-Takes part in or validates recruitments
-Organizes the welcome and integration of new employees
- Prepares and/or checks the work schedules in line with activity forecasts
-Carries out annual performance appraisals and sets targets for employees
-Prepares the training plan for the department and insures the implementation
-Coaching employees improve their skills and provides support for career development
- Keeps track of trends in the restaurant, kitchen.
-Adapts the offer to suit changing customer expectations
-Regularly assesses the quality of services based on guests remarks and quality audits
-Keeps informed of developments in competitor hotels
-Maintains excellent relations with suppliers
-In conjunction with the F&B Manager, positions the pricing policy to suit the market
-Supervises food as to preparation, cost, quality, quantity, inventories, portion control, menu planning, recipes and testing of samples submitted by Purchas­ing Department; plans monthly kitchen budget.
-Develops new menus based on monitoring guest orders.
-Performs other duties as assigned by General Manager/Director.
-Any other duties as may be assigned by the General Manager/Director.
ACCOUNTABILITIES
- Guarantees a high standard of culinary services offered to guests.
- In conjunction with the F&B Manager, prepares the hotels F&B offers in line with the hotels positioning (market, competition etc) and brand policy.
- Is able to innovate and diversify services offered to guests.
- Manages and motivates the kitchen staff in order to offer a high standard of service to guests.
- Is responsible for food hygiene, safety and quality in the hotel.
- Is responsible for meeting the departments quantitative and qualitative targets.
Xem chi tiết

Barista, Bartender / Mixologist (Thảo Điền. Quận 2)

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpChứng chỉ
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDu lịch
địa điểmHồ Chí Minh

- Chuẩn bị và bảo quản các công cụ dụng cụ, trang thiết bị, nguyên vật liệu cho quầy pha chế.
- Thực hiện pha chế các loại thức uống theo menu và yêu cầu của khách.
- Công việc cụ thể trao đổi khi phỏng vấn.

Xem chi tiết

Nhân Viên Phục Vụ Nhà Hàng (Thảo Điền. Quận 2)

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDu lịch
địa điểmHồ Chí Minh

- Nhận ca làm việc trong ngày theo sự phân công, chỉ đạo từ giám sát, quản lý bộ phận Nhà hàng.
- Chào đón Khách đến với Nhà hàng.
- Trình thực đơn thức ăn và đồ uống, tư vấn và lấy yêu cầu gọi món từ Khách.
- Tiếp nhận thông tin, chuyển order để phục vụ yêu cầu gọi món của Khách một cách nhanh nhất.
- Set-up bàn ăn, Check list thực đơn.
- Trình hóa đơn và thanh toán cho Khách.
- Giải đáp mọi thắc mắc của Khách.
- Thường xuyên vệ sinh khu vực làm việc, chuẩn bị công cụ cho ca làm việc tiếp theo khi hết ca
- Bổ sung, học hỏi kiến thức, phát huy trong công việc, hỗ trợ đồng nghiệp trong bộ phận.

Xem chi tiết

Nhân Viên An Ninh

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung học trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo vệ, Lao động phổ thông, Du lịch
địa điểmHồ Chí Minh

Đảm nhận trách nhiệm về sự an ninh tài sản của khách sạn, sự an toàn của khách và nhân viên theo đúng quy trình thủ tục được thiết lập cho bảo vệ.
• Quan sát khách và những người khác, thực hiện tuần tra khu vực sảnh, hành lang, phía sau các khu vực làm việc, khu vực công cộng và các khu vực xung quanh nhằm phát hiện nếu có sự vi phạm hay những người có cử chỉ lịch sự đáng ngờ. Thận trọng để mắt đến những việc hay những đồ dùng khác bị bỏ quên.
• Tiến hành điều tra và thông tin ngay cho giám sát, cấp trên những vấn đề liên quan đến sự mất ổn định, tai nạn, mất mát, trộm cắp… xảy ra trong khách sạn trong ca tuần tra của mình. Trình cho giám sát, cấp trên kết quả liên quan và chuẩn bị các báo cáo cần thiết.
• Ghi lại trong sổ “logbook” những hoạt động chính liên quan đến vấn đề an ninh đã diễn biến trong ca trực của mình.
• Kiểm tra tất cả hồ sơ, tài liệu, các thẻ thông qua an ninh, tất cả chìa khóa trong hộp lưu giữ chìa khóa, và tất cả thiết bị trong bộ phận bảo vệ…v.v.
• Tiến hành thủ tục đăng ký cho khách đến khách sạn, nhân viên làm việc theo thời gian, nhân viên theo hợp đồng, nhân viên công nhật…và cấp cho họ thẻ đã thông qua an ninh. Kiểm tra tất cả nhân viên, nhân viên làm việc theo thời gian, nhân viên theo hợp đồng, khách đến khách sạn và tài sản của họ khi họ rời khỏi khách sạn.
• Trách nhiệm tuần tra khu vực các tầng và khu vực phòng khách để đảm bảo phòng khách đã được khóa. Tư vấn cho khách về việc khóa cửa phòng và báo cáo thông tin. Đảm bảo tất cả các văn phòng đã được khóa sau giờ làm việc.
• Đảm bảo thủ tục, quy trình đồ Mất và tìm thấy được ghi nhận lại trong sổ giao ca hàng ngày “log book” của bộ phận bảo vệ, bàn giao chúng đến cho bộ phận phòng trong thời gian sớm nhất có thể và thông báo cho quản lý khách sạn nắm thông tin.
• Làm quen với kế hoạch khẩn cấp trong chữa cháy và là một thành viên của tổ chữa cháy (FFT). Biết những hành động cần thiết bất cứ khi nào phải kích hoạt báo động cháy. Kiểm tra tất cả các lối thoát hiểm để đảm bảo không có chướng ngại, vật cản. Kiểm tra tất cả các bình chữa cháy, đèn chiếu sáng và báo cáo bất kỳ lỗi cho bộ phận kỹ thuật để có hành động khắc phục kịp thời.
• Giúp đỡ trong sơ cứu ban đầu cho những trường hợp bệnh và bị thương.

Xem chi tiết

Tổ Trưởng Bếp Âu (Chef De Partie)

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDu lịch
địa điểmHồ Chí Minh

NHIỆM VỤ CHÍNH :
- Kiểm tra và giám sát chất lượng sản phẩm;
- Kiểm tra và giữ an toàn vệ sinh thực phẩm, giữ gìn vệ sinh khu vực bếp, dụng cụ bếp;
- Kiểm tra việc thu mua hàng hoá, lượng tiêu thụ hàng hoá;
- Đào tạo và phát triển tinh thần kỹ năng, kiến thức, sự sáng tạo của nhân viên bếp;
- Đào tạo nhân viên trong khu vực làm việc;
- Kiểm tra và giám sát hoạt động của khu vực làm việc;
- Phát triển kỹ năng nhân viên bằng cách giao việc;
- Làm việc và truyền đạt thông tin đến bếp trưởng và bếp phó;
- Là tấm gương cho các nhân viên dựa trên những tiêu chuẩn về đồng phục, cách hành xử, tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm;
- Am hiểu và có tinh thần hỗ trợ, động viên nhân viên và giúp đỡ nhân viên;

Xem chi tiết

Sales Manager (Hotel Experience)

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDu lịch, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
RESPONSIBILITIES :
• Assist in drawing up the marketing plan annually with GM
• Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
• Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
• Prepares a tentative monthly schedule to record all sales and other related actives for the preceding month.
• Presents a summary of his/her visits to the GM on a weekly basis (Weekly Sales Plan) prior to and after the week is completed.
• Ensures that the invoicing effectively corresponds to all services agreed upon and rendered.
• Ensures that all new clients have no negative credit references.
• Records all daily sales calls.
• Records the statistics of his/her accounts.
• Submits production reports on his/her list of accounts on a monthly basis.
• Conducts group briefing to other staff within the corporate section when required.
• Keeps himself/herself well informed about the operations especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B, Banqueting etc.)
• Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis – quarterly or more often if need to be).
• Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conduction, site inspections, presentation etc., of the hotel.
• Pays visits to former, existing and potential clients in view of entering into contracts with them, especially commercial accounts.
• Defines precisely guest requirements and ensures that the guest services offered corresponds effectively to their requests.
• Provides after-sales service and in particular to ensure all guests complaints are taken seriously and discussed with the respective departments if necessary.
• Receives in the hotel any important guests whom he has approached.
• Negotiates prices with the clients.
• Confirms verbal proposals in writing.
• Ensures that all complaints have initiated follow-up action.
Xem chi tiết

Nhân Viên Hồ Bơi (Pool Attendant)

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpChứng chỉ
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh

- Trực hồ bơi, đảm bảo chất lượng hồ bơi và sự an toàn cho khách
- Công việc cụ thể sẽ được trao đổi thêm trong buổi phỏng vấn

Xem chi tiết

Tổ Trưởng Phục Vụ (Restaurant Captain)

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpChứng chỉ
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBáo chí - Truyền hình
địa điểmHồ Chí Minh

Hỗ trợ giám sát và quản lý nhà hàng quản lý vận hành đội ngũ nhân viên phục vụ, đảm bảo chất lượng dịch vụ, phục vụ khách theo tiêu chuẩn của khách sạn.

Xem chi tiết

Bar Captain (Trưởng Quầy Bar)

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpChứng chỉ
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh

- Giám sát công việc hàng ngày của quầy pha chế thức uống, giám sát công việc của nhân viên pha chế (Bartender) và chất lượng thức uống phục vụ cho khách.
- Huấn luyện nhân viên thực hiện các loại thức uống trong menu nhà hàng.
- Các công việc khác được phân công bởi Quản lý nhà hàng.

Xem chi tiết

Kế Toán Tổng Hợp (General Accountant)

Nhân viên
10 - 15 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCao đẳng trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh

RESPONSIBILITIES AND MEANS
To supervise daily accounting operations, perform bank reconciliation and month-end reconciliation of all general ledger balances, prepare trial balance and financial reports and review and analyze all accounts before issuing final monthly financial statements.
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
· To supervise and control subordinates to discharge their duties in an effective and efficient manner.
· To ensure teamwork and efficient operation of the hotel through team spirit development.
GENERAL RESPONSIBILITIES
General
· To supervise daily accounting operations.
· To prepare time tables for completing monthly reports and work schedules.
· To be responsible in preparing various monthly reports as required by the management.
· To perform financial analysis on monthly statements and report to the CA / GM.
· To assist the Cost controller in checking and investigating whether purchase requisitions fall in capital expenditure or expense budgets.
· To ensure sub-ledgers and supporting evidence are in order and properly maintained to support the General Ledger.
· To safeguard all contracts and agreements an to supervise the necessary accounting procedures and the preparation of accounting ledgers and summaries.
· To perform other duties as required by CA / GM.
Accounting
· To review the daily revenue report prepared by Income Auditor and to prepare the Income journal.
· To verify that journals and journal vouchers are properly recorded and accurate.
· To verify that the general ledger and sub-ledger posting are accurate, ensure that general ledger and sub-ledger balances correspond to and all contra/ clearance accounts are cleared at the month-end.
· To manage prepaid and accrued expense monthly allocations and other allocated expense calculations and to ensure they are properly accounted for.
· To review the salary calculations and ensure that labor expense are properly posted.
· To review the Monthly Food & Beverage Cost Controller’s Report and verify the proper booking of the costs.
· To check a draft of monthly account statements, verifying that there are no errors or unrecorded amounts and the report to the Chief Accountant / General Manager.
· To verify that fixed assets are purchased according to the capital expenditure budget, that amounts are properly recorded and the fixed assets ledger completed.
· To verify that computer system is operating smoothly and that all necessary accounting records are correctly prepared.
· To maintain close communication with the public auditors for receiving advice and counseling and to provide instructions for the preparation of internal and external audits, getting ready all necessary data and documents.
· To maintain a working knowledge of the accounting regulations of the region the hotel is located.
Financial affairs
· To verify the daily bank balances through review of the bank statements for all bank transactions and to prepare the monthly bank reconciliation and credit card reconciliation to be submitted to the Chief Accountant / General Manager.
· To verify the accuracy of the General Cashier report and that revenue receipts are daily deposited into the bank by General Cashier.
· To perform monthly and at random physical inspections for cash hold by the cashiers and to review daily cash balances lists from the General Cashier for cash on hand.
· To ensure that unused checks and other bank forms are safety stored and that all measures are taken to protect cash on hand at any point of sale and General Cashier’s room/
· To verify that daily foreign exchange rates are complying with and advertised according to the procedure.
· To prepare actual and estimated working capital schedules and to submit them to the Chief Accountant / General Manager.
Taxation
· In regards to sales tax, consumption tax and payroll related taxes, to verify that amounts are promptly declared and paid on time.
· To ensure that all tax matters are treated in a proper manner and in compliance with related legislation.
· To follow up any tax changes and other legislation.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES
· To check the workload for the Accounting department and assist the Chief Accountant in setting and changing assignment of work in order to prevent overburdening one part of the staff with heavy workload.
· To manage the vacation schedule for the Accounting department, doing necessary adjustments to prevent any trouble in the daily operation.
· To evaluate employee performance and make suggestion to the Controller accordingly.
· To plan and organize training for the staff in areas of accounting and finance.
· Have a good relationship with all colleagues.
· Understand, supportive, encouraging and helpful to all.

Xem chi tiết

Restaurant Manager

Nhân viên
15 - 20 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBáo chí - Truyền hình
địa điểmHồ Chí Minh

- Controlling all the activities in the Restaurant.
- Managing the restaurant in a professional and courteous manner, while maintaining the company’s rules and procedures.
- Fulfill the requested duties and functions specific to the department to the best of your ability.
- To ensure set standards are met and maintained by all staff.
- Support F&B Manager in the Department. To increase the revenue of the Department and assure the guest satisfaction.

Xem chi tiết

Tổ Phó Bếp Bánh Âu (Pastry Demi-Chef)

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpChứng chỉ
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBáo chí - Truyền hình
địa điểmHồ Chí Minh

- Đề xuất, thực hiện cùng với đội ngũ nhân viên bếp bánh các loại bánh Âu.

Xem chi tiết

Nhân Viên Bếp Lạnh (Cold - Kitchen) Làm Việc Tại Q2

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh

* Biết chế biến các loại salad, đồ nguội.
* Biết cách trang trí và trình bày món ăn, trái cây.
* Ưu tiên các ứng viên có tay nghề tỉa rau củ quả.

Xem chi tiết

Nhân Viên Pha Chế (Bartender)

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpChứng chỉ
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh

- Chuẩn bị và bảo quản các công cụ dụng cụ, trang thiết bị, nguyên vật liệu cho quầy pha chế.
- Thực hiện pha chế các loại thức uống theo menu và yêu cầu của khách.

Xem chi tiết

Kỹ Thuật Bảo Trì Khách Sạn (Q2)

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềĐiện - Điện tử
địa điểmHồ Chí Minh

* Phạm vi công việc:
- Đảm bảo hệ thống điện, nước, máy móc, trang thiết bị vận hành tốt, an toàn
- Đảm bảo các máy móc, tài sản cố định được sửa chữa nhanh chóng, tài sản và máy móc được sử dụng hiệu quả cao, giảm thiểu chi phí sửa chữa.
- Chịu trách nhiệm sửa chữa và bảo trì toàn bộ các trang thiết bị và các tiện nghi của khách sạn/ nhà hàng, thực hiện các chương trình bảo dưỡng thường xuyên các hệ thống thiết bị của khách sạn/nhà hàng và trong buồng khách để tránh mọi hỏng hóc.

Xem chi tiết

Thực Tập Sinh Ngành Quản Trị Nhà Hàng, Khách Sạn

Nhân viên
1 - 3 triệu / tháng
hình thức làm việcKhác
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềSinh viên làm thêm
địa điểmHồ Chí Minh

Thuc tập công việc thực tế theo đề cương thực tập của trường tại các bộ phận trong khách sạn: ẩm thực, buồng phòng, kỹ thuật, sales & marketing....

Xem chi tiết

Nhân Viên Phục Vụ Nhà Hàng (Waiter / Waitress)

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh

- Nhận ca làm việc trong ngày theo sự phân công, chỉ đạo từ giám sát, quản lý bộ phận Nhà hàng.
- Chào đón Khách đến với Nhà hàng.
- Trình thực đơn thức ăn và đồ uống, tư vấn và lấy yêu cầu gọi món từ Khách.
- Tiếp nhận thông tin, chuyển order để phục vụ yêu cầu gọi món của Khách một cách nhanh nhất.
- Set-up bàn ăn, Check list thực đơn.
- Trình hóa đơn và thanh toán cho Khách.
- Giải đáp mọi thắc mắc của Khách.
- Thường xuyên vệ sinh khu vực làm việc, chuẩn bị công cụ cho ca làm việc tiếp theo khi hết ca
- Bổ sung, học hỏi kiến thức, phát huy trong công việc, hỗ trợ đồng nghiệp trong bộ phận.

Xem chi tiết
2
Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại