Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

viet thai international

Viet Thai International

địa chỉĐịa chỉ: 135/37/50 Nguyen Huu Canh, Ward 22, Quận Bình Thạnh , Hồ Chí Minh , Việt Nam

quy mô công tyQuy mô công ty: Từ 1000 - 3000 nhân viên

websiteWebsite: http://www.vticareers.com

Mô tả công ty

Viet Thai International JSC (VTI) was established in 1998 and today has grown to one of the largest consumer marketing and multi-unit retail operators in Vietnam.

The Company’s vision is to play a significant part in improving the quality of life for Vietnam’s rising middle class.

Over the past decade, VTI has been instrumental in shaping the country’s modern retail and branding environment. This is through a portfolio of Company-owned brands such as Highlands Coffee, Pho 24. Additionally, VTI represents leading international brands including Hard Rock Cafe, Swarovski, , ALDO Shoes &

Tin tuyển dụng của Viet Thai International

Regional Expansion Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKD bất động sản, Thực phẩm - Đồ uống, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
• Accountable to maximize store numbers throughout searching & exploiting every opportunities as Company’s strategies as assigned areas.
• Work closely with legal department during contract negotiation.
• Monitor vendor to ensure contract performance
• Maintain the relationship of current & potential landlords
• Be responsible for organizing and implementing the plans for the regions under responsibilities.
• Contract renewal supervising & negotiation.
• Develop data base of the region under responsibilities
• Update and improve the system and process for site selections, leasing and subleasing, lease renewals, lease termination, relocations, and new leases
• Work closely with SLC to evaluate right locations.
• Align with other Departments to develop and improve the SLC and SDC to open stores efficiently.
• Manage and motivate and train staff to improve efficiency of works.
Xem chi tiết

District Operations Manager (Fashion Retail)

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMỹ phẩm - Thời trang - Trang sức
địa điểmHồ Chí Minh
SALES & PRODUCTIVITY INDEX ACHIEVEMENT
- Drive overall retail performance (ADS, Conversion, UPT) in stores by implementing ALDO retail practices.
CUSTOMER SERVICE
- Ensuring to delivering A Professional Customer Service to all Customers
PEOPLE
- Ensuring Store Profiles as budgeted by recruiting right people.
- Applying effectively Training and Coaching Process to develop every store member
- Ensuring Qualified store staff (Sales, Shift Leader, Store Manager)
STORE OPERATIONS
- Ensuring Store OPS according to Company’s policy and Aldo Brand’s procedure.
- Submitting all reports
- Planning a reasonable schedule for Store Visit, Evaluating and Giving Action Plan.
PRODUCTS & BRANDING
- Ensuring Effectively Inventory Controlling and Management Process
- Ensuring All stores meet principal Standards
Xem chi tiết

Project Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, KD bất động sản
địa điểmHồ Chí Minh
• Facilitate definition of project scope, goals and deliverables.
• Run feasibility study, financial model and financial analysis for any investment opportunity with cost estimates and forecasting;
• Approach the local authority to ensure all the requirements/paperwork has been timely addressed to move the projects forward in the right track;
• Making sure all the projects are managed appropriately (from entitlement, design, permitting, bidding, contracting, and construction), with tasks delegated and reviewed where necessary;
• Perform site inspections to identify project status, progress and risk management;
• Manage project budget and timeline for executive approval; manage and report on both throughout the project;
• Assist CFO in client/strategic partner meetings and pitches; and providing strategic advice and proposals;
• Liaise with consultant(s) and internal team to ensure that tax and legal/compliance issue(s) of project are properly resolved;
• Maintain good relationship with strategic partners;
• To perform other assignments as and when requested.
Xem chi tiết

Bakery Chef

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHà Nội
- Deliver qualified products timely meet company and customers’ requirements.
- Production staffs act in/ within the company’s values and regulations
- Management and executive chef from the receipt to the finished product, ensuring consistent quality and meet safety standards of food hygiene.
- Closely monitor the implementation of the work of the kitchen staff with high efficiency
- Create production plan, manage and coordinate personnel for reasonable activities
- Responsible for the management and training of kitchen staff to improve their skills, agility, diligence.
- Responsible for the implementation of the food according to the process, the number of product development department launched.
- Ensuring accurate information timely between the company and the kitchen staff.
- Guidance kitchen staff used properly and with high efficiency machines and equipment used in production.
- Efficient use of resources is provided in order to ensure jobs and reduce the wastage of raw materials and manpower.
- Implementation of the production report incidents to superiors for timely treatment.
- Always towards the goal of building team spirit, solidarity and unanimity in the production room, building professional working style with the kitchen staff and the entire staff of Production Department.
- Perform discipline, discipline, order, cleanliness, hygiene and safety work environment in all circumstances.
- Perform assigned tasks in accordance with the production targets set out, recorded and reported clearly, accurately.
Xem chi tiết

Kế Toán Thanh Toán Highlands Coffee Hồ Chí Minh

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCao đẳng trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh

- Chịu trách nhiệm về công việc của nhóm kế toán thanh toán, công việc cụ thể do trưởng nhóm phân công.
- Nhận chứng từ thanh toán (hóa đơn, biên bản, hợp đồng…)
- Xem xet, kiểm tra tính hợp lý hợp lệ của chứng từ thanh toán
- Lập kế hoạch thanh toán hàng tuần
- Lập ủy nhiệm chi / phiếu chi
- Hạch toán chứng từ đã thanh toán vào phần mềm kế toán
- Ghi nhận / ghép hóa đơn với PO để hình thành công nợ với NCC trên phần mềm kế toán
- Đối chiếu tiền mặt / tiền gửi ngân hàng với phần mềm kế toán.

Xem chi tiết

E-Commerce Operations Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMỹ phẩm - Thời trang - Trang sức
địa điểmHồ Chí Minh
- Managing every aspect of the website - ensuring a luxury experience supported by appropriate functionality and accurate web merchandising and content management
- Working alongside internal and external teams to manage the E-Commerce fulfillment operation, ensuring all orders are delivered on time and in a manner consistent with customers expectations
- Manage all associated analysis related to online driving operations across the department.
- Lead website development and optimization projects to drive revenue through the sites.
- Develop and implement initiatives to ensure that the site delivers the best shopping experience for customer, aligns with marketing strategies across channels, and highlights promotionally and/or seasonally relevant merchandise.
- Responsible for operations across all aspects of the online business including sales events, marketing programs, shipping costs, supplies, etc.
- Ensure all product copy, images, colors and content are correct online and follow company visual guidelines.
- Understand market data and competitive landscape to compare product performance and make recommendations to meet customer needs and to maximize sales.
- Ensure the proper and on-going training of all talent
- Acknowledge outstanding performance and/or give constructive feedback in developing team.
- Delegating, coaching and training staff to enable them to accomplish assigned tasks
- Ability to manage the staff and create the good relationships
- Further develop and monitor KPIs within each functional area of employees.
Xem chi tiết

HRBP Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, Nhân sự, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
1. Support weekly meetings with respective business units.
2. Consult with line management, provide HR supports when appropriate.
3. Manage and resolve complex employee relations issues. Conduct effective, thorough and objective investigations.
4. Maintain in-depth knowledge of legal requirements related to day-to-day management of employees, reduce legal risks and ensure regulatory compliance. Partner with the legal department as needed/required.
5. Provide performance management guidance to line management (coaching, counseling, career development, disciplinary actions) when appropriated.
6. Work closely with management and employees to improve work relationships, build morale, increase productivity and retention.
7. Provide HR policy guidance and interpretation.
8. Develop contract terms for new hires, promotions and transfers.
9. Assist international employees with expatriate assignments and related HR matters.
10. Provides guidance and input on business unit restructures, workforce planning and succession planning.
11. Identify training needs for business units and individual executive coaching needs.
12. Participate in evaluation and monitoring of success of training programs. Follow-up to ensure training objectives are met.
Xem chi tiết

Senior Business Data Analyst

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, Thực phẩm - Đồ uống, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
Main Purpose:
- To analyse business processes and translate business requirements into functional specifications, especially Data management.
- Prepare documentation for business requirements
- Validate the deliverable items versus business requirements for all IT projects, especially according to Data Analyst.
JD:
- Define Business Requirements and prepare Business Requirements Specification.
- Develop test scenarios and test cases to ensure that positive and negative test cases are handled correctly by system.
- Manage changes to business processes and do an impact analysis.
- Work closely with end-users and project team members to continuously improve overall applications.
Xem chi tiết

Senior R&D Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, Marketing - PR, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
Develop new products following Company stratigic and Marketing plan
- Conduct internal and external testing
- Make sure new products qualify Company standards and GP%
- Approve for right materials, tools and equipments
Customize and simplify current products
- Commercialize products with simple operation at stores
- Standardize equipments and tools that descreasing messy and complicated at stores
Set up standards for finish products and raw materials
- Write SOPs, WIs detail
- Avoid controversy on products quality
- Review and update SOPs, WIs
- Co-operate with training team to train staffs
Evaluate and resolve technical feasibility
- Ensure products quality consistency from lab scale to customize.
- Manage and Oversee products quality in the system wide
Manage outsource suppliers on capacity and cability
- Communicate with supliers for aplification new ingredients and demoration
- Recomment the right parties for out-sourcing
- Evaluate current suppliers
Support documents for registration to Government or oversea
Xem chi tiết

Marketing & Special Events Manager - Hard Rock Cafe

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
People - To provide a positive “employee life cycle” for all staff members during their tenure with Hard Rock.
Guest Experience - To provide a memorable experience that “rocks” for Hard Rock guests.
Profit - To operate a financially functional restaurant and retail operation.
Sales - To grow the business by using innovative sales and marketing concepts
Coordinate operations between departments.
Teach/coach and document employees who fail to meet standards to maintain a high quality workforce.
Present a professional image to employees, guests, clients, owners and investors.
Attend client functions and designated parties to provide support, ensure guest satisfaction and promote future business.
Build business/market share by thinking of new ways to promote company and by participating in local events to increase sales and profits.
Develop and maintain positive relationships with in the business and social community.
Spearhead annual philanthropic initiatives.
Work as a team, helping all employees to complete the required activities that ensure we blow away Guest expectations.
Maintain low staff turnover rate and high morale.
Operate ethically to protect the image of Hard Rock.
Utilize programs designed to help Save the Planet.
Xem chi tiết

Nso Support Technician For Highlands Coffee - Nhân Viên Kỹ Thuật Hỗ Trợ Dự Án Mới

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềXây dựng
địa điểmHồ Chí Minh

- Làm thủ tục hợp đồng xin cấp mới, sang tên đồng hồ điện
- Làm thủ tục hợp đồng xin cấp mới, sang tên đồng hồ nước
- Kiểm tra hệ thống điện
- Kiểm tra hệ thống cấp thoát nước
- Kiểm tra và lắp đặt máy móc thiết bị
- Lắp đặt Loa và Amply
- Hổ trợ cùng quán nghiệm thu các hạng mục của quán mới. Hướng dẫn cho nhân viên vận hành quán mới
- Hổ trợ tháo dở, vận chuyển máy móc thiết bị… khi đóng quán hoặc Reno
- Theo dõi các hạng mục bảo hành và báo cho các bên liên quan sửa chữa
- Xử lý các sự cố quán liên quan đến NSO, thủ tục điện nước cho các quán đang hoạt động

Xem chi tiết

Head Of Thai Kien Service

Phó phòng
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, Sản xuất - Vận hành sản xuất
địa điểmHồ Chí Minh
- To physically control inventory storage and movement in storage warehouse ensuring that physical inventory is under strict custody and inventory data accuracy is maintained at high reliability.
- To supervise all Team members and ensure all processes are followed correctly
- To ensure products are put-away in a timely and effective manner, into the assigned locations
- To ensure picking, packing accurately and on-time
- Responsible for good housekeeping practices in the warehouse
- To ensure all equipment are used in a safe and efficient manner.
- To effectively communicate any operational issues to Logistics Manager
- To utilize & control the storage space efficiently
- Control safety stock and to make sure stock turn over to get target
- To do stock-take as schedule and support cycle counting
- Ensure all stock, products are arranged & picked by FIFO strictly
- Ensure any damaged, missing or expired products are reported immediately
- Ensure value added and extra services (such as bundling, wrapping...)
- To ensure the smooth operation of the warehouse within the agreed financial budgets
- Follow and control warehouse document to ensure that all documents are correct as accountant regulations
- To propose improvement for effectiveness productivity and service
- To be responsible for goods and prevent any loss
- Any other warehouse related activities as assigned by the management
Xem chi tiết

Assistant Talent Acquisition Manager

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân sự, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
- Ensure the quality of people recruited in the area assigned.
- Enhancing employer branding to create a nurturing environment for talent and attracted the right talent by organizing and/or attend career fairs, assessment centers or other events.
- Review and improve processes (on boarding, recruitment, exit interview, screening calls etc.).
- Serve as the employee ambassador to all new employees entering the organization.
- Assist to build and develop sourcing to fill open positions and anticipate future needs.
- Perform related duties and special projects as assigned by the supervisor and/or manager.
Xem chi tiết

Area Expansion Manager/ Assistant Manager - Highlands Coffee HN

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKD bất động sản, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHà Nội
- Lead the team to build up the pipeline to acquire right locations as assigned number of stores yearly
- Promote talent staff
- Provide locations with sufficient numbers and quality to the Business Units as assigned
- Build up & improve pipeline for supporting to acquire locations.
- Align with Exp. Backline for signed contract and SDC for kick off & visit location
- Support National Expansion Manager/HOD for building up Expansion strategy planning
- Recruit, train, retain staffs of team
Xem chi tiết

Accountant Inventory For Highlands Coffee (Kế Toán Hàng Tồn Kho)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCao đẳng trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh

- Support Acct team and Operations

- Receive documents (invoices / Delivery note,..)

- Review and verify invoices and check requests

- Mark-ship invoices in System by SO and location

- Close book on time / maintain vendor files.

Xem chi tiết

Nhân Viên Kho - Tựu Liệt, Thanh Trì

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềVận tải - Lái xe
địa điểmHà Nội

- Soạn chứng từ xuất, hóa đơn đầu ra, đầu vào.
- Thu, kiểm soát chứng từ sau khi đã giao hàng.
- Thu và nộp tiền về sau khi đã giao hàng.
- Kiểm tra hóa đơn và giao cho khách hàng theo yêu cầu.
- Phụ Ship đơn hàng, làm báo cáo và các công việc khác khi có yêu cầu.
- Kết hợp với thủ kho kiểm soát hàng hóa nhập, xuất, tồn kho.

* Địa chỉ cụ thể Công ty sẽ thông báo sau.

Xem chi tiết

Training Supervior

Trưởng nhóm
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCao đẳng trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh

- Facilitate weekly New Hire Orientations
- Facilitate Train-the-Planet (minimum one time per year)
- Hold ongoing Trainer meetings
- Double checks all New Hires required documents (Visual Validation sheets, etc.) are completed and filed in their employee file
- Order and manage all training materials
- Conducting or ensuring REX meetings (Reality vs. Expectations) are being completed with New Hires
- Conduct Meetings based on guests feedback on social media, smg…
- Assist staff engaged in a Supervisor program/position to develop their leadership skills
- Assist Managers engaged in the Leadership Development Program
- Uses approved materials (New Hire Orientation Power Point, Train the Planet Leaders Guide, DVDs, Department Tests, etc.)
- Does not waver from Hard Rock training standards
- Actively develops a learning environment
- Develops and executes an annual Training Calendar or plan for the Cafe
- Seeks out and shares best practices with other unit Training Managers
- Conduct training classes on salesmanship and service
- Being able to run different positions in different departments
- Follow up weekly on training individually with new hires
- Support recruitment processes for all positions to be filled
- Actively Participate on first interview process for all hires.

Xem chi tiết

Nhân Viên Phục Vụ, Thu Ngân, Bếp Tại Phở 24

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcBán thời gian
yêu cầu bằng cấpTrung học trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh

- Phục vụ thức ăn, thức uống cho khách
- Giới thiệu món ăn và tư vấn cho khách khi cần thiết (Các thông tin khác sẽ trao đổi khi phỏng vấn)
- Thời gian làm việc:
+ Ca 4 tiếng: 4A (10AM-2PM); 4B (6PM-10PM)
+ Ca 8 tiếng: 8A (5:30AM-2PM); 8B (2PM-10PM)
* Làm việc tại Cửa Hàng Phở 24 - quận 5

Xem chi tiết

Nhân Viên Bếp/ Line Cook For Hard Rock (Restaurant & Bar)

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung học trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh

- Làm việc theo ca (A: 9am - 5pm, B: 4pm - 12pm), C: 12am-8pm)

- Nhận đơn đặt món và thực hiện món ăn theo yêu cầu

- Giứ vệ sinh cho khu bếp

* Quyền lợi:

- Lương + thưởng theo quy chế công ty

- Được đào tạo theo tiêu chuẩn quốc tế

- Cơ hội thăng tiến.

Xem chi tiết

Fashion Designer - Hard Rock Cafe

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCao đẳng trở lên
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThiết kế - Mỹ thuật
địa điểmHồ Chí Minh

Hard Rock Café Franchisee for Hong Kong, Macau and Ho Chi Minh City has identified an opportunity to improve financial performance of ITs retail business through in house apparel design. In house designer will be responsible to develop new and unique lines to keep the retail outlets competitive within the market and within the Hard Rock Café brand. New designs will for the majority consist of t-shirt designs, but can also extend to the design of accessories such as pins, scarves, bracelets and other ITems. The designers must be able to work with the Café management to develop a calendar for each outlet to identify the development plans throughout the year. The designer must be able to work with an approval process as well as work with production companies to adhere to quality parameters. In addition, the designer has to be able to understand the brand and must design based on customer needs and thus have a clear view on market trends.

You will:

- Reports to Retail buyer
- Develop new and unique Hard Rock Café apparel for individual market needs
- Develop design and production process from idea to store
- Research fashion trends
- Develop designs with an emphasis on t-shirts, and also comfortable designing shirts, sportswear, pins, accessories and other ITems
- Negotiate prices with vendors and production companies and have a good understanding of fabric and accessory prices
- Able to work within global brand guidelines
- Proficient on technical processes in textile manufacturing
- Able to design theme based apparel, including but not exclusively related to music

Xem chi tiết
Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại