Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

công ty TNHH quốc tế tam sơn

Công Ty Tnhh Quốc Tế Tam Sơn

địa chỉĐịa chỉ: 14 phố Lê Phụng Hiểu, phường Tràng Tiền

quy mô công tyQuy mô công ty: Đang cập nhật

websiteWebsite: Chưa cập nhật

Mô tả công ty

Having been in the Vietnam luxury fashion for ten years, Tam Son is the exclusive distributor of many luxurious brand names such as Hermes, Kenzo, Hugo Boss, Tag Heuer and Chopard... Being mindful of the fashion trends and market segments, we are always in a leading position to support and develop high-class brands successfully. The company operates 09 retail stores in Hanoi and Ho Chi Minh City. Backed by solid consulting experience acquired by Openasia in addressing the retail sector, Tam Son was set up to develop luxury retail operations starting in Hanoi and rapidly moving on to Ho Chi Minh City. Applying sales and marketing techniques from its partnering brands, the company rapidly adopted an aggressive roll-out plan. With constant monitoring of profitability, the company is destined to quickly adjust to customers' needs, i.e. brand rotation, product mix changes in and store network adaptation. Công ty TNHH Quốc tế Tam Sơn là một công ty kinh doanh về thời trang cao cấp. Hiện tại chúng tôi đang là đại lý phân phối độc quyền tại Việt Nam cho các Hãng thời trang nổi tiếng trên thế giới như HERMES, KENZO, HUGOBOSS, DIOR, VERSACE, TAGHeuer, B&O... Chúng tôi đã có 05 Cửa hàng tại Hà nội và 04 Cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh. Các mặt hàng bao gồm quần áo, giày dép, túi xách, đồng hồ, đồ trang sức, điện thoại di động,...

Tin tuyển dụng của Công Ty Tnhh Quốc Tế Tam Sơn

Senior HR/ Chuyên Viên Nhân Sự

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo, Nhân sự, Luật - Pháp lý
địa điểmHà Nội
We are looking for a Senior HR to join our Human Resources department.
Chúng tôi đang tìm kiếm một chuyên viên nhân sự để tham gia bộ phận Nhân sự của chúng tôi
Senior HR responsibilities include overseeing the recruitment process, designing company policies and setting objectives for the HR team. You will also help shape our employer brand strategy.
Trách nhiệm của 1 chuyên viên nhân sự bao gồm giám sát quy trình tuyển dụng, thiết kế các chính sách của công ty và đặt mục tiêu cho nhóm nhân sự. Bạn cũng sẽ giúp định hình chiến lược thương hiệu của chúng tôi.
Responsibilities
TRÁCH NHIỆM:
- Set objectives for the HR team and track progress
Đặt mục tiêu cho nhóm nhân sự và theo dõi tiến độ
- Design and implement company policies that promote a healthy work environment
Thiết kế và thực hiện các chính sách của công ty thúc đẩy môi trường làm việc lành mạnh
- Develop compensation and benefits plans
Xây dựng kế hoạch bồi thường và phúc lợi
- Support and suggest improvements to the entire recruitment process
Hỗ trợ và đề xuất cải tiến cho toàn bộ quá trình tuyển dụng
- Making and calculating salaries, bonuses, social insurance, health insurance, unemployment insurance
Lập và tính lương, thưởng, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp
- Organize learning and development programs
Tổ chức các chương trình học tập và phát triển
- Other tasks assigned when needed
Các nhiệm vụ khác được giao khi cần thiết
Xem chi tiết

Boutique Sales Associate

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Việc làm bán hàng
địa điểmHà Nội, Hồ Chí Minh, Quảng Ninh
REPORTS TO: Boutique Manager / Store Manager
General Role:
Responsible for all sales activities in store. Deliver quality and consistency of service including identifying customers’ needs, developing client relationships, sale, and delivering post-sale services.
Major Responsibilities:
• Responsible for the daily store operations
• Provides excellent customer service and maintains a pleasant shopping environment consistent with our brand image
• Calls on current and potential customers to establish and maintain client relationship
• Keep customers informed on new products or services, changes, etc.
• Identifies and handles client enquiries and concerns
• Executes sales plans and participates in marketing events and promotion programs
• Communicates feedback gathered through in-store activities to store management
• Keeps records and reports on sales activities
• Other duties as assigned
Xem chi tiết

Store Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng, Vật tư - Thiết bị
địa điểmHà Nội, Hồ Chí Minh, Quảng Ninh
REPORTS TO: RETAIL MANAGER / COO
General Role:
To manage all aspects of the boutique in line with the commercial strategy approved by the management, and always within standards of image and services worldwide.
• Achieves sales targets and profitability goals
• Controls expenses and inventory shortage
• Assumes leadership role through effective communication and awareness of staff morale and development
• Strengthens retention by emphasizing awareness of people and career development
• Ensures consistent high standards of customer service through on-going effective staff training
• Responds to customers inquiries and resolves customer issues in timely and appropriate manner
• Gathers and provides customer feedback on products to management team
Major Responsibilities:
1. Profit and Loss Management :
• Assist Retail Manager to plans the development of sales in your boutique
• Assist Retail Manager to builds up the annual budget, keeps track of all foreseeable sales and expenses
2. Sales & Services after sales Management
• Ensures that all clients are properly served
• Cooperate with Retail Manager to develops a selling strategy based on market trends, sales objectives and inventory control
• Implements this strategy with a quality and customer-service oriented sales policy
• Ensures that all the sales team fully understands the selling strategy and applies it
• Ensure the services after sales is well done
• Assist Retail Manager to prepares sales budget every 6 months
3. Buying
• Implements a proper buying strategy, based on the specificity of your boutique (demand, inventory and sales objectives)
4. Inventory
• Manages inventories in a pro-active way in order to increase the sales and keep a financially healthy stock level
• Be fully aware of the inventory of all product lines at all times, anticipating stock build- up and shortages, and maintaining reasonable levels as much as possible
• Optimizes sales in the boutique by ensuring that needed stock is available, regularly reordering
5. Merchandising & Product knowledge
• Trains the sales team to develop proper merchandising skills
• Maintains shop display and environment with company set standard of daily operation
• Ensure about the product knowledge and the theme of season & year. Training and retraining the team about this
• Establish the training plan and propose to Retail Manger yearly.
6. Customer Service
• Ensures that each member of the sales team provides an excellent service to each individual entering the boutique, in line with Brand standards of customer service
• Develops sales and goodwill through proper service to all clients
• Always be present and back-up your team in case of conflicts
7. Team Management
• Motivates your sales team to serve all clients in excellent standards
• Employs and retains high quality staff, at the right compensation level
• Keep track of each individual performance, defining tasks and setting goals
• Ensures that the team receives proper training regularly in order to develop customer service, product knowledge and selling skills
• Oversees and ensures all leaves taken are in line with company policies and procedures while all untaken annual leaves are properly managed
• Creates a sense of team spirit, discipline and mutual respect, as well as dedication and loyalty to the company
• Ensures that everyone on the team receives proper support in order to achieve their full potential
8. Sales Administration
• Ensures that procedures and systems are clearly understood, run smoothly and comply with the ever-changing needs of the sales activities
• Ensures that all sales activities are properly processed according to the company’s procedures
• Assist the Retail Manager per request to processes proper sales reporting according to the company’s procedures
9. Communications
• Assists the Marketing Team to implement any communication activities in relations with your boutique per request
• Proposes to the Marketing Team all communication activities which could help achieve the sales objectives of your boutique
• Be at all times a proper “ambassador” for Brand with all visitors of the boutique, and to ensure that each member of the sales team also acts as an “ambassador” of the brand
10. Property Management
• Keeps up the boutique in excellent states at all times
• Ensures proper maintenance and renovation works, in line with the agreed budget
• Aware of the neighboring property market and to inform your supervisor of any opportunities
Xem chi tiết

Nhân Viên IT

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, Bưu chính viễn thông, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHà Nội
1. Hỗ trợ người dùng
• Cài đặt hệ điều hành và các phần mềm cơ bản trên máy tính.
• Hướng dẫn nhân viên mới về sử dụng thiết bị IT của Công ty
• Đưa ra những lời khuyên cho người dùng về cách sử dụng thiết bị IT một cách hợp lý;
• Xây dựng tài liệu về các vấn đề đã giải quyết cho người dùng tham chiếu;
• Hỗ trợ User giải quyết các yêu cầu hỗ trợ dịch vụ CNTT
• Làm việc theo sự phân công của cấp trên.
2. Quản lý hạ tầng CNTT
• Theo dõi giám sát, kiểm tra phát hiện và xử lý các sự cố liên quan đến mạng LAN, Internet, điện thoại, thiết bị phòng máy chủ của Công ty.
• Quản lý tài sản CNTT, phối hợp với đối tác để bảo hành, sửa chữa/bảo trì khi cần (Phần cứng, phần mềm, thiết bị ngoại vi, thiết bị mạng, thiết bị tổng đài…)
• Nâng cấp, sửa chữa, thay thế phần cứng máy tính và các thiết bị ngoại vy khác.
• Vận hành phần mềm bán hàng RetailPro.
• Đổ dữ liệu bán hàng khi có hàng về.
Xem chi tiết
Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại