Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Tìm Việc Làm chief security

Công việc liên quan

                                                 công ty CP tập đoàn flc (flc group)

Chief Security - FLC Sầm Sơn

công ty CP tập đoàn flc (flc group)

Thanh Hóa

Hạn nộp: 26/05/2019 Thỏa thuận

1. Basic Functions: Be responsible for formulating, implementing, coordinating and monitoring the security, fire prevention and safety programme throughout the hotel to ensure the continuous protection of guests, employees and hotel assets. 2. Duties and Responsibilities: • Overall management of the security department and its functions. • Coordinating implement and monitoring loss control procedures throughout the hotel. • Training all security supervisors and officers. • Conducting regular inspections throughout the hotel and report findings to the executive committee and relevant department heads. • Liaising good relationship will local police and fire brigade. • Establishing and maintaining goals and objectives for the security fire prevention and safety programme. • Preparing report recommendations and surveys in a timely manner or security fire prevention and safety programmes for hotel use. • Coordinating and monitoring the hotel’s key control procedures and systems. • Implementing personal development programmes for members of the security department, coordinated through the training manager. • Conducting generic training for departments; i.e. fire prevention, security awareness, safety • awareness and safety committee. • Investigating all incidents or complaints and report to the director of human resources and resident manager. • Participating as an active member of the safety committees. • Preparing efficient rosters. • Undertaking security supervisor/officer if needed. • Undertaking other duties/tasks as directed. • Ensuring that safety programmes are observed, maintained and enforced.

no image

Giám Đốc An Ninh (Chief Security)

stella maris hotel đà nẵng

Đà Nẵng, Hồ Chí Minh

Hạn nộp: 28/01/2019 Trên 30 triệu

1. Thiết lập và tổ chức các hoạt động An ninh - PCCC của khách sạn. 2. Đánh giá nhu cầu nhân sự của từng thời điểm trong năm và đề xuất với Ban Giám đốc nếu cần thiết. 3. Soạn thảo các Quy chế, quy trình công việc, tiêu chuẩn của lực lượng Bảo vệ. 4. Thiết lập quy trình công tác bảo vệ phù hợp với đặc thù của ngành Du lịch - Khách sạn. 5. Lập kế hoạch phối hợp hoạt động giữa các bộ phận về những vấn đề có liên quan đến sự an toàn về cháy nổ và ANTT của khách sạn. 6. Kiểm tra, giám sát lực lượng Bảo vệ trong công việc đảm bảo chấp hành tốt các Chủ trương, chính sách của khách sạn và pháp luật của Nhà nước. 7. Lập kế hoạch đào tạo và đào tạo nâng cao kỹ năng cho lực lượng Bảo vệ - PCCC, nghiệp vụ, thao tác sử dụng các loại phương tiện chữa cháy được khách sạn trang bị; đánh giá kết quả qua kiểm tra lý thuyết và thực hành. 8. Quan hệ và phối hợp chặt chẽ với các cơ quan chức năng, ban ngành, địa phương để làm tốt công tác ANTT - PCCC của đơn vị. 9. Đảm bảo nhân sự cho công tác ANTT - PCCC toàn khách sạn liên tục 24/24. 10. Chịu trách nhiệm trước Ban Giám đốc về hiệu quả hoạt động môi trường tại bộ phận.

sel de mer hotel & suites - thien an thanh co., ltd

Chief Security (Vietnamese Candidate)

sel de mer hotel & suites - thien an thanh co., ltd

Đà Nẵng

Hạn nộp: 25/01/2019 Thỏa thuận

JOB OVERVIEW: A Chief Security directs security staffs to deliver a safe Guest and Member experience while coordinating with government and law enforcement and ensuring compliance with local safety legislation and emergency procedures DUTIES AND RESPONSIBILITIES: - To ensure the security and safety of human as well as asset/facilities within hotel at all time. - To take responsibilities on fire prevention and fighting of the hotel. - To take responsibilities in managing security in and out-side of the hotel operating effectively and proactively. - To set the plan to allocate main security sites in and outside of the hotel, to assign, allocate responsibilities to all securities staff in order to well organize the safety and security for guest and hotel. - To set policies, procedure and regulations in relating to security and safety in the hotel in order to ensure the security is managed seriously and effectively. - To organize and supervise the execution of security team. - To set plan for fire prevention and fighting of the hotel and submit to the hotel’s Management and the Fire prevention and fighting department for approval. - To organize the execution of fire prevention and fighting as per approved plan. - To coordinate with local authorities to organize training for security staff and other department’s staff in the hotel. - To host the periodic fire drill of the hotel. - To attend the briefing meeting with Management Board and other Heads of Department. To host department’s briefing and internal department meeting. - To send periodic report on security as per local police’s request. To implement periodic report and sudden report to the Management Board. -To support hotel’s business and other department when requested. -To manage and develop manpower of security department. - To set training and coaching professional skill, foreign language for the staff and ensure to execute it seriously. - To evaluate staff’s performance, reward and punishment, promotion of the team. - To coordinate well and maintain good relationship with local departments, authorities, relevant department in security and fire prevention and fighting in order to maintain good relations and update new regulations and comply with government’s policies and law. -To support guests and handle problems on securities, stealing, thief and give cautions to guest when going out of the hotel. - To receive guest’s comments and find solutions. - Other tasks as assigned by the General Manager (Expat)

no image

Chief Security

công ty cổ phần xây dựng tiến đạt

Đà Nẵng

Hạn nộp: 28/01/2019 Thỏa thuận

1. Thiết lập và tổ chức các hoạt động An ninh - PCCC của khách sạn. 2. Đánh giá nhu cầu nhân sự của từng thời điểm trong năm và đề xuất với Ban Giám đốc nếu cần thiết. 3. Soạn thảo các Quy chế, quy trình công việc, tiêu chuẩn của lực lượng Bảo vệ. 4. Thiết lập quy trình công tác bảo vệ phù hợp với đặc thù của ngành Du lịch - Khách sạn 5. Lập kế hoạch phối hợp hoạt động giữa các bộ phận về những vấn đề có liên quan đến sự an toàn về cháy nổ và ANTT của khách sạn. 6. Kiểm tra, giám sát lực lượng Bảo vệ trong công việc đảm bảo chấp hành tốt các Chủ trương, chính sách của khách sạn và pháp luật của Nhà nước. 7. Lập kế hoạch đào tạo và đào tạo nâng cao kỹ năng cho lực lượng Bảo vệ - PCCC, nghiệp vụ, thao tác sử dụng các loại phương tiện chữa cháy được khách sạn trang bị; đánh giá kết quả qua kiểm tra lý thuyết và thực hành. 8. Quan hệ và phối hợp chặt chẽ với các cơ quan chức năng, ban ngành, địa phương để làm tốt công tác ANTT - PCCC của đơn vị. 9. Đảm bảo nhân sự cho công tác ANTT - PCCC toàn khách sạn liên tục 24/24. 10. Chịu trách nhiệm trước Ban Giám đốc về hiệu quả hoạt động môi trường tại bộ phận.

khách sạn hilton đà nẵng

Chief Security

khách sạn hilton đà nẵng

Đà Nẵng

Hạn nộp: 13/01/2019 Thỏa thuận

Department: Security Work Location type: Hotel/Property Position Level: Management Employment Status: Full Time Reports to title: Director of Operations Địa điểm làm việc: 50 BẠCH ĐẰNG, PHƯỜNG HẢI CHÂU 1, QUẬN HẢI CHÂU, THÀNH PHỐ ĐÀ NẴNG, VIỆT NAM POSITION STATEMENT: A Chief Security directs security personal to deliver a safe Guest and Team Member experience while coordinating with government and law enforcement and ensuring compliance with local safety legislation and emergency procedures. At Hilton, our promise is “to ensure every guest feels cared for, valued and respected”, which means we need you to live our Hilton Values and embrace our Hilton Blue Energy Culture which you will be shared and trained when you join us. CORE COMPETENCIES/ROLES AND RESPONSIBILITIES: As a Chief Security, you are responsible for directing and coordinating the activities of security personnel, coordinating with government and law enforcement agencies, and organizing patrolling of the property to deliver a safe Guest and Team Member experience. A Chief Security will also be required to liaise with the Hilton Safety/Security director on important matters and ensure that hotel is in compliance with all local safety regulations and emergency procedures. Specifically, you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards: • Have a good understanding and ensure the team understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department; • Develop the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards. • Have knowledge of the hotel, its services/facilities; ensure Team Members have current knowledge of hotel products, services, and policies; • Oversee the entire Department operation to maintain high standards. • To maintain high visibility with employees and guests; • Recruit, manage, train and develop the team member in the department; • Monitor staffing levels to meet cover business demands; • Manage Team Members performance issues in compliance with company policies and procedures; • Monitor the appearance, standards, and performance of the department Team Members with an emphasis on training and teamwork; • Develop Manager/Supervisor/Team Members by delegating tasks and then empower and coach them; • Allocate work duties to Manager/Supervisor/Team Members • Conduct monthly communication meetings and produce minutes. • Attend training and meetings when required. • Maintain a high morale and productivity as well as good communication within the department as well as between other departments; • Set departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures; • To prepare the departmental budget that correctly reflects the hotel’s business plan; • Maintain a sound financial business mind-set, effective decision making; demonstrates honesty/integrity, leads by example and always looks for self-improvements. • To maintain correct procedures for hotel accounting, credit control and handling of financial transactions, and supply inventory; • To ensure maximum cost effective working environment, including manning productivity without effecting service delivery. • Handle equipment, tools, keys and supplies in proper way, kept in good working condition and regularly inspected, ensure the team does the same. • Report maintenance deficiencies and items in need of repair and follow up to make it done • Report hazard issues and follow up to make it done • Work in partnership with other departments to ensure guest’s needs are determined • Evaluate levels of guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement; • To liaise with external contractors, business partners (if any) to ensure service and quality; • Handle guest inquiries, requests and resolves guest complaints using MIR (Make It Right). • Ensure an exceptional level of customer service delivery at all times by providing personal assistance to the guests with a professional, pleasant and positive manner at all times. • Be proactive and observant in service to identify guest needs before being asked. • Ensure the standards of cleanliness and orderliness of all working areas • Carry out lost and found procedures • Manage master keys in his/her possession • Be environmentally aware • Coordinate with government and law enforcement agencies as necessary • Organize patrolling of all boundary areas, bedrooms, offices, storage areas, public areas, and function rooms • Assist the hotel in complying with Local Fire Safety Legislation • Assist the hotel with Local Safety Legislation being specifically responsible for compliance of the security department • Ensure tours are carried out for the purpose of fire prevention, safe means of escape, & security • Inquire as necessary into and report upon any thefts within the hotel using your discretion in connection with any of these matters that you deem should be reported to the police • Liaise with the Hilton Safety/Security director on the implementation of Company Policies, guides, and matters of mutual interest • Direct and coordinate the activities of all security personnel, engage in the implementation of safety and security procedures for the department, and provide assistance and advice to other departments in relation to security • Prepare incident reports • Liaise with Departmental Heads to ensure hotel Team Members is aware of their security responsibilities • Plan, deliver and facilitate regular Team Members awareness training • Be fully conversant of company terrorist procedures and convey to Team Members • Be fully conversant with hotel Fire and Emergency procedures • Responsible for management of key control within all departments. • Carry out any other reasonable task set by the Hotels Management

empire group

Assistant Chief Security

empire group

Đà Nẵng

Hạn nộp: 19/12/2018 Thỏa thuận

- Hỗ trợ Trưởng an ninh trong tuyển dụng, phỏng vấn, tuyển chọn và đào tạo nhân viên an ninh - Hỗ trợ Trưởng an ninh với quy hoạch tổng thể, tổ chức và phối hợp các hoạt động an ninh trong khu nghỉ mát. - Hoàn thành các báo cáo bằng văn bản như nhật ký bảo mật, báo cáo tham dự, báo cáo sự cố, báo cáo thiết bị an ninh, báo cáo thiết bị báo cháy và các báo cáo khác theo yêu cầu của Trưởng an ninh. - Phối hợp các hoạt động của nhân viên thay đổi. - Kết hợp với Giám đốc An ninh để xử lý tất cả các vấn đề khách hàng hoặc nhân viên bất thường, tức là hành vi vô tình, trộm cắp, tử vong, hỏa hoạn hoặc các nguy hiểm về an toàn, tai nạn của nhân viên hoặc khách, cướp, nhân viên không trung thực, v.v.

Có việc siêu tốc cập nhật cv nhanh - bật đèn xanh cho nhà tuyển dụng:

Tải CV từ máy tính của bạn

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Công ty:

Hãy chat với chúng tôi
Chào bạn, Tìm việc 365 có thể hỗ trợ gì cho
bạn!
Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype