Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Chi Tiết Nhà Tuyển Dụng

địa chỉ
Địa chỉ: 485 Thu Duc Street, Linh Trung Ward, Thu Duc District, HCMc

quy mô công ty
Quy mô: Ít hơn 10 nhân viên

Mô tả công ty

Coca Cola Beverages Vietnam Ltd. started its operation in 1994. It has plants in Ha Noi, Da Nang and Ho Chi Minh City. Ho Chi Minh City is the company's head office. Coca Cola Beverages Vietnam Ltd. is a 100% foreign-invested company. It is a subsidiary of the Bottling Investments Group (BIG) which is 100% owned and operated within The Coca Cola Company. BIG was established in 2004 with the purpose of building sustainable bottling businesses around the world. Today, BIG operates on four continents with one of the largest and most geographically diverse footprints, operating bottlers in countries around the world including Germany, China, Brazil and India. Besides the world's most famous brand, Coca Cola, Coca Cola Beverages Vietnam also produces Fanta, Sprite, Minute Maid Splash (juice), Samurai (energy drink), Dasani (purified water), Nutriboost (fruit milk) and Schweppes (soda water, tonic).

Coca-Cola Beverages Vietnam Ltd. Tuyển Dụng

Area Sales Manager (Nghe An)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống
địa điểmHà Tĩnh, Nghệ An, Thanh Hóa
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Mục tiêu của vị trí:
- Lãnh đạo đội ngũ bán hàng đạt doanh số tối đa và SPE, KPI tại khu vực trực tiếp quản lý.
- Báo cáo: Vị trí này báo cáo trực tiếp cho Trưởng bộ phận bán hàng khu vực. Vị trí này quản lý khoảng 4-6 sales sup và khoảng 20-40 nhân viên bán hàng.
- Nơi làm việc: tại Nghệ An.
- Ưu tiên: ứng viên khu vực Thanh Hóa, Nghệ An, Hà Tĩnh.
Các nhiệm vụ chính:
+ Phát triển thị trường:
- Tiến hành đánh giá thị trường
- Quản lý tình hình thực hiện kế hoạch Marketing & kế hoạch thực thi thị trường.
- Quản lý phân phối & các cửa hàng (Outlet).
+ Đặt hàng:
- Phụ trách đặt hàng, cân đối số lượng hàng hóa.
- Theo dõi sự tăng trưởng của doanh số bán.
- Giải quyết các khiếu nại từ phía khách hàng.
+ Phát triển con người :
-Tuyển dụng & lựa chọn nhân viên kinh doanh.
- Đào tạo & huấn luyện nhân viên.
- Duy trì kỷ luật đối với nhân viên quản lý trực tiếp.
+Thực hiện và quản lý tài sản:
- Quản trị việc thực hiện kế hoạch phát triển kênh theo PicoS.
- Quản lý và sắp xếp hợp đồng & kế hoạch kích hoạt.
- Quản lý và sắp xếp tài sản của công ty tuân thủ theo kế hoạch thực hiện của cửa hàng.
+ Quản lý đối tác & quản lý tài chính:
- Hợp tác & giải quyết các vấn đề liên quan tới công ty.
- Quản lý bên thứ 3 ( Bên phân phối P&L).
Xem chi tiết

QA Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHóa học - Sinh học, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmĐà Nẵng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
✓ PURPOSE
• Manage QA at plant level.
• Ensure the plant to comply with local/ KO requirements in Qualityand Food Safety.
✓ KEY RESPONSIBILITIES
• Manage and maintain the QA systems (ISO 9001, ISO 22001, FFSC 22000 ….) to ensure the plant compliance with the system.
• Manage quality products by:
- Updating KORE and implementing the requirements.
- Facilitation the investigation of deviations and be proactive to implement corrective action.
- Ensuring lab efficiency and good lab practices.
- Maintaining focus on bottling operation and critical areas on production lines.
- Compliance in trend analysis and quality Reports.
• Ensure effective Consumer Response program by:
- Ensure programis in place.
- Ensure competent staff is in place to deal with consumer response.
- Report serious issues as per laid down procedure and escalation protocolsas per IMCR program.
- Do trend analyses of complaints and report to stakeholders.
- Ensure market and fountain surveys are done.
• Driven Continuous Improvement Initiatives and ensure all QA issues have been considered and included into capex projects.
• Manage & Develop staffby:
- Managing staff performance.
- Developing people through programs such as: skill development, technical training, People Plan, Coaching and Mentoring,etc…
- Recruiting,selecting and staff retention.
• Managed cost by:
- Formulate activity-based budget.
- Manage budget through RE process.
- Monitor& manageCOE (budgetcontrol).
- Ensure capex budget submitted and managed.
- Other tasks areas signed by Direct Line Manager.
Xem chi tiết

National Account Manager - Off Premise (Saigon Coop)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Key responsibilities:
To deal with 1 or more major customers (Hyper/ super market or Cash & Carry or convenience stores...) and to develop the strategic Plan for Key Account Business across the country for increasing market share, NSR and ensuring a profitable volume growth by delivering account specific business solution
- Develop Monthly promotional programs based on Companys long term & short term objectives, work with Region Commercial Managers to ensure all aligned. Work with customers to ensure the programs aligned by customers and can deliver business results. Discuss and allocate fair resources among channels/regions;
- Customized merchandising different per channel. Build PicOS per channel. Work with brand team/ marketing team to initiate new way of merchandising. Negotiate with customers to have best merchandising execution;
- Cold drink focus;
- Customer business analysis/development/management. Half year business review with key customers/ Annual business review with small customers. Work with customers on specific Joint business plans. Analyze/ review customers’ volume/margin;
- Deliver Key Account off premise sales volume. Work closely with Region KA teams to monitor weekly/monthly volume. Work with customers to agree on monthly shipment plans. Manage AR;
- Control Key Account off premise DME;
- Build KA team capability both national & regional. Trainings provided to both National & Regional teams. On the job training/coaching. Weekly routines meetings with Region KA teams.
Xem chi tiết

Digital Solution Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, Thực phẩm - Đồ uống, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Identify the needs/requirements for business change across Supply Chain through IT/digital innovation solution to prepare for Coca-Cola Vietnam 2020 Digital Roadmap. Implement successfully assigned Digital Transformation projects to Supply Chain organizations in order to meet Innovation Strategy of the company. Act as an effective change agent utilizing proper stakeholder analysis and change management techniques to influence Supply Chain team to implement business process changes and business transformation initiatives successfully:
1. Digital Business Transformation Planning for Supply Chain
- Ensure Digital Transformation Plan in place for each function that aligns with Function Digital Strategy
- Define roadmap, milestone and align with Function Digital plan deployment priorities
- Mobilise resource to support the implementation plan
2. Digital Operational Execution
- Manage multi-Digital Supply Chain related projects and initiatives in Vietnam successfully deployed as planned.
- Communicate across key stakeholders and monitor execution progress to ensure delivery against digital Supply
Chain objectives for Vietnam
- Collaborate, influence and partner with Function to make sure transformation agenda executed to create the value
3. Innovation & Best Practice Sharing & Reporting
- Test & Learn the new Digital Business Transformation Initiatives or Global/Region Best Practices
- Evaluate and Scale up fast to mass scale deployment for creating value to business transformation
- Participate and drive for forums for collaborations across Indochina and Functions to leverage best practices sharing
4. Business Process Improvement
- Perform root cause analysis, identify and define areas for improvement of business processes across all functions
- Grasp the business needs and issues, continuously evaluate the current process to identify the gap
- Propose and drive solution to minimize complexities, optimise and improve business needed for creating value
5. Change Management
- Identify key stakeholders across function and form up change management plan
- Define business case for change and act as a change agent to influence Function Leadership to implement change agenda
- Collaborate, partner, and communicate change plan implementation to all related functions/teams
Xem chi tiết

Sales Trainer for Key Account (Ho Chi Minh & Mekong)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1. Classroom Training
- Train to Sales Rep/ TSM how to use the Selling Story & Sales Toolkit
- Proposal the Training Activities to Sales Training Manager & control the cost as the approval
- Do organize training for all Sales Reps (New, refresh, low performance focus On Board, Basic Selling Skills, Merchandising, Daily Routine...) as the Calendar align with Sales Training Manager & Sales team (Regional Market Execution Manager & ASM)
- Work with Sales team to Organize courses & support Sales Training Manager by providing information & data to create/develop the training material.
- Coordinate with Regional ME/Sales Training Manager and follow up with the Master Training Plan.
2. On Field Coaching
- Do coaching On Field for all Sales Reps (New, refresh, low performance) as the Calendar align with Sales Training Manager & Sales team (Regional Market Execution Manager & ASM)
3. Project Management
- Do & Support Sales Training Manager to complete the tasks assigned by National Commercial Capability Manager
Develop TSM/ASM to be ready for Sales Trainer
4. Reporting
- Do reports (weekly, monthly, project… -Report) to Regional Market Execution Manager/ASM/RCM & provide more report & information to Sales Training Manager/Regional Commercial Manager
- Update the Sales Master Data - Capability for all Sales Team in your region
- Propose the Sales Rep & TSM talent list to Sales Training Manager to Track Training & Coaching for talent Sales Rep the capability as the plan align with Training Manager GT/KA
Xem chi tiết

Customer Marketing Manager (Trade Marketing - MT)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- In charge of marketing activities at CVS customers including activation, merchandising, and promotion planning in liaising with KA sales team
- Manage budget and plan investment by customers effectively
- Lead initiatives at CVS channels leveraging new trends and good understanding of shopper insights
- Periodically work with KA sales team to develop strong plan to drive new product launche
Xem chi tiết

Giám Sát Bán Hàng Tiềm Năng Coca-Cola Việt Nam

Mới Tốt Nghiệp
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Marketing - PR, Việc làm bán hàng
địa điểmĐà Nẵng, Hà Nội, Hồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Coca-Cola Việt Nam – Công ty nước giải khát hàng đầu thế giới – tìm kiếm và nuôi dưỡng tài năng về kinh doanh cho Bộ phận Bán hàng, trao cơ hội phát triển thành cấp quản lý trong thời gian nhanh chóng.
Đây là chương trình tuyển dụng tài năng dành cho các bạn trẻ năng động:
• Lộ trình phát triển rõ ràng và con đường thăng tiến nhanh sau 12 tháng
6 THÁNG ĐẦU: Thực hiện nhiệm vụ một nhân viên bán hàng
6 THÁNG SAU: Thực hiện vai trò Giám sát Bán hàng tập sự
SAU 12 THÁNG: Trở thành Giám sát Bán hàng thực thụ
• Được huấn luyện trực tiếp từ các Quản lý cấp trung và cấp cao
• Khởi đầu sự nghiệp với công ty đa quốc gia ngay tại quê hương và cơ hội phát triển lên các vị trí quản lý cấp cao tại các thành phố lớn
Địa điểm làm việc: Các tỉnh thành tại miền Bắc – Trung – Nam trên toàn quốc
Số lượng tuyển dụng: 50 – làm việc toàn thời gian
Ứng tuyển trực tiếp tại: http://cokelead.com/coke-spark
Thời hạn nộp hồ sơ: 31/05/2019
Xem chi tiết

Sales Manager - Modern Trade ChannelTop management

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Responsible for the achievement of volume, financials and in-market execution targets of channel
1. Responsible for the Commercial aspect of the Annual Business Plan
- Develop full year trade programs to drive availability and SOVI, develop key priorities based on identified issues
- Recommend
+ OBPPC and pricing initiatives
+ New outlets to be penetrated/converted, coolers
+ New channels to be penetrated / converted
- Set budgets for DME, CAPEX (coolers), OPEX
- Assess current business situation and identify issues
2. Responsible for the monthly follow-thru of the annual business plan
- Assess current period’s business results and define the issues
- Develop trade programs to bridge the gaps and achieve targets
- Align other resources with cross-functional team
- Get approval of programs from CLTs level
- Set sales target & Cascade the programs to Sales, MEPs and cross- functional teams to ensure execution
- Track, rank and publish results to ensure execution
- Review DME, DFR, actual spending vs. plan, identify gaps and develop priorities to close the gaps
3. Recommend pricing initiatives which leads to revenue growth. Lead pilots to test revenue growth opportunities
4. Set the Rolling Estimate for each period
5. Lead the Route to market deployment within channel
Xem chi tiết

Productivity Manager

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1. Evaluation of opportunity areas across Supply Chain, Procurement and Commercial functions
- Evaluate spend analysis and identify opportunity areas in Supply Chain
- Focus on opportunity areas specific to asset utilization, idle asset, efficiency improvement and rationalization of supply base.
- Identify opportunity to optimize supplies from a Centralized source, for BIB products
- Evaluate RGB business model and costs associated with alternate options
- Evaluate the cost associated with haulage and logistics delivery made to regions, by various sub-channels and pursue opportunities
- Identify areas to rationalize supplier base for Indirect Materials, focusing on PoSM and Cooler management.
2. Monthly closing & reporting:
- Validate the productivity report and analyze the variances if any, provide the action plans and where SC should focus to improve the inefficiency items
- Prepare the journal vouchers related to the savings and review the functional expenses then highlight to partners if any variances vs RE/BP or wrong booking
- Providing and delivering robust reports to senior stakeholders on performance of company productivity
3. Work with SC, Procurement & Commercial teams to build productivity on RE/BP/SBP process:
- Periodically prepare the forecast, plans & present actual result on productivity, as well as strategy deployment and KPI progress to Plant Manager, Procurement Director and Commercial Managers
- Support SC to prepare COE RE/BP/SBP with credible assumptions and on time based on ZBW
4. Lead on productivity and project savings specially related to SC and procurement
- Lead continuous improvement projects that will drive YOY cost savings and identify the opportunity areas for cost improvement mostly linked to production & procurement functions
- Optimize and lead the development of supply chain work processes, business rules, and establish metrics in the areas of forecasting/demand planning, production planning, inventory management, order fulfilment and the IBP process
- Monitoring weekly and monthly performance and reviewing with area teams and CFO
- Delivering the training on supply chain cost, leverage internal consulting skills, communications and project methodologies
- Providing insightful analysis and updates to the productivity team and CFO regarding to Productivity performance
Xem chi tiết

Public Affair Communication Social Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
JOB SUMMARY:
- To be responsible for protection and enhancement of the good reputation and image of the corporate in
assigned region
- To have the key role in supporting the functional departments in the corporate in the social communication
& relationship in assigned region
- To take the lead in coordination of the relevant functional departments to solve the customers complaints
in assigned region
- Execute the PACS strategy and plan in the assigned region
- To handle works under the assignments of Legal & PACS Director
DETAIL:
Customers complaint management ( 15%)
- Resolve the customers complaints by dealing/interaction with the relevant customers, media and local
government authorities
- Maintain the CIC/IMCR disciplines and routines as process to support sales and supply chain
Society relations (35%)
- Manage plant tour for schools and key stakeholders
- Execute the key CSR and Sustainability projects in the assigned region e.g. EKOCENTER, Environment,
Community and Education
- Drive CCBVL initiatives e.g. Biz-in-Life workshops, scholarships
- Manage local community relationship and sponsorship around the plant
Media relations (10%)
- Manage and provide input to media related articles enhance the reputation of plant
Provincial stakeholders relations (35%)
- Maintain selected provincial stakeholders including government agencies, society organizations, industry
associations, media, NGO and local communities
- Facilitate business development removing regulatory barriers to optimizing efficiency for assigned region
Internal communication(5%)
- Assist HR team in handling the communication with the employees
Xem chi tiết

Supply Chain Management System Controller & Auditor

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềSản xuất - Vận hành sản xuất, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHà Nội
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
This vacancy report to Supply Chain Management System & Audit Manager.
Purpose:
Maintain and lead SC management system and ensure compliance based on fullfillment in implementing all requirements of KORE/ BU, Goverment, ISO 9000 and FSSC 22000, customers at plant and Copackers. Play as Master Trainer, coordinator and auditor of system at plant .
Key duties:
1. Manage & Control SC Managment system of Region (Plant and Co-packers)
- Lead and be charge of building SC management system activities (involving quality and food safety) at regions plant and copackers about KORE/ATR/MMI Compliance, local law compliance, ISO 9001 & FSSC 22K (Management review, Tracebility, MOC recall, HACCP plan...), GMP audit and other audits .
- Create, standadize, review and update SC documents system and internal SOPs at region level (Kore, ATR, Local laws, 3rd party requirement, FSSC 22000 and ISO9001 with one system.
- E-paperless administrator: controll and follow-up document systems.
- Be in charge of system capability development for plant team such as the awareness and internal auditors training (ISO 9K, FSSC22K, GMP), Food Safety awareness/certificate for personnel...
- Follow-up full test plan and make sure full test result complying with local law.
- Lead quality activities about Food Safety Culture at plant (Pest control, HACCP Verification/ Validation)
2. Audit and Compliance at Plant and Co-packers:
- Participate, review & set up plan/ activities for internal and contribute to all external audits such as ISO9001, FSSC22000, GMP, SWAT, Food Safety & Quality audit from authorities, GAO, ...
- Mainly routine audit (as weekly/ monthly/ quarterly audit program) at plant/ Copacker for evaluation and implementation of SOPs and Systems needed to comply with regulatory requirements including partial audit, GMP audit, SWAT.
- Review findings and follow-up CAP closing for all CAPs (audits, inhouse, complaint..).
- GMP leader: track, propose and follow-up actions to improve the status of Plants GMP.
- Ensure quality licensing, labeling are checked to comply with local law
- Follow up the status of certificates: Food safety certificates from Government, ISO 9001:2008; FSSC 22000
- Monthly update new local law, KORE/ ATR then inform to region and take action if needed
3. Reporting & best practice learning
- Weekly/ Monthly/ Quaterly Quality report: customer/ consumer complaint, quality weekly highlight, CAP completion, GMP score.
- Monthly BIG/ SC/Best fresh, full test review or as required
- Update status of Management review status, GAO status, and CAPs.
- Seek for QA best practice, communicate and share to apply to plant
Xem chi tiết

Project Admin Coordinator

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- Issue PRs, Follow-up POs & Payment, monitor payment progress.
- Check docs to do GR accordingly.
- Work with Finance to report cash flow and with Project Engineers to summarize Project reports.
- Arrange to send samples as required in projects.
- Admin tasks such as booking meeting/ flight ticket/ Visa.
Xem chi tiết

Marketing Executie

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Drive the market share and volume growth in the assigned KA through the excellent planning and execution of trade programs in the region
1. Trade Marketing Management
- Work with KA marketing to align, input for trade marketing plans & activities
- Align with KA for trade marketing plans & activities
- Track, monitor, report performance of trade marketing plans/ activities in the assigned KA
- Track, analyze competitors activities, and propose action plans in the assigned KA
- Strong control of daily operations manage sales ad-hoc, customer requests to provide the best customer service
2. Budget Management
- Control marketing budget spending as plan
- Track, monitor, and report marketing budget spending
3. Picture of Success (PicOS)
- Give input to Commercial marketing on design of PicOS
- Align with KA & manage supplier/ stakeholders for POSM production & delivery to the store/ sales office
- Support Market Execution in terms of PicOS deployment
- Analyze, report progress of PicOS deployment in the assigned KA
4. Market Intelligent
- Analyze monthly KA performance based on internal and external data & competition report; propose action plan
- Carry out Ad-hoc market report, analysis
Xem chi tiết

Business Growth Manager - Sales New PlatformTop management

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Responsible for the achievement of volume, financials and in-market execution targets of channel
1. Responsible for the Commercial aspect of the Annual Business Plan
- Develop full year trade programs to drive availability and SOVI, develop key priorities based on identified issues
- Recommend
+ OBPPC and pricing initiatives
+ New outlets to be penetrated/converted, coolers
+ New channels to be penetrated / converted
- Set budgets for DME, CAPEX (coolers), OPEX
- Assess current business situation and identify issues
2. Responsible for the monthly follow-thru of the annual business plan
- Assess current period’s business results and define the issues
- Develop trade programs to bridge the gaps and achieve targets
- Align other resources with cross-functional team
- Get approval of programs from CLTs level
- Set sales target & Cascade the programs to Sales, MEPs and cross- functional teams to ensure execution
- Track, rank and publish results to ensure execution
- Review DME, DFR, actual spending vs. plan, identify gaps and develop priorities to close the gaps
3. Recommend pricing initiatives which leads to revenue growth. Lead pilots to test revenue growth opportunities
4. Set the Rolling Estimate for each period
5. Lead the Route to market deployment within channel
Xem chi tiết

Kỹ Sư Tài Năng Coca-Cola

Mới Tốt Nghiệp
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềĐiện - Điện tử, Cơ khí - Chế tạo
địa điểmĐà Nẵng, Hà Nội
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Chương trình Kỹ sư tài năng tìm kiếm và nuôi dưỡng tài năng về Kỹ thuật cơ khí, Cơ khí động lực, Kỹ thuật Điện – Điện tử, Điều khiển – Tự động hóa, trao cơ hội phát triển tài năng tại công ty nước giải khát số 1 thế giới.
Các hoạt động đào tạo thực địa, trên lớp mang tới kiến thức chuyên sâu về kỹ thuật, đồng thời mang lại kiến thức tổng quan và sự nhạy bén về hoạt động kinh doanh của tổ chức thông qua các hoạt động luân chuyển.
Các trách nhiệm chính:
- Phối hợp với các bộ phận có liên quan giữa Chuỗi Cung ứng, Bán hàng,Thương mại vv
- Tham gia/ tổ chức triển khai các dự án
- Phân tích và đề xuất các giải pháp cải tiến hoạt động và quy trình
- Xây dựng và thúc đẩy các phương pháp thử nghiệm tiên tiến liên quan tới hệ thống, thiết bị điều khiển
Quyền lợi:
- Chế độ lương thưởng rất cạnh tranh và hấp dẫn
- Chế độ bảo hiểm theo quy định của nhà nước
- Chế độ bảo hiểm toàn diện của Coca-Cola
- Nhiều cơ hội đào tạo và phát triển trong và ngoài nước
Xem chi tiết

National Account Manager - Off Premise

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Key responsibilities:
To deal with 1 or more major customers (Hyper/ super market or Cash & Carry or convenience stores...) and to develop the strategic Plan for Key Account Business across the country for increasing market share, NSR and ensuring a profitable volume growth by delivering account specific business solution
- Develop Monthly promotional programs based on Companys long term & short term objectives, work with Region Commercial Managers to ensure all aligned. Work with customers to ensure the programs aligned by customers and can deliver business results. Discuss and allocate fair resources among channels/regions;
- Customized merchandising different per channel. Build PicOS per channel. Work with brand team/ marketing team to initiate new way of merchandising. Negotiate with customers to have best merchandising execution;
- Cold drink focus;
- Customer business analysis/development/management. Half year business review with key customers/ Annual business review with small customers. Work with customers on specific Joint business plans. Analyze/ review customers’ volume/margin;
- Deliver Key Account off premise sales volume. Work closely with Region KA teams to monitor weekly/monthly volume. Work with customers to agree on monthly shipment plans. Manage AR;
- Control Key Account off premise DME;
- Build KA team capability both national & regional. Trainings provided to both National & Regional teams. On the job training/coaching. Weekly routines meetings with Region KA teams.
Xem chi tiết

Sales Trainer (Central)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng
địa điểmĐà Nẵng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- Responsible for training/ coaching Territory Sales Manager & Sales Representative in sales and routing process in order to improve their performances & their capabilities.
- In charge to manage training, on boarding program for newcomers.
- In charge for assessment & analysis sales forces capabilities.
- Responsible for request, develop & arrange suitable course to improve capabilities for sales forces in General trade & Key account.
- Responsible for designing & develop training programs for sales department.
- In charge to do training course & implement training programs of training department as per assignment.
- Responsible for result of coaching assessment, coaching report and evaluation training course effectiveness.
Xem chi tiết

Business Analysist (Finance)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống, Kế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1. Doing month-end closing & reporting
- Prepare journal vouchers and review the functional expenses then highlight to partners if any Variances vs RE/BP or wrong booking
- Do reconciliation between FI/CO on SAP functions for month-end closing on the system
- Support Business Analysts in reporting team to do the routine/ad-hod reports (P&L comparison, COE commentaries, monthly deck, etc.) for month-end closing
- Prepare P&L by regions & channels by SKUs to provide the insightful profitability analysis for management team.
2. Support team on RE/BP/SBP process
- Prepare and follow up the timeline with related parties to ensure that RE/BP process will be completed smoothly and on time with accuracy
- Download/upload data into SAP and BCS system to submit RE/BP reports to Group
- Doing analysis reports such as volume, mix and price variance for NSR and COGS to measure the root causes of their material variances
- Support team on making GP file report including volume, NSR & COGS analysis; P&L comparison: RE/BP presentation & analysis, etc.
3. Business partnering: Act as financial partner to shared service (HR, IT, Finance, Legal, MD, Procurement)
- Closely work with the partners to ensure that cost is booked correctly and well-controlled against budgeted
- Daily review and highlight to cost center owners if any significant variances
- Prepare JVs for month-end closing and upload RE/BP cost into SAP
- Do analysis report for COE to deeply understand on the driven cost of variance
Xem chi tiết

Giám Sát Bán Hàng Kênh Truyền Thống

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmNam Định, Phú Thọ, Thái Bình
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
01 Giám sát bán hàng Nam Định, 01 Giám sát bán hàng Phú Thọ và 01 Giám sát bán hàng Thái Bình
Trách nhiệm chính:
- Huấn luyện, đào tạo cho các nhân viên phát triển thị trường về những kỹ năng quy trình bán hàng, phân tuyến.
- Chịu trách nhiệm về quản lý trang thiết bị lạnh như sắp đặt, bảo trì, thu hồi.
- Làm việc chặt chẽ với nhà phân phối và quản lý các Nhân viên Bán hàng (NVBH) của Công ty tại nhà phân phối.
- Bố trí cấp phát các vật dụng quảng cáo.
- Phân tuyến bán hàng.
- Chịu trách nhiệm thi hành và bao phủ các điểm bán hàng trong địa bàn.
- Thi hành kỷ luật, đánh giá kết quả làm việc đối với NVBH.
- Lập Kế hoạch làm việc cho NVBH.
- Gửi các báo cáo bán hàng đúng hạn cho cấp Quản lý trực tiếp.
Xem chi tiết

HRBP Manager - South Provinces

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân sự, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmKhánh Hòa
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Conduct periodic meetings with respective business units;
• Consult with line management providing HR guidance when appropriate;
• Analyze trends and metrics in partnership with HR group to develop solutions, programs and policies;
• Manage and resolve complex employee relations issues. Conducts effective, thorough and objective investigations;
• Maintain in depth knowledge of legal requirements related to day-to-day management of employees, reducing legal risks and ensuring regulatory compliance. Partner with legal department as needed/required;
• Provides day to day performance management guidance to line management (coaching, counseling, career development, disciplinary actions);
• Works closely with management and employees to improve work relationships, build morale, increase productivity and retention;
• Provides HR Policy guidance and interpretation;
• Develop contract terms for new hires, promotions, transfers;
• Provide guidance and input on business unit restructures, workforce planning, succession planning;
• Identify training needs for business units and individual executive coaching needs;
• Participate in evaluation and monitoring of success of training programs. Follow-up to Follow-up to ensure training objectives are met.
Xem chi tiết

365 mẫu Top CV Xin Việc Online(xem tất cả mẫu CV)

Đăng nhập Ứng Viên để CHAT với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype